XXL Nutrition

Kon het haast niet geloven.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
maar eindelijk iets van TELLSELL dat werkt !!!:eek:

Mn ouders hebben de Magic Bullet gekocht, nadat ik de oude blender per ongeluk had kapot gemaakt :D (oververhit :p )

Maar voor de mensen die een nieuwe blender gaan kopen, is dit een aanradertje, klein en gemakkelijk, je kan hem op het aanrecht laten staan en je shake's zijn binnen no-time klaar :rolleyes: . Ik gebruik hem serieuss 5 keer per dag voor effe een eitje te maken of dus een shake.

http://www.thane-europe.com/products/kitchen/magicbullet/magicbullet.php?mtcPromotion=Google>MagicBullet>magic+bullet

Dus voor de gene die eraan toe zijn

Ik vond dat ik dit niet voor mezelf mocht houden ;)

Edit: Ik zie dat hij op die site €99 kost. Maar je kan hem voor 50 pleuro's kopen nu ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had er zelf over gehoord dat je in tegenstelling tot de reclame dingen wel van tevoren wat fijn moest snijden. Maar een keukenmachine/pureerder zijn toch ook fijn. Thanks voor de tip in ieder geval.
 
ouderwets prakken! .. train je je armen ook nog mee ;)
 
Blenders zijn handig.
 
Blenders zijn idd handig want de weightgainers mixen dan een stuk beter! :o
 
bwah een goede blender koop je al voor 29euro 8) :D
 
idd erg handig! met die afsluitbare bekers! gebruik hem ook elke dag.
 
pff die bestraalde dildo met aarsstraling werkt toch niet zo goed
 
heb 'm ook, alleen betaalde ik er een dikke 130 euro voor :rolleyes:

ach ja, waar moet ik anders m'n geld aan opmaken :cool:
 
Ik heb een blender bij Scheer en Foppe vandaan, ziet er precies hetzelfde uit als die magic bullet, en dezelfde accesoires erbij...maar heeft dus geen merk
En werkt ideaal!! Dus je hoeft 'm niet per se via tell&@**%)# te bestellen
:D
 
gewoon de whey en gainer shakes lekker drinken met klontjes, word je hard van :p
 
Kennisje van me werkt op de Albert Cuyp markt (A'dam) en zij verkoopt wat ze de Wonder Boy noemt. Ongeveer precies hetzelfde.
Alleen schijnt ze er nu doorheen te zijn. Ze is er lyrisch over en daar ik op een forum zit waar er meerdere mensen zijn die het ding hebben gekocht, kan ik er voor instaan.

Jammer dat ik net op dat moment een gratis keukenmachine inclusief blender heb gekregen.. werkt prima, maar het kreng neemt heel veel plek in en je krijgt er veel meer afval van. Dus als je nog niks hebt, zeker aan zo'n Wonder Boy of Magic Bullet denken.
 
Jah ik vind die reclame ook altijd zo vet! Als ze dan een heerlijk ontbijtje voor al die mensen gaan maken :rolleyes:

Maar het lijkt me idd een makkelijk ding.
 
Back
Naar boven