AndroidHealthClinic

Kom je van tostis met kaas aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

An0nymuis

Novice
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
50kg
Vetpercentage
1%
Ik wil snel aankomen. Ik eet thuis wat mijn moeder kookt. Wat nou als ik er tostis bij doe met kaas? Helpt dat om aan te komen? Het maakt mij niet uit of ik erg vettig ga worden. Mijn vraag is of ik er goed van aan ga komen? Iemand ervaring? Thanks.
 
Als je er 10 op een dag eet zul je er wel van gaan aankomen.
 
Je komt alleen aan van oude kaas.
Jonge kaas is gezond helaas
:goodposting:
 
Alles wat je meer eet dan je verbrand zal je van aankomen.
Als je bijvoorbeeld 500 kcal boven je onderhoud eet kom je aan... Of die nu uit een x aantal appels komt of een x aantal tosti's.

Gezond is anders.. eet gewoon meer en varieer in de dingen die je eet. Dan is het prima.

Ben je ook in de veronderstelling dat een tosti meer vet bevat dan een boterham met kaas?
Die fabel leeft nl ook nog altijd voort. :o
 
Alles wat je meer eet dan je verbrand zal je van aankomen.
Als je bijvoorbeeld 500 kcal boven je onderhoud eet kom je aan... Of die nu uit een x aantal appels komt of een x aantal tosti's.

Gezond is anders.. eet gewoon meer en varieer in de dingen die je eet. Dan is het prima.

Ben je ook in de veronderstelling dat een tosti meer vet bevat dan een boterham met kaas?
Die fabel leeft nl ook nog altijd voort. :o
Er zijn mensen die tosti's bakken in de pan met een kilo boter, scheelt natuurlijk wel :p En zelf doe ik er bij tosti's meer kaas op dan bij een gewone boterham met kaas.
#eindemuggenziften :D
 
Tosti's met mayo lekker :)
Of je er van aan komt hangt van de portie af, maar ja
 
Voor de Vlamingen onder ons een tosti is de NL benaming voor een Croque monsieur
 
Kaas , ham-kaas , salami , er zijn verschillende varianten ..

Zelf doe ik weleens kipfilet en kaas .. of kaas en tonijn ..
 
Kan met alles zijn. Ken zelfs mensen die kip/pindakaas doen of kaas/ananas.
T betekend niet mee dan getoast brood...

Croque madame heeft ook wel wat :eyebrow:
 
Croque Normandie blijft hier een lekkernij.
Appeltjes , camembert en calvados.
 
Back
Naar boven