Fitness Seller

Koef's log - FB (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ma 25 jul
---------

1 arm fat db overhead

warmup
x52
62kg L R Lf
67kg Rf (schijven moesten anders gestoken worden, lag slecht)
62kg R R Rf R


cg bench

warmup
4x92.5
4x97.5
4x95
4x95


dips

10x bw+20
9x bw+20 10f


+ triceps afpompen cable & bands

Moet beter.
 
die one arm dumb gaat eraan! tenminste als we nen betere hebben :-)
 
di 26 jul
---------

box squat

warmup
2x60
2x80
2x90
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100


sled pull

2 heavy runs
 
vr 29 jul
---------


log lift weer nieuwe statische clean techniek oefenen, ging al beter

warmup
2x55
1x75
1x85
1x95 supereasy, perfect clean
0x100 clean al slechter, balans way of ook
1x100 lelijk
0x100

Verlies teveel kracht met clean


box squat

warmup
1x100
1x120
1x140
1x150

Nog nooit heavy ge box squat, cava. Terug flat shoes en hip drive fixen


chain yoke

170kg 20m
250kg 10m terugzetten, 1 drop, te snel
290kg 6m, paar drops, te zwaar na de eerste stap zeer moeilijk om core tight houden, met belt is dit wel te doen denk ik


Ok laatste heavy training voor donkmeer. Terug beetje zelfvertrouwen door de 100 log nog eens te pakken. Zeker al omdat ik weinig tijd, weinig slaap, veel werk en niet genoeg food.
 
goej training makker, yoke 290 was hard :-) toch een goeje 6 meter!
 
Nice die chain yoke. Moet ik binnenkort ook nog maar eens proberen, veel te lang geleden!
 
ma 1 aug
--------

one arm fat db overhead

warmup
52kg L R
62kg L R
62kg Lf R very close
62kg L R
62kg L R


standing fat db rows

10x42
8x52 straps
8x62
8x72


Snel ff de 72 te willen pressen overhead, fail maar zeker niet kansloos. Beetje stom na rows pompen.


dips

10x bw+20
7x bw+30 8f


curls 3 sets
 
ik moet er nog sereius over denken of ik mee doe zondag, ik ben 5kg afgevallen en eigenlijk is er weinig eer voor mij te behalen gezien de meesten toch sterker zijn.. naja ill see
 
ik moet er nog sereius over denken of ik mee doe zondag, ik ben 5kg afgevallen en eigenlijk is er weinig eer voor mij te behalen gezien de meesten toch sterker zijn.. naja ill see

Dude enkele dagen op voorhand afzeggen op een wedstrijd waar al deelnemers te kort zijn omdat je onverwacht enkele kilo's kwijt bent is een NO GO.

Voor mij is 90% van de deelnemers ook sterker dan mij, plus je gaat goed en hard laatste tijd aan je log te lezen.

En what about eer lol, je compete gewoon doe je best probeer wat pr's te zetten on the way, ook al voel je je niet top. Ik sta op 84kg en ook niet op m'n sterkst ooit.

Zou dit zeer spijtig vinden.
 
ik moet er nog sereius over denken of ik mee doe zondag, ik ben 5kg afgevallen en eigenlijk is er weinig eer voor mij te behalen gezien de meesten toch sterker zijn.. naja ill see

wtf Domie, op msn vertelde je voor je vakantie heel andere dingen... :roflol:
 
do 4 aug
---------

Weinig tijd om te trainen gehad dankzij werken, toch nog snel een recovery trainingkje doen voor de wedstrijd zondag.


box squat

warmup
2x60
2x80
2x90
2x100
2x100
2x100
2x100


log press

x55
x55
2x75
2x75
 
mja johan mn progressie is niet wat ik ervan verwacht had tijdje terug tbh... toch doe ik mee en gaat ge eraan zondag koef;)
 
zo 7 aug - Sterkste man van Donkmeer
---------


truckpull

eerste 2 deelnemers kregen hem niet in gang, daarna Wesley Ortega ook niet dus was er toch iets mis --> oplegger eraf

8e plek vd 11: start kon beter, lijn tikken kon beter, tevreden

IFSA log 100kg op reps

1 rep, 3 cleans
9e plek vd 11 ?: evenaring PR, lang niet meer op geoefend en uit de cut


yoke 300kg + duckwalk 150kg 20m

2e maal ooit dat ik 300kg op men rug heb gehad

9e plek vd 11 ?: uitgelopen en diep moeten gaan PR, dan nog 1m met de duckwalk en time


60kg db op reps

5 reps
10e plek ?: dumbbell voelde lichter, kon hem niet echt goed positioneren, achteraf gezien sneller moeten gaan, easy reps


farmers 110kg 20m+zetten+20m

20m easy walk, 2e keer pickup fail: zeer ontevreden en beschamend
gedeelde 11e plek


stones 110 / 155 op reps 1m30

eerst transport problemen, dan de foute steen mee (oorspronkelijk 135 en had ik graag gedaan)
6 reps 110kg
4e plek: zeer tevreden, al heb ik chance gehad met Wesley en Peter die de 155 failden


Uiteindelijk voorlaatstes, had gedacht dat ik 3-4e laatste ging eindigen dankzij de stones maar toch niet.

Leuke dag, alles gegeven, PRs gezet en men mannetje gestaan tussen de beesten.

Verschoten van die grote Tauro, big powerhouse
 
Goed gedaan man. Netjes op de dumbbell, jammer van de farmers die had je wel moeten kunnen uitpakkenb he, maar het zal de yoke geweest zijn. Zo op je max yoke lopen doet je farmers natuurlijk geen goed. Dus respect voor je prestatie!
 
Goed gedaan man. Netjes op de dumbbell, jammer van de farmers die had je wel moeten kunnen uitpakkenb he, maar het zal de yoke geweest zijn. Zo op je max yoke lopen doet je farmers natuurlijk geen goed. Dus respect voor je prestatie!

Thx Gijs leuk te horen van u.

Idd 300 yoke ben ik kapot op gegaan :) Grip en upperback was idd geen issue
 
was een sterke prestatie man!
 
Op naar sterker en beter! Iig hard gestreden en dan is het het allemaal waard geweest.
 
leuk dat je nog eens een wedstrijdje hebt meegedaan.twas geen kado tussen die hollandse beesten.
mooi die yoke man.
 
Back
Naar boven