AndroidHealthClinic

koningingedag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Wie gaan er allemaal naar de kloote op deze dag?Zelf ga ik met een paar vrienden deze dag helemaal weer uit me bol.Moet toch kunnen voor een keertje?
 
Originally posted by lorenzo
Wie gaan er allemaal naar de kloote op deze dag?Zelf ga ik met een paar vrienden deze dag helemaal weer uit me bol.Moet toch kunnen voor een keertje?

uiteraard moet dat kunne. ga elk weekend nog stappen dus.
ik ga niet alles opzij zetten voor een mooi lichaam. ben nog jong en wil ook genieten van t leven, maar dan wel met mate uiteraard. Als ik alles aan de kant zou zetten weet ik dat ik daar onherroepelijk spijt van ga krijgen als ikouder ben.
Daarbij is alcohol mijn enige junkzooi te noemen. Voor de rest eet ik altijd schoon en drink ik alleen maar water. alleen dus alcoholica in t weekend.
Maar wat gaat iedereen doen dan 30 april?
 
zuipen waarschijnlijk, iets meer als normaal :)
 
hahah zit dan lekker in france in ons huissie :P Lekker relaxen en natuurlijk trainen!!! Dus vraag ff aan bea of ze met maxi en alex langs komt haahha
 
ned consulaat verbouwen in kaapstad, alle ned studenten zijn uitgenodigd voor een feestje!!!!!!!!!
 
Waarschijnlijk gewoon stappen...
 
A'dam... net carnaval daar met koningendag, errug relaxed!
 
26 april naar shockers, is wel voldoende voor mij.... zal ik wel paar daagjes gaar van zijn. op koninginedag zelf mayb ff lekkere joint roken, op pilsje op terras.
 
de plannen zijn om naar qontact te gaan, maar plannen bij ons in de groep....?
 
Qontact rulezzz! Laatst ook heen geweest, in zaandam in de hemk48e :) Hardbase powahhhhhhhhhhh!!!
 
Originally posted by Rob G
Qontact rulezzz! Laatst ook heen geweest, in zaandam in de hemk48e :) Hardbase powahhhhhhhhhhh!!!

ben Qontact in HMH geweest met oud en nieuw. was mijn eerste grote feest weer sinds oud en nieuw 98 in eindhoven. Was echt een vet feeste n HMH is echt een geweldige lokatie.

sinds 1 januari ben ik dus weer helemaal verslaafd. Nog naar Trance energy en Intenze geweest. Ga zowiezo naar Sensation white en black. kan niet wachten:D
de rest van mn groep heeft t weer een beetje gehad en ik moet iedereen zien over te halen:rolleyes:
 
Ik zit dan lekker in de zon in Spanje !
Véél plezier hier, maar ik ben lekker weg !

ciao
 
hmh topper!!!!!! vorig jaar queensday was erg vet en dit jaar oud en nieuw ook!!!!
 
de weg kwijtraken....
 
En gaan er nog meer mensen naar Qontact in de HMH vanavond? ;)
 
Ik ga niet me niet de kanker zuipen, waarom zou ik?
Bij de gedachte dat de andere bodybuilders zich de kanker zuipen train ik namelijk nog harder!
LOL

Ik ga gewoon trainen, verder niets


gr rob
 
ik was van plan om naar de stad te gaan maar omdat t zn k*t weer was benk thuis gebleven...

op stap tot savonds laat wat me maten nu gaan doen kan niet want ik moet morgen weer om 7 uur op :(
 
En, wie waren er allemaal naar de klote:D
 
was redelijk naar de klote :D

Hele dag bij een maat van me op de boot gezeten, speakers op het dak en feesten :D
 
Back
Naar boven