Fitness Seller

Koekie gaat Culken! 2weeks bulk - 1week cut: the way too 200LBS ripped! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere t-bar en db curls hier man!
 
Aaah, er word hier Doggcrapp getraind! Met wat persoonlijke twists, maar dat is helemaal niet erg!

Wel nette voeding ook telkens kerel, keep up the good work.

Enige waar ik bang voor ben, is dat je logboek niet verslaat in je cutweek. En zoals je waarschijnlijk weet is progressie met gewicht/reps het belangrijkste bij DC.
Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat als je die week in ieder geval dezelfde cijfers haalt als de vorige cycle, en je wel wat vet verliest, dat ook een vooruitgang is.
En daar gaat het op lange termijn uiteindelijk wel om!

Wat heeft je favo bodybuilder trouwens een belachelijk goede bicep!!
 
gaat mooi man! hoest met je fysiek?
 
Goede stiff deadzzz. Ik geef je een 8,1:o:)

7,8 + 8,1 komt op een 7,95 gemiddeld :D

Lekkere t-bar en db curls hier man!

Ja ik voer de T-bars ook uit met hele kleine schijfjes (10 kilo) dus mijn ROM is ook echt FULL... lekkere strech in de lats!

Aaah, er word hier Doggcrapp getraind! Met wat persoonlijke twists, maar dat is helemaal niet erg!

Wel nette voeding ook telkens kerel, keep up the good work.

Enige waar ik bang voor ben, is dat je logboek niet verslaat in je cutweek. En zoals je waarschijnlijk weet is progressie met gewicht/reps het belangrijkste bij DC.
Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat als je die week in ieder geval dezelfde cijfers haalt als de vorige cycle, en je wel wat vet verliest, dat ook een vooruitgang is.
En daar gaat het op lange termijn uiteindelijk wel om!

Wat heeft je favo bodybuilder trouwens een belachelijk goede bicep!!

Thanks kerel, a.d.h.v een oud topic van jou, waarin je de werkwijze van DC beschreef, ben ik mede door geinspireerd dit schema te gaan gebruiken :thumb:

Wat betreft het dikgedrukte... ik denk dat het krachtverlies met goede voeding/perfecte timing op één week wel mee zal vallen, desnoods kan ik daarna altijd nog voor die ene cut-week iets anders pakken, bijv 2x fullbody met high volume.

gaat mooi man! hoest met je fysiek?

Borst, Rug sterkste punten, armen+ schouders moeten echt groeien, die verdienen daarom ook zeker aandacht en lopen zwaar achter op me borst/rug... verder mag er wel wat dikte op me benen (seperatie is er, alleen ik mis dikte, veel dikte)
 
Zo, vandaag een super chill dagje, geen werk, geen stage, geen school, just chillen.

Vanochtend ff naar de stad geweest, en daar ff wat junk op (broodje giabatta met tonijn salade) en vanmiddag hier thuis nog een punt slagroomtaart :meal:

Net klaar met 30min cardio op de crosstrainer (just for my health), en omdat het altijd wel goed voelt dat half uurtje cardio.

Vanavond langs de KFC, om me ff vol te proppen met wat caloriën :D

Voeding today :meal:
1) 100gr havermout, 1 groene appel, 10 egg-whites
2) 300gr gestoomde koolvis
3) giabatta broodje met tonijnsalade
4) 40gr whey protein isolate
6) slagroomtaart
7) KFC

Morgen weer back to basics met me voeding.

En btw, over spierpijn gesproken, me hamstrings en biceps zijn echt naar de ***** Voelt goed, dat wel. We like spierpijn!
 
Training, Maandag ochtend, 19-09-2011
Rule 4 today: ’’mind muscle connection first’’

A1
Alleen werksets worden vermeld!

Chest
Incline benchpress: 65kg; 6/3/3 = 12rp
Strech: dumbbell (fly) 18kg: 60sec

Triceps
Dips: Bodyweight + 10kg: 7/3/2 = 12rp + 3 very slow negatives met alleen lichaamsgewicht (heerlijk)
Strech: overhead DB extension 20kg: 60sec

Rug wijdte
Hammer strenght row (plate loaded) per kant 40kg: 7/4/2 = 13rp

Schouders
MP: 30kg: 14/5/2 = 21rp :roflol:
Strech: armen strekken in de lucht 60sec zo stijf mogelijk (burn burn burn)

Rug dikte
Barbell Row: straight set: 8x90kg + 14x60kg
Strech: hangen aan 1 arm, zo lang mogelijk, volgende keer wat gewicht toevoegen.

