AndroidHealthClinic

Koolhydraten tijdens verkoudenheid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo allemaal

sinds gister ben ik ziek(Verkouden en griep dus), waarschijnlijk een virusje van een vriendin opgelopen.

Maare ik voelde me gisterenavond en vandaag erg zwak. Dus gisteren heb ik, hoezeer ik er eigenlijk ook op tegen was, een halve zak chips en vandaag de rest van de zak chips binnengewerkt. En wonderbaarlijk ik voelde me ineens een stuk beter!? Dit zijn toch "lege" calorieen? Hoe zit dit? is het nu iets tussen mijn oren of werkt het nu echt? Daarnet voelde ik me weer wat zwakjes: 2 bananen gegeten, zucht daar gaat mijn cutting dieet die ik al 6 weken doe, en jahoor weer voel ik me een stuk beter !? Zit mijn lichaam nu gewoon om calorieen te springen?


Xerxes

p.s. als dit een domme thread is : please dont shoot me, ben nog erg groen wbt voeding etc..
 
Veel eten (hoge cal.) helpt nu eenmaal bij het herstel van ziekte, vergeet ook niet extra vit C te nemen.
 
Ga iig niet door met cutten, je lichaam heeft al zoveel energie nodig nu. Niet alleen omdat je oha weinig eet, maar ook door hoog energieverbruik (koorts bijv.) val je vaak af met ziekte. Probeer de energie zoveel mogelijk uit goede voeding te halen, maar ik zie niet wat er mis zou zijn met een zak chips voor een keertje, aangezien daar wel heel erg veel energie inzit. Wel mee ophouden als je beter bent :) Beterschap!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven