AndroidHealthClinic

Koolhydraten na de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Hoe pakken jullie je koolhydraten na je training???
Ik pakte eerst gewone dextro energie maar dat is zo vies zoet.
Nu pak ik dextro energie met een smaakje en dat is wel goed weg te werken.
Ik pak ongeveer 70 gram en weeg +- 84kilo
 
100gr dextrose mixen met vruchtensap. Aangezien vruchtensap al heel zoet is merk je niet veel verschil qua smaak.
 
Drink soms Carbo Force. 100 gram koolhydraten per 500 ml flesje.
 
meestal een banaan of een boterham of een granenkoek.. eet niet zo superveel na een training om eerlijk te zijn. is toch niet slecht ofwel?
 
Neem altijd Lava. Is een mix van Kh, eiwitten, creatine, glutamine en nog meer. Smaakt goed, bevalt prima.
Uurtje later avondeten.

Frenkiepie: zou toch zeker maar wel goed eten na afloop. Na je ontbijt wellicht de belangrijkste voeding van de dag. Eerst je complexe Kh, uurtje later whey.
 
Originally posted by Frenkpie
meestal een banaan of een boterham of een granenkoek.. eet niet zo superveel na een training om eerlijk te zijn. is toch niet slecht ofwel?
Wel, eigenlijk heel slecht... dan moet je juist het meest eten
 
Originally posted by RobbieH
Hoe pakken jullie je koolhydraten na je training???
Ik pakte eerst gewone dextro energie maar dat is zo vies zoet.
Nu pak ik dextro energie met een smaakje en dat is wel goed weg te werken.
Ik pak ongeveer 70 gram en weeg +- 84kilo
Dextrose 75 g weeg 90 kg daarna nog een weightgeiner (zelf gemaakt)
 
ik neem ong 75 gr dextrose in water +/- 15 min na trainen
 
Ik gooi altijd 2bananen+1peer en een beetje limonade in de blender direct als ik thuis kom van het trainen.
 
Originally posted by Frenkpie
meestal een banaan of een boterham of een granenkoek.. eet niet zo superveel na een training om eerlijk te zijn. is toch niet slecht ofwel?

Niet slecht??? Dat is zo ongeveer het stomste wat een bodybuilder kan doen. Je postworkout is de belangrijkste maaltijd als bb'er zijnde. En die sla jij over??? :finger:
 
Originally posted by RobbieH
Hoe pakken jullie je koolhydraten na je training???
Ik pakte eerst gewone dextro energie maar dat is zo vies zoet.
Nu pak ik dextro energie met een smaakje en dat is wel goed weg te werken.
Ik pak ongeveer 70 gram en weeg +- 84kilo

Wat bedoel je hier precies mee, met die dextro energie? Die blikjes/flesje daarvan, of die tabletten? Waarom koop je niet gewoon pure dextrose in poedervorm? Zijn in der supermarkt zo te verkrijgen. 500gr per zakje van zonnatura.
 
Re: Re: Koolhydraten na de training

Originally posted by admin

Dextrose 75 g weeg 90 kg daarna nog een weightgeiner (zelf gemaakt)

Geen whey??
 
Mijn postworkout is 100gr dextrose, 50gr whey ( en als ik daar mee bezig ben meteen creatine en glutamine erdoor). half urtje daarna thuis een grote warme maaltijd.
 
Ik neem 70 gr. dextrose met 40 gr. whey een uur daarna bord brinta met een gewone shake, uur later bord bami met kip
 
Originally posted by Robin


Niet slecht??? Dat is zo ongeveer het stomste wat een bodybuilder kan doen. Je postworkout is de belangrijkste maaltijd als bb'er zijnde. En die sla jij over??? :finger:


ik sla t niet over.. maar ik eet dan niet VEEL... kweenie kep dan niet zon honger/zin .. eet overdag al behoorlijk stevig en net voor t trainen ook nog heel goed en flink wat eiwitten (30-40 gram)

miss dan een beetje kwark een banaan en 2 -3 boterhammen na t trainen en een glas melk :) zou dat beter zijn dan? ow weer teveel?:)
 
Originally posted by Frenkpie



ik sla t niet over.. maar ik eet dan niet VEEL... kweenie kep dan niet zon honger/zin .. eet overdag al behoorlijk stevig en net voor t trainen ook nog heel goed en flink wat eiwitten (30-40 gram)

miss dan een beetje kwark een banaan en 2 -3 boterhammen na t trainen en een glas melk :) zou dat beter zijn dan? ow weer teveel?:)

Pak die dextrose na je training, dat sowieso, gewoon oplossing in water en opdrinken, heeft niks met honger te maken..
 
Re: Re: Re: Koolhydraten na de training

Originally posted by Robin


Geen whey??
Hij vroeg naar koolhydraten niet eiwit.
 
Bovendien kan niet iedereen whey betalen, dus als je geen whey hebt staan pak dan in elk geval die koolhydraten, zo'n zakkie kost bijna niks.. Tsja, tuurlijk is whey erbij beter. Je moet roeien met de riemen die je hebt..
 
Originally posted by Frenkpie



ik sla t niet over.. maar ik eet dan niet VEEL... kweenie kep dan niet zon honger/zin .. eet overdag al behoorlijk stevig en net voor t trainen ook nog heel goed en flink wat eiwitten (30-40 gram)

miss dan een beetje kwark een banaan en 2 -3 boterhammen na t trainen en een glas melk :) zou dat beter zijn dan? ow weer teveel?:)

Na het trainen kán je bijna niet te veel eten. Whey is the best samen met koolhydraten. Whey is ondervangbaar door vast voedsel. Gewoon vreten na je training...en vergeet die postworkout shake niet! Die shake maakt niet uit, die krijg je nog wel naar binnen als je geen honger hebt. En daarna nog wat vast voedsel (na een half uur tot 3 kwartier)...Tja, als je dan geen honger hebt stamp je het er gewoon in :)
 
Re: Re: Koolhydraten na de training

Originally posted by Robin


Wat bedoel je hier precies mee, met die dextro energie? Die blikjes/flesje daarvan, of die tabletten? Waarom koop je niet gewoon pure dextrose in poedervorm? Zijn in der supermarkt zo te verkrijgen. 500gr per zakje van zonnatura.

Ik bedoelde idd die poedervorm maar dan van dextro energie zelf.
 
Back
Naar boven