MuscleMeat

Koef's log - FB (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sterke deadlift man en mooi gewichten standaard heb je ook gemaakt.
abbo :D

Thanks maar die deadlift moet toch naar minimum 250.


strict press DE +micro band

7x3x42.5


wide grip pullups

xbw
5x bw+20
5x bw+20
5x bw+20
5x bw+20
5x bw+20


one arm triceps overhead

10x16 PR
8x17 PR
7x17
7x17
6x17


bb curls

8x50
8x50
8x50
8x50
7x50

band pullaparts 2 sets
 
Dam die pull ups man, zo wijd dat ik er ni goe van werd :) sterk!!
 
Pullups are key for the V Fapie ;)

Ff snel:


di 6 maart
----------

box front squat

warmup
5x80
5x95
5x100 PR
5x95

Op papier 5x100 front squat redelijk puss maar flat shoe, close stance, op de low box op reps niet te onderschatten.

ham raises

met mini 8x
met mini 8x
met mini 7x + met small 12x
 
wo 7 maart
----------

sled pull

40kg 2min pull + 1min drag
40kg 1min45 pull + 45s drag


reverse hyper

15x30
15x60
15x70
15x70


side plank

+10kg 30s+30s
+10kg 30s+30s
 
ksnap echt niet dat jij kunt recupereren maat, zoveel trainingen!!! mijn quads doen nog ALTIJD pijn van de maandag :D
 
Beetje opbouwen ook he. En gisteren was lichte workout (kleine deload want wil vrijdag trug semi heavy deadliften), plus wat planks reverse hyper, sled conditioning is easy recovery
 
ksnap echt niet dat jij kunt recupereren maat, zoveel trainingen!!! mijn quads doen nog ALTIJD pijn van de maandag :D

Begin maar eens hoog frequent trainen, is kwestie van wennen en willen :p
 
whatever floats your boat, kzou liever ook zo vaak trainen maar ik weet dat dat niet lang duurt. Op youtube was er een gast die 100 dagen elke dag squatte, en niet licht!! jezus wat zou dat niet geven!! :O
 
Cool om te zien dat je wsb gebruikt voor overheads ipv bench. Doe je nog steeds db presses of close grip benches of enkel iets wat meer nadruk legt op delts en press etc. ?
 
Ik doe niks assistance voor bench. Heb board (5cm?) press en floorpress dat ik ertussen steek als ME

Mijn press assistance oefeningen zijn:


-strict log
-db seated press no back support
-dips
-incline press
-en vorige week muur handstand presses voor fun en extra triceps

en extensions

Voor de rest proberen en zien, weinig over te vinden.
 
Ik weet uit ervaring* dat mijn overheads sterker werden als mijn benches vooruit gingen (close grip, board press, floorpress, .. ) maar niet andersom.

* ervaring is relatief. Ik heb nooit echt de carryover getest van bench naar overhead, maar ik had toch het gevoel dat ondanks ik nooit vaak overheads deed, ze toch vooruit gingen.

Nu ik me helemaal op PL heb gericht, zijn overheads niet meer zo belangrijk. Ik doe wel nog seated pinpresses of seated dumbbell presses. Voornamelijk oefeningen die geen lelijke rek geven op m'n rotators.
 
Ik weet uit ervaring* dat mijn overheads sterker werden als mijn benches vooruit gingen (close grip, board press, floorpress, .. ) maar niet andersom.

* ervaring is relatief. Ik heb nooit echt de carryover getest van bench naar overhead, maar ik had toch het gevoel dat ondanks ik nooit vaak overheads deed, ze toch vooruit gingen.

Nu ik me helemaal op PL heb gericht, zijn overheads niet meer zo belangrijk. Ik doe wel nog seated pinpresses of seated dumbbell presses. Voornamelijk oefeningen die geen lelijke rek geven op m'n rotators.

Bij mij is die carryover eigelijk klein, maar ben dan ook altijd goed in overhead pressen geweest en slecht in benchen.

Wel nog ff gebencht en 6x100 gedaan (wat ongeveer overeenkomt met met "all time pr" van 5x102.5 oid)

Er komt mss wel een tijd dat ik terug wat ga benchen, en dan kan ik nog zien wat er gebeurt
 
Laatst bewerkt:
Ik weet uit ervaring* dat mijn overheads sterker werden als mijn benches vooruit gingen (close grip, board press, floorpress, .. ) maar niet andersom.

* ervaring is relatief. Ik heb nooit echt de carryover getest van bench naar overhead, maar ik had toch het gevoel dat ondanks ik nooit vaak overheads deed, ze toch vooruit gingen.

Nu ik me helemaal op PL heb gericht, zijn overheads niet meer zo belangrijk. Ik doe wel nog seated pinpresses of seated dumbbell presses. Voornamelijk oefeningen die geen lelijke rek geven op m'n rotators.

Bij mij is dat weer precies andersom, zo zie je maar weer hoe dat per persoon verschilt
 
do 8 maart
----------


axle cg floor press paused

warmup
2x87
2x97
2x107 3f

Na de eerste (snelle) rep spanning volledig kwijt


seated fat db press

10x22
8x32 PR
6x34.5 PR
5x34.5

Heavy, en ging redelijk. Vorige week niet zelf opgegooid ivm elleboog.


fat db row strict en deadstop

x34.5
8x56
8x56
L7 R8 x56

Moest ofwel 10kg schijven pakken ofwel een andere (gladdere) db, dus gripfail links bij laatste set.


wall handstand pushup

8x PR
7x

superset rear delt cable

2 sets
 
Laatst bewerkt:
vr 9 maart
----------


box squat DE +20kg chains

warmup
10x2x90


deadlift supermini rond 5kg

1x110
1x120
1x120
5-6x1x130


deadlift

3x150
3x170
3x190


ab wheel

2x20 reps

Bijna alle deadlifts met straps, heb een wonde aan m'n vinger
 
fixed

:p
:trollface:

Auch outlifted by a female :trollfacex:

Btw gisteren db rows met diezelfde wonde gedaan maar deadlifts op een kleine bar deed gwn veel pijn en wonde ging open
 
tumblr_kz3f45NAi41qb21yl.jpg

bish please
 
Back
Naar boven