MuscleMeat

Komst Dewinter leidt tot vernieling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
AMSTERDAM - Enkele met bivakmutsen getooide personen hebben zondagochtend in Amsterdam een auto met Belgisch kenteken vernield. Het voertuig stond voor de deur van mediacafé Plantage waar opnames plaatsvinden van het tv-programma Buitenhof met als gast Filip Dewinter, voorman van het Vlaams Belang.

De auto bleek echter niet van hem, aldus de politie. Van de daders ontbreekt nog ieder spoor. Voor het café waren verder geen actievoerders aanwezig.

In september 2000 werd Dewinter voor en tijdens een uitzending van Buitenhof door actievoerders aangevallen. Daarbij werd zijn auto beschadigd en raakte de chauffeur van de politicus gewond. Dewinter werd onder andere met verf besmeurd.

Bron
 
het zal je auto zijn, behoorlijk lullig.
 
Zwak om met andermans auto te kloten,
Intervieuw gezien met de winter ook van vorig jaar.Tja of je hem mag of niet hij blijft wel bij zijn standpunten
 
dewinter is mijn favoriete politicus .
neemt geen blad voor de mond , en hij heeft hetzelfde ideaal als Pim
een topvent is het .

en dat die debielen een auto vernielen is nog maar weer eens duidelijk .
dewinter wil een veilig en leefbaar land
 
DeWinter wil een veilig en leefbaar land, maar ten koste van wat? En hoe onleefbaar is België eigenlijk, is Antwerpen al te vergelijken met Burkina Faso?
Nou ja, de vernieling is denk ik gepleegd door linkse autonomen? Die hebben 1 belangrijk ding gemeen met extreem rechts, het zijn net zulke wereldvreemde randdebielen.
 
zaterdagavond was er bij rondom 10 een uitzending over rechtcoïtustremistische jongeren. de uitzending werd echter geboycot door wat rechtse jongelui en dus hoorde je heel de tijd wat geschreeuw door de uitzending, hoe zielig ben je dan?
 
dewinter is mijn favoriete politicus .
neemt geen blad voor de mond , en hij heeft hetzelfde ideaal als Pim
een topvent is het .

en dat die debielen een auto vernielen is nog maar weer eens duidelijk .
dewinter wil een veilig en leefbaar land
de winter is maar ne stroman, populair bij het volk, dat ze es wa anderen vooruitschuiven bij het vb
 
Haha...Filip Dewinter...Ah die auto was niet van hem??? rot voor de eigenaar...verf??? ze zouden pek en veren over zijn kop moeten gooien;)
 
dewinter is mijn favoriete politicus .
neemt geen blad voor de mond , en hij heeft hetzelfde ideaal als Pim
een topvent is het .

en dat die debielen een auto vernielen is nog maar weer eens duidelijk .
dewinter wil een veilig en leefbaar land

Moeten die Belgen maar Belgie blijven

Eigen volk eerst !!!!!!!!!!!!!!!:D

Zou eigenlijk nog beter geweest zijn als ze de auto hadden besmeurd met "weg met de Belgen".
 
Back
Naar boven