AndroidHealthClinic

Koffie

Bezoekers in dit topic

Wat is je budget? En welke omgeving woon je?
 
Wat is je budget? En welke omgeving woon je?

Nou veel meer dan 500 EUR wil ik niet kwijt zijn to be honest. Ik woon in het oosten van het land.
 
Oh het Oost'n. Scheelt me typ'n omdat ik de e's weg kan lat'n :-)

Reeds contact per PM met een wat duurdere aanbieding.
 
Oh het Oost'n. Scheelt me typ'n omdat ik de e's weg kan lat'n :-)

Reeds contact per PM met een wat duurdere aanbieding.

Zo ver na het Oost'n ook weer niet ;-) Net voor Deventer.
 
Smith en dorlas, peeze (Arnhem). Goede koffie. Vooral de eerste.
 
sinds ik geen koffie (2015) meer drink maak ik de gains van mijn leven ,true story :o
 
sinds ik geen koffie (2015) meer drink maak ik de gains van mijn leven ,true story :o
Ik drink altijd twee koppen in de ochtend/middag voor de training, ik merk eigenlijk juist een positief effect op kracht en energie.
 
Wij hebben Kaldi koffie thuis, bevalt goed. Volgende week denk ik dat de nieuwe Jura machine er is :)

Mijn Nivona machine heb ik uit elkaar gehad en een aantal dingen vervangen. Tóch zit er ergens nog een klein lekje waardoor het toch net wat nat wordt onder de machine.. maar aangezien de Jura komt zal ik hem maar verkopen..
 
We hebben niet voor de duurste gekozen hoor :o aangezien we eigenlijk allebij alleen zwart drinken en heel af en toe een espresso hebben we een simpelere kunnen kiezen :rolleyes:
 
Donkere espresso bonen malen en dan in de perculator.
 
Senseo en smerige apparaten koffie:trollface:
 
sinds ik geen koffie (2015) meer drink maak ik de gains van mijn leven ,true story :o
En eerder "wakker" na het ontwaken, minder transpiratie en betere focus? Want dat lijk ik te kunnen onderschrijven.
 
En eerder "wakker" na het ontwaken, minder transpiratie en betere focus? Want dat lijk ik te kunnen onderschrijven.

Yep,en de gehele dag meer energie,
sterk verbeterde eetlust,veel minder
tot geen onrust meer
 
Back
Naar boven