AndroidHealthClinic

Kom niks aan ?

Bezoekers in dit topic

lucaz

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2006
Berichten
45
Waardering
0
sdfsdfsfd
 
Laatst bewerkt:
Nee, omdat je niet vertelt hoeveel je daadwerkelijk eet op een dag. Hoe lang ben je bijvoorbeeld? Het is zowiezo handig om een berekening te maken wat je zoal op een dag verbruikt en daar dan zo'n 500 kcal boven te gaan zitten.

Lees de sticky's over voeding eens als je dat nog niet gedaan hebt. Daar kun je leren hoe je een goed uitgebalanceerd voedingsschema maakt wat bij je aansluit.
 
1,80M, en eet ruim 2500 kcal
 
Dat is veel te weinig. Dat is wat de gemiddelde mens eet die totaal niets aan training doet. Is dat inclusief die weightgainer? Ik denk trouwens niet dat jij direct weightgainer nodig bent. Ik ben begonnen bij 188 en 70 kg en was een magere lat. Door hoog in de kcal te gaan zitten kon ik zelfs aankomen. Ik zou alleen met weightgainers beginnen als je echt zoveel voeding naar binnen moet werken dat het er ook direct weer uitkomt.
 
lucaz zei:
Hallo,

Ik ben 18 jaar, weeg rond de 58-60 Kilo en train rond de 3x per week, zwaar (voor mij dan :P) met creatine erbij

rond de 12.000 tot 17.000 kilo per x
ook eet ik de hele dag door; eieren, boterhammen, noodles, fruit, etc.

toch kom ik helemaal niks aan, zelfs niet met weight gainers :eek:

weet iemand misschien waardoor dit komt?

alvast bedankt :rolleyes:


12.000 tot 17.000 kilo per x???
wat doe je 12.000 kilo? bankdrukken, kwark eten, creatine gebruiken?
 
Hij werkt met van die automatische apparaten met een computertje erbij, hebben ze bij mij in de gym ook maar ik hou er niet zo van.
Op het einde van de training als je uitlogd zie je dan hoeveel kilo je in totaal hebt getild met al je oefeningen
 
niet bijkomen kan 2 oorzaken hebben

-snelwerkende schildklier

en de meest voorkomende oorzaak:

-gebrek aan kennis

ik denk dat het bij jou het 2de is..

en 2500 kcal.. zoveel neem ik ongeveer in mn cut :P
 
2500 is de basale behoefte van een NLse man die NIET sport.
Als je van jezelf mager bent en gaat trainen heb je op zijn MINST 3000 kcal nodig. Wil je aankomen, dan wordt het eerder 3500 kcal.

Ik bereken zelf het volume van mijn training door alles op te schrijven en in Excel te laten uitrekenen en kom ook regelmatig aan 12.000 kg.. sterker nog, dan vind ik dat hij ofwel weinig oefeningen doet of geen basis oefeningen (waarschijnlijk het laatste dus) zoals squatten. Bij beentrainingen kom ik dan meestal op 10-12 duizend en bij bovenlijf op 8 tot 10 duizend kg.
Die gegevens zijn echter redelijk irrelevant.. het euvel is zo klaar als een klontje. Wat jij eet, daar valt de gemiddelde man hier op het forum mee af als hij wil afvallen.
 
Til zei:
Hij werkt met van die automatische apparaten met een computertje erbij, hebben ze bij mij in de gym ook maar ik hou er niet zo van.
Op het einde van de training als je uitlogd zie je dan hoeveel kilo je in totaal hebt getild met al je oefeningen

tnkzz dat wist ik niet..ik train ook gewoon met gewichten.
 
ow wacht dat klopt ook niet :\ maar ik zei ook ruim 2500 :)

ik kan wel een lijstje maken van wat ik eet
 
Laatst bewerkt:
steebz zei:
12.000 tot 17.000 kilo per x???
wat doe je 12.000 kilo? bankdrukken, kwark eten, creatine gebruiken?


edit : :)
 
Esperantisto zei:
2500 is de basale behoefte van een NLse man die NIET sport.
Als je van jezelf mager bent en gaat trainen heb je op zijn MINST 3000 kcal nodig. Wil je aankomen, dan wordt het eerder 3500 kcal.

