MuscleMeat

KoekieMonsters workout journal; want big muscles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
toch een goede training man...lekker gebeukt en die dropsets auwww. mooi dat je jezelf ook straft trouwens :P

arbeidsvoorwaarden zijn voor jou elke twee uur 10 min pauze om je eten naar binnen te schuiven toch?

:roflol:

nette training koek , alleen je had ook kunnen dippen i.p.v de chest presses

I know.
Het punt is alleen dat ik daar totaal geen power voor heb... ik ga kloten.. maak halve roms... schouders gaan verzuren en daarbij zou ik eigenlijk op het begin van de training moeten dippen als me tri's nog koud zijn (wil ik uberhaubt 6-8 nette roms maken). Dus eerst nog eventjes kracht zien te krijgen in de tri's door wat bench dips ofzo ;)

toch pittig volume gedraaid!
Heftige dropsets doe je met 4x zakken in gewicht! Ga je elke set nagenoeg tot failure?
Ik vind 3 al ****ing pittig.

Bedankt man.
Ik ga idd helemaal tot failure... vandaar dat de gewichten nogal sterk afwijken (set 1 bijv 24kg en set 4 ineens 10kg :D)

Zeker brutaal, echt lekker IDP!

Thanks brada!

mooie training hoor, het was heel warm, dus normaal dat het iets of wat minder ging.

hoe bevalt die bicep curl machine eigenlijk? wij hebben dat niet.

Warmte speelt idd een rol als je het niet meer gewend bent. Dus het is idd niet zo gek achteraf. Heb nu overigens wel pain in me chest muscle's dus helemaal belabbert zal de training niet zijn geweest.

Bi curl machine is wel lekker. Heeft een EZ-baar/V-grip. waarbij je je ellebogen op een incline dekje voor je hebt (scott curls) Je kan de biceps in elk geval lekker hard aanspannen bovenin.

Dat betekent niet meer junken de rest van de week jij hebt je portie al gehad.
Gewoon schoon eten. Nette training lekker goed en zwaar getraind!
Ben benieuwd naar je benentraining ros hem eruit....

Ja, dat junkfood kan nog wel even wachten tot komend weekend :D
Beentraining inmiddels gedaan daarnet. Hij ging goed.. vanavond volgt er een verslag!

knallen kreng! HARD! :D Je kan het dat weet ik, beest!!!

Met die gedachte ga ik altijd naar de gym- behalve gisteren- (examen stress en ****ed moe) Maar vandaag weer een lekkere beentraining achter de rug + 3 giant setje triceps gedaan.


Ik ga nu eerst even eten... en vanavond volgt het trainverslag :wl:
 
Dinsdag 26-05-09

Het ging lekker vandaag!
- Traintijd 75 minuten
- Alles -zoals altijd- strict uitgevoerdt; niet cheaten
- Spieren goed aanspannen, soms 1/2sec hold

Benen-Kuiten (en stiekum triceps er achteraan)

Leg Extension in superset met Leg curl geen rust tussen de sets/oefeningen. Gewoon 12 sets non stop achter elkaar dus.
10x10KG / 10x10KG
meteen weer door...
10x15KG / 10x10KG
meteen weer door...
10x20KG / 10x15KG
meteen weet door...
10x25KG / 10x15KG
meteen weer door...
10x30KG / 12x15KG
meteen weer door
10x30KG / 12x15KG

Fik in de benen :D

Leg Press Decline *plate loaded (en knietjes tegen de borst natuurlijk :D)
10x75KG
10x90KG
8x115KG
8x115KG

Squat
10x40KG
10x40KG
5x60KG
12x40KG
10x40KG ---> en toen was ik very empty ;)

Kuiten

Calf raises in de hack squat machine *plate loaded
15x25KG
15x25KG ---> Pijn in me rechter enkel (gewrichtsbandjes verrekt vanochtend toen ik me broek aandeed)
14x25KG ---> pijn
13x25KG ---> pijn

Seated calf raises
20x15KG
20x20KG
20x25KG
12x30KG

Triceps

Lying EZ bar extension - Rope pushdown - Bent over cable extension ''V-grip''
Giant set
10x15KG - 10x15KG - 10x10KG
60sec rust
10x15KG - 10x15KG - 10x10KG
60sec rust
10x15KG - 6x15KG - 6x15KG

Fijne avond nog beesten!
 
Dikke LegPresses! Alles Dropset?
 
hee weer iemand die superset en giant setjes doet - mooi koek - logisch dat je even niks meer kon ( Squats )
 
sjeemig koekie, you animal! Lekker bezig kerel! Lekker laten branden die zooi! Gebruik jij overigens ook BCAA's?
 
thanks guys.

kwarkmixer: nee ik gebruik geen bcaa's... zit er wel aan te denken binnenkort iets van bcaa's te bestellen.
 
goed geknalt met legs, die zullen wel stuk geweest zijn nadien,
had wel eerst begonnen met squatten als ik jouw was :)
 
Goede trainingen; zeker die superset legext./legcurl zal wel flink hebben gebrand. TOP!:)
 
haha wat een bizarre shit dit...helemaal kapot gepompt alles. vrij logisch dat je squat zwaar was dan heh.

wel knap dat je trouwens je enkelverrekt met broek aantrekken...skinny jeans zeker :P
 
thanks guys.

kwarkmixer: nee ik gebruik geen bcaa's... zit er wel aan te denken binnenkort iets van bcaa's te bestellen.

