XXL Nutrition

Koef's log - FB

Bezoekers in dit topic

Jep de cut begonnen en ga niet midden in de cut een wedstrijd draaien. Later op het jaar weer :)
 
koef weet je epic gayness me pijn doet? cutten ipv. sterkste man van belgie = doing a man instead of a woman
 
Grow up. Ieder z'n standaarden en doelstelling. Heb geen ambities om de sterkste man van BE te worden.
Just become as strong / athletic as possible at 90kg lean.
 
wise words for an old man
 
wo 27 april
-----------

strict log press

warmup
x54
3x65
3x75
2x85 + 1 leg drive


fat db press

x22
x22 + mini
x22 + 2 mini's
x22 + 2 mini's
x22 + 2 mini's


band pushdowns
 
je kon ook een paar weken gewacht hebben met cutten natuurlijk,maar ik respecteer je beslissing :)
 
K thx, pak jullie wel later op het jaar in.
 
Ik weet wel wat je reden is!

Je wil stiekem de eerste plaats pakken op WSM en de mooie beker winnen, en dat gaat natuurlijk beter als je de week ervoor geen zware voorronde moet doen!

:D
 
Haha Woopy, die kom ik sowieso meedoen he. Is meer een competitieve training zegt ;)

Nee zie het niet zitten om te cutten en dan nog te trainen om een 300 yoke te pakken etc. I come back en tegen Donkmeere gaan we battelen !
 
Gemiddelde conversatie 2 maand geleden: SQUATS N OATZ! !! DEADLIFT HEAVY! YOUR BENCH DONT MEAN SQUAT!!
Gemiddelde conversatie thans: Curls for the gurls superset triceps pumpzor

Lichtjes overdreven, maar don't lose yourself out there son.. take it easy and stick to the plan! Cutten betekent geen krachtverlies per se. Zeker niet 1e maand dan doe je iets mis.
 
Idd want wij 2 zijn superervaren when it comes to cutting.

En last cut was wel powerloss.

Vor u ook.
 
Onbeoordeelbaar voor mij wegens medicijnen.

Maar wat wel zeker is is da men BW al niet meer is gestegen sinds september/oktober en ik toch af en toe progressie maakte (op UB). Dus maak u maar geen zorgen fatboy, gewoon rustig cutten 2-3 maandjes, keeping the cardio up (ik probeer af en toe mee te doen) en da komt goed.

Powerloss = te weinig kCals of slechte carbload voor de wedstrijd (dus carbs beter verdelen dan).

Ook niet te bang worden van carbs. En wekelijks wegen!
 
do 28 april
-----------

20 min fietsen


squat

warmup
4x100
4x110
4x110
4x110
4x110
4x110


20min fietsen
 
vr 29 april
-----------

clean en jerk

warmup
x80+
1x90+
1x100+
1x105+
1x105+ 2e press fail + extra press
1x105+ extra press


Gewichten van de autowielbumpers onbekend, balans toont aan iets meer dan 10kg dus vandaar. PRs i guess


squat

warmup
4x130
4x150
4x165
 
ma 2 mei
--------

strict press paused

warmup
3x60
3x70
3x80
3x80
3x80


squat

warmup
3x130
3x145
3x160
 
di 3 mei
--------

20 min fietsen

pullups

5x bw
3x bw+10
3x bw+15
3x bw+20
3x bw+20
3x bw+20


curls

4 sets


band dislocations - pullaparts


20min fietsen
 
Nice pullups brah, good cardio
 
pcies wel geen progressie op de cardio e :-) da blijve 20min... :-)
 
pcies wel geen progressie op de cardio e :-) da blijve 20min... :-)

Ik fiets niet e snelste beste weg tot bij olle, ik pak de chille landweggeskes me goeien ondergrond voor de koersvlo.

Derstrak ben ik bijna tot in lier gereden. Ik zet maar 20min omdat het ongeveer zoveel min is.

Zorg maar dat ik 3plates zie vrijdag.
 
Back
Naar boven