Fitness Seller

Koef's log - FB (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zolang je progressie maakt doe je genoeg lijkt me
 
Wel die laatste training vond ik dat er wat meer ass. bij mag, ik ken je schema niet vanbuiten en ben ook niet alwetend, was gewoon een bedenking. Ik ben zeker dat je techniek bij squat / DL goed zit en je verstandig traint, maar mss keer volume omhoog schroeven met je assistance?? Wat muscles bijkweken en uithouding kan nooit geen kwaad.
Mss zit je al op een niveau dat je het aankan en zo een sprong voorwaarts kan maken.


(Kmoet wel zeggen dat ik persoonlijk altijd de fout maak om té veel te doen en schema's professioneel naar de knoppen kan helpen, met blessures tot gevolg. :D.)
 
Jea schema is gepost op vorige page. Na een tijdje 3x pw FB te doen dacht ik om eens terug meer te splitten en total trainingsvolume wat af te bouwen.

Goodmornings heb ik altijd het gevoel gehad dat deze me wel hielpen, mss deze terug erbij halen.
Qua UB ass zit ik op 1 main press 5x3 straigt sets, + ass press + 1/2 voor lats traps +1 voor rear delt / bi / of tri.
 
Jea schema is gepost op vorige page. Na een tijdje 3x pw FB te doen dacht ik om eens terug meer te splitten en total trainingsvolume wat af te bouwen.

Goodmornings heb ik altijd het gevoel gehad dat deze me wel hielpen, mss deze terug erbij halen.
Qua UB ass zit ik op 1 main press 5x3 straigt sets, + ass press + 1/2 voor lats traps +1 voor rear delt / bi / of tri.

UB zit wel goed, en mss idd GM terugbrengen ofwel medium heavy ofwel puur pompen. Anders goe bezig hoor.
 
Qua UB ass zit ik op 1 main press 5x3 straigt sets, + ass press + 1/2 voor lats traps +1 voor rear delt / bi / of tri.

Die ass press misschien wat hoger volume?
 
Laatst bewerkt:
vr 29 okt
---------

squat

40
60
100
110


db press

~20x 22
~20x 22


cable row wide grip

2 sets


EZ curls

2 sets


tricep pushdowns

2 sets
 
hoeveel reps deed je bij de squat?
 
lekker pompe die jonge :-)
 
pff 3-5 reps ?
 
zo 31 okt
---------

power snatch

warmup
2x54
2x60
2x65
2x70
2x75
1x80 2e rep pressout anders PR


oh squat

5x54
3x75
6x90

Dam reppen op de oh squat is lethal, verzuring en droppen voor je het weet


farmer power shrugs

10x85
10x105
 
Niet goed, niet slecht. Iig geen zware training.
 
wish i was there :-( dinsdag benk er trug!!
 
Ik blijf het hoe dan ook een zieke OH squat vinden maat
 
haha echt insane ja! film die bitchez is
 
Je kfilm die bitch eens als ik trug zwaar pak of meer dan 6 reps doe !
 
wo 3 nov
--------

strict press

warmup
3x60
3x72.5
3x77.5
3x82.5 redelijk traag, setup was ook niet goed, weet niet of het daar aan lag
3x75
3x77.5

Buiten die 82.5 overal decent speed


cg bench

10x60
10x75
10x75


rear delt raises

2 sets
 
inderdaad, good stuff!
 
Back
Naar boven