• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

koffiekoeken of boterhammen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

groenie

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik denk dat de titel het al zegt;) is het beter om koffiekoeken te eten of boterhammen als je massa wilt opbouwen? Of maakt het niet uit? Tegenwoordig probeer ik veel meer te eten, soms is het een hele dag enorm veel koffiekoeken of heel veel boterhammen, maar wat kan ik het beste eten?

Pannekoeken van de Aldi, 99 cent voor 10 stuks en ze smaken goed!

Door de hele dag koffiekoeken te eten ga je aardig wat massa aanzetten. Vetmassa dan.

Koffiekoeken zijn lekker.. maar beschuit met muisjes zijn heerlijk!

haha en witte boterhammen met jam.

patat met appelmoes

bier frikandellen en cola

ach jongens... pest hem nu niet... :)

maar wat je moet eten is vis, vlees, kip, groenten, kwark, rijst...

Niets heel de dag brood of koeken...

koeken voor de variatie

Wilde gisteren een keer iets anders proberen, was dat water iedere keer tijdens het trainen zat dus heb gewoon een half liter flesje gevuld met gebruikte frituur olie. Vult goed, maar is dit niet een beetje overdadig in de bulk?

Leuk topic om te lezen :D

I call D. for moderator!!!

Maar het komt er dus op neer dat koffiekoeken lekker veel enkelvoudige suikers gecombineerd met verzadigd vet (en transvet waarschijnlijk?) bevat. Zul je zeker massa van krijgen. Alleen niet de massa die je wilt...

bagels mmmmm

:roflol: koffiekoeken!!!ja..wel massa, maar niet de massa die jij wilt:p

eej nuttig topic ik had zelf ook nog een vraag... kom dagelijks in denbosch.. Wat is beter elke dag een bossebol of me boterhammen met kip en tonijn... Nu gooi ik steeds me boterhammen weg en eet 5 bossebollen... deze week weer 4kg gepakt.. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven