XXL Nutrition

Koekie's Beachboy Log

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Plots kwam het in me op om mee te doen..

So let's get started!

Kracht
BP: 4x100 (weak)
DL: 10x160
ATTG SQ: 6x120
Pullup 12-14 reps
Verder maak ik veel gebruik van lichaamsgewicht oefeningen, zeker voor mijn core, dragonflags, L-sits, Leg raises, L-Pullups, Front lever pulls etc etc.

Work outs
Ik train Push/Pull/Benen met basisoefeningen en zo weinig mogelijk isolatie sh!t.
Benen train ik altijd op dinsdag, daar het me altijd bijna een week kost om deze te laten herstellen...
Cardio heb ik er sinds vandaag ook weer in gegooid om een paar % in vet te zakken voor de komende maandjes... start met 3x per op een nuchtere maag en schroef het op naarmate de tijd verstrekt.

Voedsel
Voeding zit op 350gr eiwit per dag (koolvis/panga/kip/eieren/sjeekies) en verder eet ik op dit moment GEEN rijst, brinta, havermout, brood of wat dan ook.
Vetten komen uit walnoten/amandelen, eieren en 2 eetlepels olijfolie.
Verder eet ik wel wat fruit na de training, zoals een appel, grapefruit en banaan, de rest van de dag dus geen koolhy's.

Doel
Blijven trainen hoe ik nu train, BF komt in augustus wel rond de 6-7% te zitten... lichaamsgewicht maakt me vrij weinig uit. Vroeger heb ik mezelf altijd teveel vastgepint aan de weegschaal... nu gebruik ik de spiegel en me krachtstats in de gym als judge... die weegschaal kan me gestolen worden... eens in de 10-14dagen wegen is ''leuk'' that's it.

Pics
Voor foto's ik heb er nog 2 in me gallerij staan van vorig jaar juli 2010. Dit jaar heb ik hetzelfde BF alleen een kilootje of 3 zwaarder en wat sterker :)

Ik zal af en toe eens een verslagje doen van me trainingen en me mindset...

Succes iedereen! De top 5 dit jaar wordt echt zeer goed als het er zo naar uitziet, en ook de ''middemootjes'' wordt dikke concurrentie!
 
Ketodieet dus? Of niet helemaal door het fruit?

Succes man, kga je volgen ;)
 
Paleo diet :D

Het ''oermens'' dieet
 
wrm zo weinig koolhydraten als ik vragen mag, dan heb je toch geen energie???
merk je veel verschil met spierbehoud als je zo veel eiwit eet en zo weinig kooly?
 
Speciaal dieet idd!

Succes Koekie, ben benieuwd :D
 
succes tony!
 
Leuk, ben benieuwd hoeveel je vooruitgang is tov vorig jaar.
Sterk op de DL trouwens, wist dat niet van jou :)
 
Benen gedaan vanavond.
Weinig rust gepakt tussen de sets, ik was op 40 minuten klaar... weinig rust is wel killing, maar voelt altijd zo lekker.

Squat Ass to the Grassss ---> 6,8,10,12,10,8,6 reps
6x110
8x100
10x90
12x80
10x80
8x80
6x90
Met weinig rust tussen de sets is het wel afzien en aanzienlijk minder gewicht pakken, but who cares! Weights doesn't matter! Size does!

Walking lunges (grote zaal, dus ik kan goed uitstappen altijd)
Ik vind dit echt een hufterige oefening, ik ga er echt altijd kapot op
4 setjes van 20 stappen met 30 kilo

Stiffed Leg Deadlift niet zwaar, puur op techniek... dangerous exercise als je hem verkeerd doet!
4 setjes van 12 reps met 80kilo

LegPress (rep out)
1 set met 120 kilo, 20 reps (volgende keer 21 natuurlijk)
Reps out! Lights out!

Kuiten
Niet Noemingswaardig.
 
Laatst bewerkt:
Paleo diet :D

Het ''oermens'' dieet

Een vriend van me heeft een tijdje ook het caveman dieet gevolgd met redelijk zwaar trainingsprog erbij flinke progressie gemaakt. Persoonlijk lijkt me wel zwaar om zo lang zo laag in de KH te zitten ben benieuwd naar de ervaringen/resultaten.
 
succes weer koekie!!!
 
Hey Nightfly, welcome in me log weer ;)

Beowulf... cavemen diet is best pittig om vol te houden... fruit is wat ik eet, sochtends en na het trainen, overdag ik eet wat noten en groenten voor de koolhydraatjes en that's it... 1x per week een dag met veel kh's (bambix en pannenkoeken) om me glycogeen weer wat omhoog te gooien.