Ik bereken zelf het volume van mijn training door alles op te schrijven en in Excel te laten uitrekenen en kom ook regelmatig aan 12.000 kg.. sterker nog, dan vind ik dat hij ofwel weinig oefeningen doet of geen basis oefeningen (waarschijnlijk het laatste dus) zoals squatten. Bij beentrainingen kom ik dan meestal op 10-12 duizend en bij bovenlijf op 8 tot 10 duizend kg.
Die gegevens zijn echter redelijk irrelevant.. het euvel is zo klaar als een klontje. Wat jij eet, daar valt de gemiddelde man hier op het forum mee af als hij wil afvallen.

dat kan best, maar ik zit nu net een jaar op fitness :)
 
2500 kg per oefening is wel vrij goed ja.
Die apparaten zijn echter niet zo goed als het werken met vrije gewichten.
En.. hoe harder je dus eraan trekt, des te meer kcals je nodig hebt.
Er zijn er genoeg die aan 3000 kcal niet genoeg hebben omdat ze zwaar trainen. Die zitten op 4000-5000 kcal aan ONDERHOUD. Niet eens om op te bulken. Dat gebeurt wel vnl. als ze wel met vrije gewichten trainen.

Heb dat zelf ook gemerkt toen ik een paar weekjes geen deadlift en ook niet aan bankdrukken deed. 't Scheelde rond 300 kcal per dag dat ik minder kon eten.
 
Esperantisto zei:
2500 kg per oefening is wel vrij goed ja.
Die apparaten zijn echter niet zo goed als het werken met vrije gewichten.
En.. hoe harder je dus eraan trekt, des te meer kcals je nodig hebt.
Er zijn er genoeg die aan 3000 kcal niet genoeg hebben omdat ze zwaar trainen. Die zitten op 4000-5000 kcal aan ONDERHOUD. Niet eens om op te bulken. Dat gebeurt wel vnl. als ze wel met vrije gewichten trainen.

Heb dat zelf ook gemerkt toen ik een paar weekjes geen deadlift en ook niet aan bankdrukken deed. 't Scheelde rond 300 kcal per dag dat ik minder kon eten.

dat klopt ook ja, maar ik eet ook altijd flink veel voor en na de training, zodat ik genoeg kan tillen :)
 
Til zei:
Hij werkt met van die automatische apparaten met een computertje erbij, hebben ze bij mij in de gym ook maar ik hou er niet zo van.
Op het einde van de training als je uitlogd zie je dan hoeveel kilo je in totaal hebt getild met al je oefeningen
al gezegd, je moet vreten als een grote jongen
eet es 3000cal per maaltijd :)

en machines? je bent toch geen nancy boy?
 
post je eet en voedingsschema+ je dagelijkse bezighouden en ik kijk er eens naar
 
nah als je het echt wilt weten ik gebruik ook nog gewichten thuis.. van 16 kilo p.s. en daar doe ik per keer per dag sets van 10 x mee
 
lucaz zei:
nah als je het echt wilt weten ik gebruik ook nog gewichten thuis.. van 16 kilo p.s. en daar doe ik per keer per dag sets van 10 x mee

Doe zoals mij, ik heb gewichten van 18 kilo p.s. en daar doe ik 3 maal per week sets mee van iedere keer 12 en dan nog eens 2 keer sets van iedere keer 10 op 4 andere dagen. Ik eet ook iedere dag. Verder probeer ik altijd zo vaag mogelijk te zijn en nooit informatie op te zoeken. Dat werkt gegarandeerd !
 
Back
Naar boven