AndroidHealthClinic

Koolhydraten Laden

Bezoekers in dit topic

drakebaby

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2010
Berichten
25
Waardering
26
Lengte
1m81
Hallo,

Na maanden van afvallen wat uiteindelijk is overgegaan in droogtrainen ga ik maandag 9 augustus mijn progressie vast laten leggen op de gevoelige plaat. Op dit moment zit ik een een shoot prep en wil ik zondag 8 augustus koolhydraten gaan laden. Nu is mijn vraag welke producten gebruiken jullie voor het laden van koolhydraten?
 
Gewoon de koolhydraten die je normaal ook al eet.
 
Oke dus banaan en rijst enzo? Maar dan in serieuze hoeveelheden :eating:
 
Wat is je huidige vetpercentage?
 
Oke dus banaan en rijst enzo? Maar dan in serieuze hoeveelheden :eating:

Als jij weken/maandenlang low carb bent geweest en weinig tot geen snelle koolhydraten enzo hebt gegeten en opeens uit het niks 10 bananen op een dag opvreet zou het maar zo kunnen dat je een gekke bloat, diarree, waterretentie etc gaat krijgen op het moment suprème.

Eet makkelijk verteerbare koolhydraten, zoals rijst, die je normaal ook eet.
 
Huidige vet percentage zit net iets onder de 8%. Nee heb niet low carb gegeten dat doe ik alleen nu om wat extra vocht af te drijven.
 
En anders een tripple whopper met kaas!
 
Dat staat wel op de lijst voor de maandag middag
 
Ga je ook depleten?
 
Benieuwd naar de foto's, wat weeg je atm en wat is je lengte?
 
Januari begonnen op 97,6 kg met een onbekend vet percentage (erg hoog)😅 zit nu op de 78 kg, maar merk dat door de prep m’n gewicht nog naar beneden schiet door vocht verlies. Lengte is 1,81cm. Als de foto’s binnen zijn zal ik foto’s posten van januari tot aan nu. Heb iedere maand foto’s gemaakt.
 
Ik weet niet of het op 8% (is het echt 8% of dbb-8%?) veel nut heeft om te depleten en laden.
 
Ik weet niet of het op 8% (is het echt 8% of dbb-8%?) veel nut heeft om te depleten en laden.

Al is het maar om me een goed gevoel te geven ;) merk in ieder geval al door de carbs weg te halen en veel water te drinken dat ik “droger” wordt.
 
Al is het maar om me een goed gevoel te geven ;) merk in ieder geval al door de carbs weg te halen en veel water te drinken dat ik “droger” wordt.
Dat is prima natuurlijk, maar mogelijk kun je het laden dan beter achterwege laten anders ben je die "drogere" look misschien ook zo weer kwijt.
 
 

Met dank aan Galen
 
Oke dus banaan en rijst enzo? Maar dan in serieuze hoeveelheden :eating:
Koolhydraatbronnen met weinig vezels. Rijst kan wel. Snelle carbs is ook niets mis mee.
 
En anders een tripple whopper met kaas!
Ja, berg zout, lekker vocht vasthouden. Zou ik hooguit doen als je ook het vocht eruit hebt .
 
Back
Naar boven