Ik ben wel ****ing chagarijnig op dit dieet hahaha.

Today
Core workout.. 30 minuten.

L-sits, Dragon Flags, hanging Legg raises, L-pullups en planche puchups..


Morgen pull = biceps, rug en traps.
 
Hey Nightfly, welcome in me log weer ;)

Beowulf... cavemen diet is best pittig om vol te houden... fruit is wat ik eet, sochtends en na het trainen, overdag ik eet wat noten en groenten voor de koolhydraatjes en that's it... 1x per week een dag met veel kh's (bambix en pannenkoeken) om me glycogeen weer wat omhoog te gooien.

Ik ben wel ****ing chagarijnig op dit dieet hahaha.

Today
Core workout.. 30 minuten.

L-sits, Dragon Flags, hanging Legg raises, L-pullups en planche puchups..


Morgen pull = biceps, rug en traps.

Waarom zo'n core training?
 
Omdat ik blokjes wil jonghuh!

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Net 30min ochtendcardio gedaan... ongeveer 500calories kwijt. huppa

:)
 
Nice squats, ik doe ze niet meer ass to the grass doordat mijn knieen dan helemaal verrot gaan iets wat ik jou ook niet aanraad;)
 
Succes met je doel en je trainingen. Er zal niet veel af moeten om op 7% te komen?
 
Ik ben wel ****ing chagarijnig op dit dieet hahaha.

.

Hehehe maak ik ook mee nu :D Zit heel laag in kh + sta op het punt om af te studeren dus nog veel stress voor mijn eindwerk + weinig slaap door dat schoolwerk en mijn stage... :D

Veel succes man! Herinner me nog dat je vorig jaar wel een goed chickmagnetfysiek had!
 
Nice squats, ik doe ze niet meer ass to the grass doordat mijn knieen dan helemaal verrot gaan iets wat ik jou ook niet aanraad;)

Voor zover heb ik nog nooit problemen gehad met me knieën... mensen in me gym attenderen me er ook altijd op dat ik niet zo diep moet squatten.. eigenwijs hé :o

Succes met je doel en je trainingen. Er zal niet veel af moeten om op 7% te komen?

Ten opzichte van vorig jaar heb ik dit jaar 8-10kg gebulkt... even dat bijgebulkte vet en vocht wegwerken en zien wat er van overblijft ;)

Hehehe maak ik ook mee nu :D Zit heel laag in kh + sta op het punt om af te studeren dus nog veel stress voor mijn eindwerk + weinig slaap door dat schoolwerk en mijn stage... :D

Veel succes man! Herinner me nog dat je vorig jaar wel een goed chickmagnetfysiek had!

Jaa, dit zuigt heel erg, maar had vooral begrepen dat het de eerste paar weekjes is, en dat je lichaam daarna gewend raakt aan low-carb! (Laat het waar zijn)!

chickmagnetfysiek haha :D
 
Voedsel
Verdomme, die vis komt echt me neus uit :( Ik eet momenteel elke dag 300gr koolvis en 200gr pangfilet... het hele huis stinkt als ik het klaar moet maken! En daarbij kost het ook een hoop tijd! Wat ook niet onbelangrijk is... Mijn moeder is ook niet bepaald gecharmeerd van de lucht die meerdere keren per dag geproduceerd wordt!

Ik schakel over op 2x per dag kip (800gr onbereid gewogen) en 2 blikken tonijn. Lekker basic, wel zo makkelijk en stukken smakelijker/tijdsbesparend.

Training
Oja, wat betreft me training... straks effe een core workout en morgenavond borst. Vanochtend nog 30min cardio gedaan op de corsstrainer... 500 calories lichter.

Health
Pijnlijke schouders... niets ernstig... maar hier en daar wat pijntjes.. door het trainen. Ik gun ze effe wat rust en woensdag zijn ze weer aan de beurt om gesloopt te worden.
Overigens zijn mijn schouders ook mijn zwakste spiergroep... weinig potentie tot groei, en ook de kracht is niet optimaal in me schouders.. pure genetica...
 
Haha ja die vis moet je niet te lang vreten.. Kip blijft toch stukken makkelijker wat dat betreft. Vis bakt bij mij ook altijd aan waardoor schoonmaken ook langer duurt. Kip is gewoon ff bakken en opeten, of als beleg uit een pak.

Netjes van je ochtend cardio man! Vergt toch wel enige discipline jezelf op zo'n ding te trappen. Heb je nooit honger als je bezig bent of bijna aan het einde bent?
 
Back
Naar boven