Schouders ( slechts 1 set extra, moet kunnen)
Upright row cable Straight set: 20x15kg (te licht)

NOTES:
- Dips vielen wat tegen wss omdat incline bench er al flink inhakte (had gehoopt op een 18-20rp maarja
- MP was weer zwak, maargoed, I have to deal with it.
- Barbell Row, 90kg was cheaten

Voeding vandaag::meal:
1): 100gr havermout, 1 banaan, 330ml ei-eiwit, kaneel
2): (post workout) 75gr WMS
3): (post meal) 100gr bambix rijstebloem, 2 scoups whey isolate chocolate,
4): 100gr rijst, 300gr koolvis
5): 50gr amandelen, 2 eieren
6): rauwkost salade, 250gr kipfilet, 2 eetlepels olijfolie

Motivatie: 7/10
Mood: 7/10
Energy: 8/10
Spierpijn: nog steeds in de hamstrings, kuiten en biceps van afgelopen vrijdag. Fuuuuu
Overall rate: Ik hou het op een 7 :D
 
Laatst bewerkt:
ziet er lekker uit hoe bevalt het nu zo kwa dieet?
 
Hmm heb je log niet doorgelezen, geen tijd, want ga zo weg!
Maar die statics of hoe je het wilt noemen, why ? ( bijv. Strech: dumbbell (fly) 18kg: 60sec )
 
Woensdagochtend 21 september 2011
''everything seems to be allright''

B1Alleen de werksets worden vermeld!

Leg Press: 9x155kg (vorige keer 8x150kg) 3-4min rust + widowmaker: 30x115kg (vorige keer 26x110kg)
Strech: Done!

Hack Squats: Straight set: 21x90kg (die voelde keigoed!) (vorige keer 15x100kg, maar voelde minder lekker)
Strech: Done!

Calves: 100 reps met verschillend aantal kilo’s
Strech: Check!

Biceps + forearms
Barbell Curls: 42kg: 7/2/2 = 11rp + dropset 8x28kg (vorige keer 15rp met 40kg)
Seated Hammers 16kg: 7/3/2 = 12rp + dropset 8x8kg (vorige keer 15rp met 14kg)
Strech: Bicep curl machine, heerlijk aanspannen!

Cardio: as usual warming-up 10minuten + cooling-down 10 minuten (langlaufen/crosstrainer), verder niets bijzonders.

Voeding: :meal:
1) 100gr havermout, 10 egg whites, 1 banaan + kaneel, eetlepel lijnzaadolie
2) 75gr WMS (post-wo)
3) 100gr Bambix-rijstebloem, 40gr whey protein isolate ‘’chocolate’’, eetlepel lijnzaadolie
4) 75gr spaghetti, 300gr koolvis, eetlepel olijfolie + ketchup
5) 4 rijstwafels (kaassmaak), 2 hele eieren
6) 75gr spaghetti, 250gr kipfilet, eetlepel olijfolfie + ketchup
NOTES

- Beentraining ging wat vlotter dan 2 weken geleden, hoewel ik nog flink moest hijgen bij de widowmakers.
- Biceps gingen minder dan verwacht, de bedoeling is om op 15-20rp uit te komen volgens de DC manier met biceps, dus ik ga lager in gewicht volgende biceps-trainng, en probeer op 20rp uit te komen.

:thumb:
 
Widowmakers zijn killing Koek! Al helemaal op benen! Ik ben na zo'n setje vaak direct klaar met mijn training! En jij knalt nog fijn even door:D!
 
Goede hacksq. De oefeningen die vaak vergeten wordt.:)
 
mooie benen training
 
Vrijdagochtend 23 september 2011
’’snel vergeten deze training’’
Ik was nog niet hersteld van maandag, me borst en schouders deden eigenlijk nog te veel pijn, gevolg  krachtverlies in de borst. Daarintegen ging de deadlift wel ‘’redelijk’’, maar niet echt tevreden.
Ik denk dat doggcrapp niet echt bij mij past vanwege de nare pijntjes in de borst/schouderkoppen

A2
10 min corsstrainer warming-up + 10min crosstrainer cooling-down (HR 130-150)

Chest
BenchPress 75kg 6/2/1 = 9rp + dropset 8x60
Dumbbell fly incline 1 set, 13x14kg

Shoulders
BarbellPress Behined the neck: 40kg 12/4/2 = 18rp (+2,5kg)
Strech: Armen strekken boven hoofd ( Pijnlijk, pumped, burning)

Triceps
Skullcrushers: stang + 10kg aan elke kant: 12/4/6 + 5 negatief = 22rp

Deadlifts
8x150kg / 12x110 (vorige keer 9x145 en 16x105)
Ik wil zo snel mogelijk weer naar me oude ‘’niveau’’ = 8x170kg

