AndroidHealthClinic

Shocking News Koeltoer, moeder snijdt keel zoontje door (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sinds ik mijn kinderen der kelen door snijd maak ik de gains van me leven!
 
Neersteken was in dit geval dus niet de enige goede optie.
 
Moved en locked op verzoek van de TS
 
shit, hoe doet die kaas dat dan?
 
Wie komt er dan ook uit de kast, als je nog afhankelijk bent van je familie?
 
What the hell, dat mensen in staat zijn om zoiets te doen.
Afschuwelijk!!
 
Zekurr zei dat kind: "come at me brah!!'"

Toen zei die madder: "you callin me brah, brah?"
"'I'm yo momma son"!"
Kind: "come at me brah!"
Momszz:
* snijdt strot kudtkind door*

the end
 
Zieke figuren.... en de moeders zijn vaak nog het ergste. Dat maakt het allemaal nog driester.
 
Wel een gruwelijke daad inderdaad.. waar gaat het heen :(
 
Jah dat wijf mag IMO de doodstraf krijgen.
 
Het vierjarige jongetje dat woensdag door joggers dood werd gevonden in Eigenbrakel in België, is vermoord door zijn moeder. Dat heeft de moeder bekend.

Ze zou de keel van haar zoontje hebben doorgesneden met een aardappelschilmes. Daarna dumpte de vrouw haar kind in een doodlopend steegje. Haar motief is niet duidelijk.

Justitie in België onderzoekt de zaak.

Syrië
Volgens justitie in Nijvel wist de politie al langer dat er problemen in het gezin van de verdachte en het slachtoffertje waren. Het gezin is afkomstig uit Syrië en is om politieke redenen gevlucht naar België.

De vader, die gescheiden in Brussel woont, wordt voorlopig niet verdacht van betrokkenheid bij de moord op het jongetje.
Uit het politieonderzoek blijkt dat de jongen niet is vermoord op de plaats waar hij werd gevonden. Het huis waar hij met zijn moeder woonde was vlak voor het onderzoek grondig schoongemaakt, zegt de politie

http://nos.nl/artikel/185730-waalse-moeder-bekent-moord-kleuter.html

Ze heeft bekend, was ook wel te verwachten lijkt me. Politie gaat geen naaste familie zomaar vastzetten of verhoren. Daarvoor is meestal een gegronde reden. Ook al zijn er nog genoeg gevallen waarbij de politie heeft geblunderd.
 
Zieke mensen ook op de wereld. Hoe kom je er nu op om zoiets te doen.
 
Misschien had ze een psychose. Niet om een gruwelijke daad goed te praten, maar de oordelen gaan soms wel erg kort door de bocht.
 
Een aardappelschilmes nog wel.....
 
Misschien had ze een psychose. Niet om een gruwelijke daad goed te praten, maar de oordelen gaan soms wel erg kort door de bocht.

Je zal in ieder geval een steek los hebben als je je eigen kind de keel doorsnijdt. Die psychoot die haar kind doodgooide in de Bijenkorff is er zelfs mee weg gekomen. Het zou toch beter zijn dat zulke geflipten op zijn minst d.m.v. TBS uit de maatschappij verdwijnen voor een zo lang mogelijke tijd.

Dat dit soort acties leiden tot sterke emoties zal denk ik niemand verbazen, zou eerder vreemd zijn als het voor kennisgeving wordt aangenomen en er gelijk wordt gezocht naar een verklaring waarom een moeder dit doet.
 
Back
Naar boven