AndroidHealthClinic

kom is kijken.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rowdy22

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
41
Waardering
0
hallo ben nieuw schema voor voeding aan het checken heb er nog nie zoveel ervaring mee
mijn doelstelling: groeien en toch een klein beetje vetverliezen hoeft nie in een rap tempo nou kijk ff en geef me ff (indien nodig) behulpzame tips

0600: 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER,
1 EI CELL TECH SHAKE
0830: 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER
1100: KWARK250GR + WATER
1230: 1 HANDJE RIJST (PANDAN) KIPFILET 200 A 250GR + WATER
1500: 4 RINGEN ANANAS OF ANDER FRUIT DAN 2 STUKS
1730: GROENTEN + VIS OF KIP (HALF HANDJE RIJST OF 2 AARDAPPELEN) + WATER
2000: KWARK 250GR
2200: SHAKE + KWARK250GR

alles is welkom :rolleyes:
 
Te weinig lijkt me op het eerste gezicht, en een maaltijd dat alleen uit fruit bestaat zou ik zoiezo nooit doen, fruit is misschien leuk als extraatje maar je hebt er verder niet veel aan.
Voeg havermout aan eerste maaltijd toe zoiezo en appelstroop is ook niet echt ideaal te noemen.

Bovendien groeien en vet verliezen gaat niet echt samen maar als je normaal slecht hebt gegeten dan kan een goed dieet al zorgen dat je vet verliest en massa opbouwd.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp wordt het:

0600: 250ML MELK BRINTA (4 EETLEPELS) 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER,
1 EI CELL TECH SHAKE (1250mg LIJNZAADOLIE)
0830: 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER
1100: KWARK250GR + WATER
1230: 1 HANDJE RIJST (PANDAN) KIPFILET 200 A 250GR + WATER
1500: 4 RINGEN ANANAS OF ANDER FRUIT DAN 2 STUKS + 2 PLAKKEN BROOD (PINDAKAAS, OF VLEES BELEG)
1730: GROENTEN + VIS OF KIP (HALF HANDJE RIJST OF 2 AARDAPPELEN) + WATER
2000: KWARK 250GR
2200: SHAKE + KWARK250GR

shit wordt aardig doordouwen met eten
maar had van een ander BB'er als tip appelstroop
hij gebruikt het ook altijd
maar ik heb altijd k*t gegeten wanneer het uitkwam soms 2x per dag en dan weer 4x en soms 1x ligt eraan hoe mijn tijd en trek was maar nu (zet zelfs een wekkertje) verplicht ik mijzelf gewoon te eten :(
 
rowdy22 zei:
dus als ik het goed begrijp wordt het:

0600: 250ML MELK BRINTA (4 EETLEPELS) 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER,
1 EI CELL TECH SHAKE (1250mg LIJNZAADOLIE)
0830: 2 PLAKKEN BRUIN BROOD (PINDAKAAS, APPELSTROOP) 2X WATER
1100: KWARK250GR + WATER
1230: 1 HANDJE RIJST (PANDAN) KIPFILET 200 A 250GR + WATER
1500: 4 RINGEN ANANAS OF ANDER FRUIT DAN 2 STUKS + 2 PLAKKEN BROOD (PINDAKAAS, OF VLEES BELEG)
1730: GROENTEN + VIS OF KIP (HALF HANDJE RIJST OF 2 AARDAPPELEN) + WATER
2000: KWARK 250GR
2200: SHAKE + KWARK250GR

(

Hoe kan je leven van een half handje rijst, ik eet minimaal 4 grote handen rijst :D
 
shit meen je nie ik word al gek als mijn alarmpie weer afgaat dat ik moet eten maar soms trek ik het gewoon echt niet dat ik bijna loop te kokken maar als ik veel meer ga eten dan wordt het toch omgezet in vet???
want je heb maar een beetje nodig laten we zeggen
4handen rijst
en je gebruikt maar 3
die 1ne hand word toch omgezet in vet :(
 
Reken je energiebehoefte even uit... Dan weet je hoeveel je moet gaan eten....
 
Ik zou meer eten en net wat bartp zegt effe alles uitreken he dat kan ook toch.
 
rowdy22 zei:
shit meen je nie ik word al gek als mijn alarmpie weer afgaat dat ik moet eten maar soms trek ik het gewoon echt niet dat ik bijna loop te kokken maar als ik veel meer ga eten dan wordt het toch omgezet in vet???


Je moet leren eten. Er staat een sticky waarin wordt uitgelegd hoe je je eetlust vergroot ;)
 
Periactin is een hele goede eetlustopwekker,en een arts zal het zonder al te veel trubs voorschrijven ( in Belgie zelfs zonder recept verkrijgbaar )
 
Mars zei:
Te weinig lijkt me op het eerste gezicht, en een maaltijd dat alleen uit fruit bestaat zou ik zoiezo nooit doen, fruit is misschien leuk als extraatje maar je hebt er verder niet veel aan.
Voeg havermout aan eerste maaltijd toe zoiezo en appelstroop is ook niet echt ideaal te noemen.

Bovendien groeien en vet verliezen gaat niet echt samen maar als je normaal slecht hebt gegeten dan kan een goed dieet al zorgen dat je vet verliest en massa opbouwd.

Succes.

Fruit voegt genoeg toe aan je dieet. Bevat essentiele vitamines en mineralen en zorgt voor herstel van je leverglycoceen. Bananen zorgen voor een goede energievoorziening.

Appelstroop is niets mis mee. Is een zeer goede bron van energie. Appelstroop heeft namelijk geen toegevoegde suikers, wat dus geen enkel probleem mag geven.

Snap niet waar je die ideeen vandaan haalt.
 
Bananen zijn idd goed en dat is ook het enige fruit wat je moet nemen, derest voegt niets toe als je al vit supps neemt.
Ik moet toegeven dat fruit wel goed is voor vochtafdrijving.
 
Mars zei:
Bananen zijn idd goed en dat is ook het enige fruit wat je moet nemen, derest voegt niets toe als je al vit supps neemt.
Ik moet toegeven dat fruit wel goed is voor vochtafdrijving.
Fruit is zeker gezond door de vezels en vitaminen die er in zitten:)
 
Als je goed dieet hebt dan krijg je al een shitload aan vit en vezels binnen.
 
Back
Naar boven