Fitness Seller

Shocking News Koeltoer, moeder snijdt keel zoontje door

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
EIGENBRAKEL - De moeder van de 4-jarige kleuter, die gisteren met een doorgesneden keel dood werd teruggevonden in Eigenbrakel, is aangehouden. Het lichaam van het jongetje van Syrische afkomst, Mouhamat Rachid, werd woensdagavond rond 20 uur gevonden door joggers vlak bij het huis waar hij woonde. Zijn keel was doorgesneden.

De moeder is hoofdverdachte. Na het verhoor werd zij aangehouden. De zus van de kleuter is voorlopig in een instelling geplaatst. Uit het onderzoek blijkt dat de jongen niet werd vermoord op de plaats waar joggers hem vonden. De speurders stelden bovendien vast dat er in het huis net grondig schoongemaakt was.

Het parket probeert de moeder verder te verhoren maar dit loopt naar verluidt zeer moeizaam. Zij spreekt geen Frans en zou al verschillende keren zijn ingestort.

Het kind woonde met zijn moeder en 16-jarige zus in de wijk waar het lijkje ontdekt werd. Rond 20.10 uur bracht de zus de politie op de hoogte van de verdwijning van haar broer. Ze zei dat ze rond 19.30 uur thuis gekomen was en dat haar moeder haar zei dat de jongen verdwenen was terwijl hij in de tuin speelde.

De vader van het kind, die gescheiden is van de moeder, werd ondervraagd en zou niet betrokken zijn bij het drama. "Niets wijst erop dat er derden bij betrokken waren", verklaarde officier van justitie, Jean-Claude Elslander. (EBO)

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...der-verdacht-van-gruwelijke-kindermoord.dhtml

Ook al is kindermoord verder natuurlijk geen cultuuraangelegenheid, maar de wijze er op enigzins wel. Hoe kom je er op om je kind de keel door te snijden?
 
Tsja.
Wereld is ****ed up
 
Krrl ze zouden haar eens de keel door moeten snijden, of het land uit flikkeren met een fixe gevangenisstraf.
 
het is "moeder verdacht", sensatiezucht neemt over op dbb

mijn maag draait hier iig van om, kan niet begrijpen wie zoiets doet bij een kind. er zouden ook sporen gevonden zijn van mishandeling
 
het is "moeder verdacht", sensatiezucht neemt over op dbb


Verdachte is standaardterm, kans dat de verdachte ook de dader is in dit geval is vrij groot. Ook al blijft er een kans dat iemand onschuldig wordt vastgezet.
 
Iemand heeft het gedaan.
 
het is "moeder verdacht", sensatiezucht neemt over op dbb

mijn maag draait hier iig van om, kan niet begrijpen wie zoiets doet bij een kind. er zouden ook sporen gevonden zijn van mishandeling


+1

Viel mij ook meteen op aan de overdreven titel:rolleyes:

Ook al is de kans groot dat ze het heeft gedaan kan je dit nog niet schrijven. Ze heeft immers nog niet bekend...
 
Cry me a river.
 
hoe gestoord moet je niet zijn om zo iets te kunnen doen.
 
:roflol: Gaat hij weer hoor.
 
Geef gewoon eens toe dat je het fout hebt verwoord kerel? Ik ken geen enkele moderator die dat doet. Goed bezig allemaal...

Gaat om de daad, niet of de moeder het nu gedaan heeft of niet. Het is in ieder geval duidelijk dat de keel is doorgesneden door een of andere sickhead.
 
Gaat om de daad, niet of de moeder het nu gedaan heeft of niet. Het is in ieder geval duidelijk dat de keel is doorgesneden door een of andere sickhead.

En ik zeg dat de titel niet klopt die Ericr aanhaalt. Hierin verwijst hij meteen naar de moeder, en daar ging het om...
 
Laatst bewerkt:
En ik zeg dat de titel niet klopt die Ericr aanhaalt. Hierin verwijst hij meteen naar de moeder, en daar ging het om...
maakt niet uit dit is gewoon ziek.
 
En ik zeg dat de titel niet klopt die Ericr aanhaalt. Hierin verwijst hij meteen naar de moeder, en daar ging het om...

Ga huilen, EricR is de man of je nou wil of niet. Pure afgunst dit, de status die hij heeft bereikt op DBB zul jij nooit bereiken, ga nu maar terug naar je moeder..
 
juist, dit is nieuws van ericR, dat moeten we even serieus nemen hoor..
 
Het kind had stiekem varkensvlees frikandellen gegeten.
 
Back
Naar boven