Fitness Seller

koolhydraten na training ... ?

Bezoekers in dit topic

beerke

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Momenteel ga ik smiddags trainen, is het dan nog raadzaam om s 'avonds bv. nog veel rijst enzo te eten of zou het beter zijn gewoon zeer proteinerijk voedsel met een minimum aan koolhydraten?

bedankt voor de reacties

spiermassa opbouwen met zo weinig mogelijk vet erbij

Ik neem na mijn training 100 gram snelle koolhydraten met mijn eiwitten en een half uur later een banaan of 3 :D

vuistregel: na de training eerst simpele koolhydraten die snel opgenomen kunnen worden (bananen) en daarna de eiwitten.

-Direct na de training simpele koolhydraten samen met eiwit

- Direct na de training geen fruit (zoals banaan). De fructose in fruit word gebruikt voor leverglycogeen aanvulling ipv spierglycogeen aanvulling

Gewoon 50gr dextrose/glucose + 50gr wei

hmmm Dan heeft de Sport en Fitness het zeker fout...

Ja tog best irritant want in bodybuilding spreekt iedereen elkaar altijd tegen als het gaat om training en voeding.. niemand schijnt volgens mij de waarheid te weten over bepaalde zaken, soms best wel irritant.

Zeker irritant dat je steeds andere dingen leest/hoort over bepaalde onderwerpen.

Ik zit ook nog na te denken over wat te eten na de training, een banaan gaat er atlijd goed in bij mij maar das dus niet de bedoeling.

Wat is iets goeds/lekker om te eten na het trainen naast kwark en melk? Ik bedoel dan geen shake maar gewoon voedsel

Back
Naar boven