Fitness Seller

koningingedag

Bezoekers in dit topic

Wat een klote weer zeg...:( Ben dus op koniginnennacht niets wezen doen en smiddags op koniginnendag ook niets. Het regende als een gek en iedereen bleef binnen. Dus ff bij een maat gezeten, toen savonds naar Eindhoven geweest, beetje op stratum gehangen. Was wel helemaal kachel de volgende dag (die kl*te jägermeister ook!) en heb me ziek moeten melden...

Was wel gezellig!
 
Had zelf ook een flesje apfelkorn naar binnen gewerkt en voelde me helemaal lekker totdat ik in de stad zag dat er dus naar later bleek van de IBG een paar honderd euro was afgeschreven (geen prettige mededeling na een flesje achter je kiezen te hebben gewertk).

Verder was t zwaar koud en ik had met t oog op weinig mensen buiten en dus drukte overal binnen geen jas meegenomen.:(

Koninginnenach naar een dicotheek geweest waar we weer de nodige mensen in de zeik hebben gezet en s'middags geen zak uitgevoerd. Was wel een toffe laatste avond op zich maar die kou he (zelfs na t nodige genuttigd te hebben voelde ik de kou nog en dat zegt wel genoeg)
 
Ik was naar de Lexion geweest en was helemaal naar de klote toen ik thuis was gekomen.
 
Originally posted by dandyman

Koninginnenach naar een dicotheek geweest waar we weer de nodige mensen in de zeik hebben gezet

Yo dandy, heb je weer een 'kijk jij ook naar het papiertje-enquete' gehouden? :)
 
tja, ik had een hersenschudding, dus lag plat op bed :(
 
Originally posted by Rob G


Yo dandy, heb je weer een 'kijk jij ook naar het papiertje-enquete' gehouden? :)

ik heb wel gevraagd aan een stel grote kerels of ze met me wouden vechten:D

de enquete was koniginnenach vand e partij:D
 
Hahaha, nou dan post de resultaten maar snel!!! :)
 
Originally posted by Big Steve
Ik was naar de Lexion geweest en was helemaal naar de klote toen ik thuis was gekomen.

Daar ben ik ook geweest, maar was niet zo heel verrot, wel de hele koninginnedag liggen slapen hehehe.
 
Back
Naar boven