Je gaat zeker als een mother****er dan man, ik zou er meteen mee beginnen als toevoeging op je huidige voeding, je herstel gaat 3x sneller, en daardoor ben je veel sneller weer fit, waardoor je weer intensiever kan trainen :D
 
Je gaat zeker als een mother****er dan man, ik zou er meteen mee beginnen als toevoeging op je huidige voeding, je herstel gaat 3x sneller, en daardoor ben je veel sneller weer fit, waardoor je weer intensiever kan trainen :D

Heeft kwarkie echt gelijk in!! Sinds 3 weken vreet ik die dingen en je voelt jezelf echt ter plekke herstellen! Geniaal dat spul!! Als je het tijdens je training ook neemt voel je jezelf gewoon nieuwe energie krijgen!
 
Je gaat zeker als een mother****er dan man, ik zou er meteen mee beginnen als toevoeging op je huidige voeding, je herstel gaat 3x sneller, en daardoor ben je veel sneller weer fit, waardoor je weer intensiever kan trainen :D

haha je moet niet overdrijven Mixer....'je gaat zeker als een mother****er dan' is misschien ietwat overdreven :P maar ik geloof absoluut in BCAA's en sinds ik ze heb aangeschaft en ook gebruik merk ik een aanzienelijk verschil in herstel na de training. ook tijdens de training lijk ik sneller door te kunnen gaan. Dus ik raad ze zeker wel aan ja, maar het is niet het ultieme wondermiddel zoals kwarkmixer het brengt

@ Kwarkmixer: no offence natuurlijk ik waardeer je enthousiasme kerel!
 
haha je moet niet overdrijven Mixer....'je gaat zeker als een mother****er dan' is misschien ietwat overdreven :P maar ik geloof absoluut in BCAA's en sinds ik ze heb aangeschaft en ook gebruik merk ik een aanzienelijk verschil in herstel na de training. ook tijdens de training lijk ik sneller door te kunnen gaan. Dus ik raad ze zeker wel aan ja, maar het is niet het ultieme wondermiddel zoals kwarkmixer het brengt

@ Kwarkmixer: no offence natuurlijk ik waardeer je enthousiasme kerel!

:D Tuurlijk zijn er meer factoren, voorwaarde is natuurlijk dat je hele voeding klopt, voldoende rust, veel water drinken, drank laten staan, geen zout, zo min mogelijk suiker, etc....

Maar de BCAA's maken echt een wereld van verschil. Ik ben wel eens in 1 dag van een dreigende scheur in mijn linker bicep hersteld. Dus geen wonder dat ik er enthausiast over ben... Bovendien werkt entausiastme aanstekelijk, en dat hebben we nodig, jah toch ? hehe
 
Mooie training koekie.. kuiten nog wel aan kunnen pakken? Vind dat altijd zo een klote spiergroep die je echt helemaal kapot moet trainen willen ze groeien.. :(
 
lekker complete benentraining kerel! :thumb: nice weights ook!
 
supersets? :D

beviel het goed?kvind dat kapot gaan, die supersets...ik heb mijn rust nodig :cool:

je training is wel goed hoor, ik kan geloven dat je heel kapot was op het einde :D (zo moet het dus!)
 
Jo mannen. Ik heb stijve poten (stokjes :o) op dit moment! Niet te geloven.
Ik ga zo dalijk maar eens ff een half uurtje rustig lopen!

Maar dit soort trainingen bevallen me wel ja... zo nu en dan een ''normale'' set van 10-8 reps
tussendoor een dropset of superset.

Morgen heb ik rug op het programma. Ga daar ook eens iets leuks mee doen qua setjes :thumb:
 
Donderdag

Rug en Borst

Pulldown wide grip to chest
dropset (ging verdoet, ik wist niet welke gewichten ik moest gebruiken, volgende keer beter!)
10x35
10x35
8x50
12x35
12x40
15x30

Machine row in superset met Pulldown ''V''-grip to chest
10x20 - 10x45
90 sec rust...
10x30 - 10x45
90 sec rust...
8x40 - 8x50
90 sec rust...
8x40 - 11x45

Dumbbell row
10x14
10x18
10x22
10x22

Borst Giant set (15 minuten)

Incline Dumbbell press - Flat Bench Press - Peckdeck machine
10x20 - 10x40 - 10x30
90 sec rust...
6x20 - 7x40 - 7x25
90 sec rust...
10x16 - 9x35 - 10x20

Buik en Billen
4x 30/35 sec. hangen met benen 90graden gebogen (doel is om met gestrekt benen 30sec te kunnen hangen)

Review: Keihard getraint. Dropset een supersetje en een giant set. in totaal 70minuten bezig geweest... morgen schouders armen en traps en kuiten.

Have a nice evening everyone!
 
Sick bastard jij bent gek op pijn?
Goed bezig koekie lekkere hardcore buffeltraining..
 
mooie training alweer, en weer supersets :eek:

ze bevallen je blijkbaar wel, hé?

verder doen zo!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven