MuscleMeat

Komende zaterdag draait Valentijn Overeem een MMA partij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
In Roesjland. Ik weet niet voor welke organisatie, misschien M1? Zal ik nog even navragen.

In ieder geval...War Valentijn!
 
Azad vragen, die gaat mee.
 
ksw organiseert veel partijen in Rusland?
 
ksw organiseert veel partijen in Rusland?

Heb gisteravond trainer Azad nog gevraagd maar die weet het niet.:D zodra hij er is en het weet geeft ie het even door. KSW is mogelijk idd.
 
hmm hopelijk word het niet weer zo een afgang...
 
hmm hopelijk word het niet weer zo een afgang...

Nee laatste partij was niet best maar Valentijn heeft ons in het verleden mooie dingen gegeven, so fingers crossed.
 
ik wens hem het beste toe! war Valentijn!
 
It's on...



ImageUploadedByTapatalk1355486943.376494.jpg
 
Zaal nog leeg maar is uitverkocht. 8000 man!



ImageUploadedByTapatalk1355580039.700340.jpg
 
ja dit zag er niet goed uit :/

Nou, ik vond de vrouw in die gele bikini tijdens de medaille uitrijking het beste van de hele partij.

Overeem heeft zijn boterham met pindakaas toch maar weer mooi verdient!
 
Nou, ik vond de vrouw in die gele bikini tijdens de medaille uitrijking het beste van de hele partij.

Overeem heeft zijn boterham met pindakaas toch maar weer mooi verdient!


denk idd dat dat het meest positieve is, wat geld verdiend, hij doet de deur hier niet zo heel ver vandaan

Moest ik in zijn plaats zijn dan zou ik ook liever mijn geld verdienen met een MMA kamp dan een hele nacht tussen zatte/high as a kyte mensen te staan met het risico dat er een psycho tussen staat met een mes/pistool
 
Zo te zien blesseerde hij zijn voet bij die low kick. En daarna ging hij maar bij het eerste contact liggen...
 
Jammer. Valentijn is echt een monster, velen die met hem trainen zeggen dat ie technisch beter is dan Alistair, maar ik hoop dat hij zijn hoofd straight krijg... hij verliest te vaak tegen dudes waartegen hij niet zou mogen verliezen...
 
Back
Naar boven