AndroidHealthClinic

Koolhydraatarm brood lidl

Bezoekers in dit topic

maxtrain

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2014
Berichten
103
Waardering
27
Lengte
1m68
Massa
71kg
Ik kon het niet echt ergens vinden. Maar veelal wordt er gezegd brood past niet in een BB lifestyle qua voeding. Maar toch is het voor gemak soms ook wel handig. Ik wil een paar maaltijden per week vervangen met brood. Bij lidl kwam ik deze tegen. Het is weliswaar koolhydraatarm (wat niet perse noodzakelijk is voor mij) maar ook eiwitrijk. En het is nog goed te eten ook .
Zijn er meer mensen die dit soort brood eten en wat is jullie ervaring?
Maakt het echt zoveel verschil als je een aantal keer per week gewoon dit brood eet ipv rijst?
Het gaat me dan meer om de macros en micro's dan om de kcal. En het past ook qua macro's gewoon in mijn schema.
IMG_5291.JPG
 
Je kunt gewoon brood eten als jij daar zin in hebt
 
Als het past, waarom niet???
 
+1

Het is onzin dat het niet in een bodybuilderdieet past. Bodybuilding betekent echt niet alleen maar droge rijst met ongemarineerde kipfilet en kapotgekookte broccoli.

Het gaat tenslotte allemaal om de macro's en aantal totale kcal.

Je moet doen wat goed voor jou voelt, wat lekker is, wat vol te houden is en wat past in jouw schema en bij jouw doelen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
+1 ^

Gewoon doen wat voor jou past.

Geen ervaring mee btw ...maar qua macro's ziet het er ook wel redelijk uit.
Aardig wat eiwitten in ieder geval en qua vetten wel wat hoger dan gewoon volkorenbrood maar zijn vnl onverzadigde vetten.

Geen idee of er hier mensen zijn met ervaring hiermee... maar als die er zijn zal er vast wel een reactie komen denk ik :o
 
Ik wil als afwisseling tussen normaal brood weleens bij Bakkerij het stoepje " sportsticks " meenemen , laag in kh , hoog in eiwitten
Puur als afwisseling
 
Ik vind dat maar onzin overal dat toegevoegde eiwit...om aan je eiwitten te komen heb je eiwitbronnen.
 
Dank voor de reacties!
KategorieC het gaat mij dus ook niet om de eiwitten. Mijn Macro's heb ik wel op orde.

Maar ik kwam dit bij toeval tegen en was benieuwd naar ervaringen ermee ten opzichte van rijst of normaal volkorenbrood.
Dus qua smaakstructuur en of je er nu echt toegevoegde waarde van hebt dat het meer vet/eiwit bevat dan normaal brood oid.

Vaak wordt gezegd dat eiwit en vet meer "verzadigend" werken. Maar omdat het ook weer meer "bewerkt" is dan gewoon simpel brood vroeg ik het me meer af qua gezondheid ook.

Het gaat mij dus ook meer om afwisseling en soms het gemak.

Dus ben gewoon benieuwd naar mensen die dit wel regelmatig eten en hoe zij dit ervaren qua smaak etc.
 
Dank voor de reacties!
KategorieC het gaat mij dus ook niet om de eiwitten. Mijn Macro's heb ik wel op orde.

Maar ik kwam dit bij toeval tegen en was benieuwd naar ervaringen ermee ten opzichte van rijst of normaal volkorenbrood.
Dus qua smaakstructuur en of je er nu echt toegevoegde waarde van hebt dat het meer vet/eiwit bevat dan normaal brood oid.

Vaak wordt gezegd dat eiwit en vet meer "verzadigend" werken. Maar omdat het ook weer meer "bewerkt" is dan gewoon simpel brood vroeg ik het me meer af qua gezondheid ook.

Het gaat mij dus ook meer om afwisseling en soms het gemak.

Dus ben gewoon benieuwd naar mensen die dit wel regelmatig eten en hoe zij dit ervaren qua smaak etc.

???
 
Ik wil als afwisseling tussen normaal brood weleens bij Bakkerij het stoepje " sportsticks " meenemen , laag in kh , hoog in eiwitten
Puur als afwisseling


Heb die bakkerij wel eens op de markt zien staan, miss ook die sticks is halen! Heb jij de macros van hun producten ergens gevonden? :eek:
 
Zie bijlage

B951A642-0D9F-4ED1-85F8-C0C0B6744934.png
 
Back
Naar boven