ABS/Core
Dragonflags 8x bodyweight + 5kg / 8xbodyweight + 5 kg / 8xbodyweight zonder gewicht
supersetted
Decline crunches + Decline leg raises (superset) als afsluiting, 6-12 reps…

NOTES
- Snel vergeten deze training
- Persoonlijk denk ik dat Doggcrapp niets voor mij is, ik volg het nu 6 weken en ik denk dat ik niet meer vooruit ga (de herstelperioden zijn te kort voor mij waardoor ik in chest en schouders altijd nare pijntjes heb tijdens het trainen)

Voeding :meal:
1) 100gr havermout / 1 banaan / 330ml ei-eiwit / kaneel / eetlepel lijnzaadolie
trainen…
2) POST drink 75gr WMS
3) 100gr Bambix-rijstebloem, 40gr whey isolate ‘’chocolate’’ / eetlepel lijnzaadolie
4) 75gr rijst / 300gr koolvis / eetlepel olijfolie
5) Gebakje op een verjaardag (+ bij thuiskomst 2 eieren, en Multi-Vit. + Vit-C.)
6) 300gr aardappels / 250gr kipfilet / gewokte groenten / eetlepel olijfolie
 
- Persoonlijk denk ik dat Doggcrapp niets voor mij is, ik volg het nu 6 weken en ik denk dat ik niet meer vooruit ga (de herstelperioden zijn te kort voor mij waardoor ik in chest en schouders altijd nare pijntjes heb tijdens het trainen)

Heb je al een deload gedaan (aka cruisen ?)
 
Nice die deadzzz. Dat niveau van 8x170 zit je zo weer op.:)
 
Heb je al een deload gedaan (aka cruisen ?)

Nee... ik weet dat Dante (a.k.a de bedenker van DC) elke 6 tot 8 weken een deload of rustweek aanraadt (of zelf 10-14dagen), maargoed, eigenwijs dat we weer zijn hé... ;)

Nice die deadzzz. Dat niveau van 8x170 zit je zo weer op.:)

Ja dat moet geen probleem zijn hoop ik... ik hoop dat niveau nog voor me 24e (lees 15nov jarig :D) weer in de pocket te hebben... dat zou een mooie deadline zijn...

Evenals mijn Benchpress... me personal record is 5x90, en dit was in februarie van dit jaar. nu zal het hooguit 5x80 zijn. Ook hiervoor geldt : voor mijn 24e weer oude niveau terug ;)
 
Kleine update zondag 25 sept. 2011
Deze week wordt een soort van ''deload week''
Daarbij ga ik me voorbereiden op een nieuw schema. (periodization)
Heb de afgelopen dagen wat gebrainstormd over een nieuw schema, daar doggcrapp me wel goed bevalt over het algemeen, maar ik mentaal gewoon aan iets nieuws toe ben. Overigens wil ik in de toekomst wel weer eens terug naar doggcrapp (zie week 9t/m12)
Deze cycle is voor 13 weken, dus zal rond kerst klaar zijn, dan is het tijd voor een week rust tussen kerst en oud/nieuw, dan kan ik het nieuwe jaar met een nieuwe cycle beginnen :thumb:

Deze week
''deload''

Week 1,2,3,4,5,6,7 en 8
3x per week fullbody
Wk 1: 2x15 (60sec rust tussen sets)
Wk 2: 3x10-12 (90 sec rust tussen sets)
Wk 3: 4x12,10,8,6,4 (2min. rust tussen sets)
Wk 4 t/m 8: 4x4 (Strenght training) (3 tot 4min. rust tussen de sets)
Week 9,10,11 en 12
Doggcrap, Basisoefeningen, 15-20sec. rust intervals tussen de sets (doggcrapp protocol)
Week 13
rust/deaload
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit blijft je voeding wel zo? Of, ga je daar ook in wijzigen?
 
Ziet er goed uit blijft je voeding wel zo? Of, ga je daar ook in wijzigen?

Die blijft vrijwel hetzelfde, alleen ga ik wat hoger in koolhydraat op traindagen (+/- 50gr)
Op rustdagen gooi ik de vetten wat hoger +/- 20-25gr

Komt dus neer op zo'n 200-250 caloriën p/dag extra.

Voeding voor vandaag: :meal:
1) 100gr havermout, 1 banaan, 10 egg-whites, kaneel, 1 eetlepel lijnzaadolie
2) 50gr walnoten, 40gr whey isolate ''chocolate'', 1 banaan
3) 75gr rijst, 300gr koolvis, 1 eetlepel olijfolie
4) 4 rijstwafels, 2 eieren, 1 eetlepel lijnzaadolie
5) 75gr spaghetti, 250gr kipfilet, gewokte groenten, 1 eetlepel olijfolie
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven