MuscleMeat

Kook onderzoek

Bezoekers in dit topic

Aarab

Novice
Lid geworden
29 sep 2012
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
123kg
Vetpercentage
12%
Hallo bodybuilders,

Voor een onderzoek op de hogeschool zijn wij op zoek naar mensen die vaak thuis of op werk koken. Het onderzoek is bedoeld om een beeld te scheppen over hoe men zijn dagelijkse kooksessies ervaart, waar alle pains zitten en waar men gemak kunnen vinden. Met dit informatie willen we een innovatieve oplossing bedenken waar u hopelijk van kunt profiteren. Als u ons wilt helpen, vragen wij u om de vragen in de enquete zo goed mogelijk te beantwoorden. De enquete zal maximaal 2 minuten van uw tijd innemen. Alle inzendingen zijn gewaardeerd.

Enquete link:
Onderzoek Kookgedrag
 
Dacht een onderzoek naar cokegedrag :loony:
 
:roflol:

‘Hoe lang moet kook filmpje duren’

Lijkt me dat je voor pannenkoeken bakken minder tijd nodig hebt dan voor een uitgebreide maaltijd.

En spullen scannen die in de koelkast staan..? Jumbo app kun je al dingen mee scannen, gebruik het nooit. Koelkast is groot zat om er voor week aan zooi in te flikkeren
 
:roflol:

‘Hoe lang moet kook filmpje duren’

Lijkt me dat je voor pannenkoeken bakken minder tijd nodig hebt dan voor een uitgebreide maaltijd.

En spullen scannen die in de koelkast staan..? Jumbo app kun je al dingen mee scannen, gebruik het nooit. Koelkast is groot zat om er voor week aan zooi in te flikkeren


Tenzij de app met maaltijd suggesties komt aan de hand van de producten die in je koelkast staan.
 
Tenzij de app met maaltijd suggesties komt aan de hand van de producten die in je koelkast staan.

Staan bijna 3000 recepten in die jumbo app en dan gewoon er af halen wat je al hebt liggen. :p

Ach sowieso ben ik een autistische eter en alles wat ik eet is lang houdbaar. Vriezer ligt vol kip en gehakt, voorraad kast staat vol met macaroni, macaroni mix, rijst, havermout enz.

Vul het gewoon 1x per maand aan, enige keer dat wat anders eet is als vriendin hier is, alleen kan me niet herinneren dat die ooit wat gekookt heeft :roflol:
 
Staan bijna 3000 recepten in die jumbo app en dan gewoon er af halen wat je al hebt liggen. :p

Ach sowieso ben ik een autistische eter en alles wat ik eet is lang houdbaar. Vriezer ligt vol kip en gehakt, voorraad kast staat vol met macaroni, macaroni mix, rijst, havermout enz.

Vul het gewoon 1x per maand aan, enige keer dat wat anders eet is als vriendin hier is, alleen kan me niet herinneren dat die ooit wat gekookt heeft :roflol:


Daar zijn ze nog te jong voor. :trollface:

Wel handig van jumbo trouwens.
 
Daar zijn ze nog te jong voor. :trollface:

Wel handig van jumbo trouwens.

:roflol: Die 17 jarige kan wel redelijk koken maar de vorige keer dat ik haar 50 euro gaf om boodschappen te doen was 40 euro koekjes/chips/snoep en drank (no idea hoe mee gekregen heeft, zonder make-up lijkt ze 14 ofzo :o)
 
:roflol: Die 17 jarige kan wel redelijk koken maar de vorige keer dat ik haar 50 euro gaf om boodschappen te doen was 40 euro koekjes/chips/snoep en drank (no idea hoe mee gekregen heeft, zonder make-up lijkt ze 14 ofzo :o)

We weten allemaal dat als meisjes lief kijken naar de caissière (ze lopen natuurlijk naar de jongeman achter de kassa) ze het gewoon mee krijgen.

On topic ingevuld
 
We weten allemaal dat als meisjes lief kijken naar de caissière (ze lopen natuurlijk naar de jongeman achter de kassa) ze het gewoon mee krijgen.

On topic ingevuld

Slijterij in supermarkt gaat vanuit servicebalie en daar staan allemaal oude wijven :o

Haar kennende zet ze eerder een grote bek op dan lief te kijken, denk dat ze gewoon niet goed naar dr id gekeken hebben.
 
Back
Naar boven