MuscleMeat

koert vogel.

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
hey mensen,

een tijdje geleden vroeg ik of iemand een bber kent die lijkt op tim coronel (maar dan ietsje groter :D )

ik ben hem van het weekend weer tegen gekomen in de arena en weet nu hoe hij heet... Koert vogel

3de geworden op het nk dit jaar met ik dacht 113 kg. Wat een verschrikkelijk mooi fysiek zeg. In de bladen lijken ze niet zo groot omdat er meestel alleen maar grote gasten naast staan, maar wat is die kerel groot zeg!!

hij staat in de sport en fitness op pagina 134. ze hebben alleen zijn naam verkeerd gespeld want er staat koen (sukkels) Check maar even wat een verschrikkelijk grote wheels die man heeft.

Vanaf nu is koert echt mijn held respect!!!
 
via google images
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
??? :o
 
roxxe zei:
via google images
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
??? :o

Hij ziet er inderdaad super uit. Geweldige fysiek en een lekkere fitnessbabe aan zijn zijde.

(let op de buikspieren)
 
saint zei:
Hij ziet er inderdaad super uit. Geweldige fysiek en een lekkere fitnessbabe aan zijn zijde.

(let op de buikspieren)
:roflol: !!!!
 
Is een maatje van me, hoe plak ik hier een fotos van hem in? ben vrij onhandig.
 
Amxerxes zei:
Is een maatje van me, hoe plak ik hier een fotos van hem in? ben vrij onhandig.


pm anders even een moderator.. mr j of anders dutch windmill.

zou ik wel cool vinden iig!
 
2e van rechts

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
yep thats him, verre weg de beste benen vind ik en heeft ook een monsterlijke borst.

goede prestatie 3de plaats, volgend jaar misschien hoger.
 
younggod zei:
yep thats him, verre weg de beste benen vind ik en heeft ook een monsterlijke borst.

goede prestatie 3de plaats, volgend jaar misschien hoger.


Die 2 gasten naast hem links zijn ook huge.
 
Koert

Op vraag van Amxerxes

koert.jpg
 
eerlijk is eerlijk ze zien er goed uit!!
 
mijn maat ziet er echt super uit
 
ja hij ziet er goed uit maar he aint no PRO mennnnnnnn, wrong section!
 
ken koert ook vh stappen.........die gozer is zo GROOT!!
 
BUMP!

maatje van mij kent hem, die klerekast liep weleens in de happy dayzz, ik zal het nooit meer vergeten toen we een praatje met hem maakten.

Er liepen toen ontzettend veel Billy´s met zeker een degelijke fysiek , allemaal flinke spuiterds maargoed. Echt fysieken waar de gemiddelde mens tegen op kijkt, ik ook trouwens.
En al die gasten liepen vol zelfvertrouwen natuurlijk, totdat....Koert de zaal in kwam lopen.

IEDEREEN naar hem kijken, echt iedereen. Die gasten smolten gewoon als sneeuw voor de zon, het leken ****ing ecto´s naast Koert.

Geweldig, heb nog nooit zo veel verbaasde gezichten gezien.
 
BUMP!

maatje van mij kent hem, die klerekast liep weleens in de happy dayzz.

O ik dacht altijd dat die Fonzie heette.
 
Back
Naar boven