AndroidHealthClinic

Koeltas

Bezoekers in dit topic

ak

Monstrous Giant
Lid geworden
7 mei 2021
Waardering
21.681
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Iemand een aanrader wat betreft een koeltas voor de meal preps?
Hoef geen camping tas xxl voor hele week aan voeding, maar gewoon een voor paar bakjes en hier en daar nog wat ruimte voor wat spulletjes. Liefst een die wel goed geïsoleerd is en echt uren (12+) koel blijft indien dit bestaat.

Wel optie tot rugzak, zodat ik ook me handtasje nog kan vasthouden.

Wellicht zoiets;
Of zijn er betere/ praktischere modellen?

Hoef geen camping tas xxl voor hele week aan voeding, maar gewoon een voor paar bakjes en hier en daar nog wat ruimte voor wat spulletjes. Liefst een die wel goed geïsoleerd is en echt uren (12+) koel blijft indien dit bestaat.

Wellicht zoiets;
ik heb precies dezelfde, zelfs na een lange warme dag zijn mijn meals nog goed koel gebleven.

• Like
Waarderingen: ak
De dikte van de tas en de afwerking bij de rits bepalen hoe lang het koel blijft. Verder maakt het allemaal weinig uit. Althans, denk ik. Heb m zelf van fitmark.

• Like
Waarderingen: BB_
Pleur gewoon alles in een plastic zak van de Aldi en gaan met die banaan
En dan eind vd dag je kip maaltijd die 10uur in die zak gezeten heeft lauw opvreten en 50/50 kans of je dag erop aan de schijterij zit.

Wellicht zoiets;

Uiteindelijk de tas van xxl ook besteld, de grootste variant.
Koelelementen houden de inhoud ruim 15/20uur koel, dag ga je niet halen. Bakjes compartiment is wat “klein”, indien je 4 volwaardige maaltijden moet meenemen gaat dit niet passen. Voor het geld een leuke tas, maar voor meerdere dagen moet je een andere aanschaffen.

Koelelementen houden de inhoud ruim 15/20uur koel, dag ga je niet halen. Bakjes compartiment is wat “klein”, indien je 4 volwaardige maaltijden moet meenemen gaat dit niet passen. Voor het geld een leuke tas, maar voor meerdere dagen moet je een andere aanschaffen.

In zilverfolie blijft het ook langer koud, al weet ik niet of het genoeg verschil maakt

Met meerdaagse festivals gooiden we flesjes in het water, maar misschien kan je daar wat mee :o

Laatst bewerkt:
  • Like

voor meerdere dagen ga je geen tas vinden. of het moet een koelkast motor bevatten die op een accu werkt ofzo :P als je een koelkast uitzet blijft het ook niet dagen koel ;)

• Like
voor meerdere dagen ga je geen tas vinden. of het moet een koelkast motor bevatten die op een accu werkt ofzo :P als je een koelkast uitzet blijft het ook niet dagen koel ;)
Dacht als ik misschien meer icepacks erbij koop dat het dan langer gekoeld kan blijven, maar de xxl variant voldoet aan huidige wensen en is met 5 tientjes niks te duur inc die 3 (wel wat kleine) tupperware bakjes.

Als je het echt lang koud wil houden moet je het geen je wilt meenemen zo koud mogelijk meenemen, dus bevroren en het liefst dan nog lager dan -18 en het zo goed mogelijk isoleren, je zou het eten eerst in individuele thermosbakjes kunnen doen doen die je vervolgens in een thermostas plaatst.

• Like
Als je het echt lang koud wil houden moet je het geen je wilt meenemen zo koud mogelijk meenemen, dus bevroren en het liefst dan nog lager dan -18 en het zo goed mogelijk isoleren, je zou het eten eerst in individuele thermosbakjes kunnen doen doen die je vervolgens in een thermostas plaatst.
Ja zo drastisch hoeft het niet is voornamelijk als ik hele dag van huis weg ben en me maaltijden mee moet nemen die wel gekoeld moeten blijven kip/kwark etc.

Ja zo drastisch hoeft het niet is voornamelijk als ik hele dag van huis weg ben en me maaltijden mee moet nemen die wel gekoeld moeten blijven kip/kwark etc.
Omdat je iets schreef over meerdere dagen.

Back
Naar boven