AndroidHealthClinic

koolhydraten vrije voedsel voor op het werk??

Bezoekers in dit topic

willemjan

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
63
Waardering
0
Beste DBB leden:D

1. Hierbij wil ik aan alle DBB leden vragen wie voor mij een idee heeft voor wat ik op mijn werk kan eten. Ik wil graag voedsel hebben met zo min mogelijk koolhydraten en het liefst met nog wat extra eiwitten erin.
Hiermee ben ik van plan dus op werk gewoon te werken terwijl ik vet verbrand en geen spier.:rolleyes:

2. en kan ik deze voedingsschemavoor op het werk voor een onbepaalde of langere tijd gebruiken. Of moet ik het maar voor een kort tijd toepassen want anders verlies ik te veel spier??????


Alvast bedankt voor jullie post allemaal!!!;):)
 
Wat je normaal ook uit eet, maar ipv van een bord, uit een bakje?
 
Wat je normaal ook uit eet, maar ipv van een bord, uit een bakje?


ke??????

kan je ook normaal en sirieus antwoorden.
aan mensen zoals jij heb ik echt totaal niets:mad:

laterrr he
 
Ik vraag het me eig ook af, noten zijn best handig voor wat eiw/vetten maar weet zelf ook geen goeie dingen. Ff meevolgen :)
 
ke??????

kan je ook normaal en sirieus antwoorden.
aan mensen zoals jij heb ik echt totaal niets:mad:

laterrr he

koolhydraten vrije voedsel voor op het werk??

Ik geef gewoon antwoord op je vraag.
Er vragen zoveel mensen naar voedsel voor op school of voor op werk, maarja dat is gewoon hetzelfde als thuis he?
Alleen eet je het uit een bakje en wellicht koud.

Als je mijn antwoord niet serieus vindt, kijk dan eerst eens naar wat je vraagt.
 
Whey all the way kerel!

En lees je aub eerst wat in de voeding/vetverbrandingsectie

Grtz
 
Zelf eet ik kipfile en magere kwark met wat whey erin. Gewoon in een bakje stoppen.
 
Zure haring uit pot.
Omega3 vet, veel eiwit, goed van smaak en goedkoop.
 
Tonijn(in water)
Daar zit niet eens wat anders in dan eiwit
Voedingswaarde van mijn blikje tonijn:
per 100g
99kcal
23,5g eiwit
0g koolhydraten
0,6g vet
 
Kipfilet, kip, tonijn, kwark, noten, melk, eieren

In bakjes, flesjes weet ik het.

Als carbs wat brood/rijst.
 
tonijn in water of tortillas van ovogym= 0 gram KH.

gewoon lekker alles van tevoren maken en in een tupperware bakje gooien en volgende dag mee naar je werk. Aan het begin zullen je collegas je beetje vreemd aankijken maar je went er wel aan
 
Salade met tonijn, kip, eieren, surimi... ?
Of gewoon een lekkere koude kippenpoot.
 
wazzup, zwelgje, blijster, usernamed, xNHLx, lionelen, bedankt voor jullie post!!!!!
Hier heb ik nog tenminste wat aan. (Juzzme stop met posten in mijn topic) waardeloos figuur dat je bent.

thnx jongens ik zal het zeker proberen en BTW, als je nog wat anders weet dan hoor ik het nog graag!!
 
wazzup, zwelgje, blijster, usernamed, xNHLx, lionelen, bedankt voor jullie post!!!!!
Hier heb ik nog tenminste wat aan. (Juzzme stop met posten in mijn topic) waardeloos figuur dat je bent.

thnx jongens ik zal het zeker proberen en BTW, als je nog wat anders weet dan hoor ik het nog graag!!

Wie denk jij dat je bent? Dat er zelfs nog serieus mensen op je vraag ingaan?
 
spanksta, laten we niet over jou gaan beginnen met jou post vroeger he..
 
wazzup, zwelgje, blijster, usernamed, xNHLx, lionelen, bedankt voor jullie post!!!!!
Hier heb ik nog tenminste wat aan. (Juzzme stop met posten in mijn topic) waardeloos figuur dat je bent.

thnx jongens ik zal het zeker proberen en BTW, als je nog wat anders weet dan hoor ik het nog graag!!

Ik post gewoon waar ik wil.

En als jij mensen die jou tips geven waardeloos vindt, achja, dan zegt dat meer over jou he.

Kijk nog eens even naar wat de andere mensen posten, dan zie je dat velen eigenlijk precies hetzelfde zeggen als ik. Koud eten uit een bakje.

Zijn die mensen dan ook waardeloos?

Is dat de manier waarop jij omgaat met mensen die jou proberen te helpen?
 
Ik post gewoon waar ik wil.

En als jij mensen die jou tips geven waardeloos vindt, achja, dan zegt dat meer over jou he.

Kijk nog eens even naar wat de andere mensen posten, dan zie je dat velen eigenlijk precies hetzelfde zeggen als ik. Koud eten uit een bakje.

Zijn die mensen dan ook waardeloos?

Is dat de manier waarop jij omgaat met mensen die jou proberen te helpen?


uhmm de andere mensen was ik duidelijk er dankbaar.
maar jammer genoeg van jij daar niet tussen!!!
2bad 4 you
 
uhmm de andere mensen was ik duidelijk er dankbaar.
maar jammer genoeg van jij daar niet tussen!!!
2bad 4 you

Jammer voor jou, want JuzzMe's response was wel "spot on". Blijkbaar heb je het niet begrepen... nu is dat niet erg, maar om je dan zo af te reageren maakt het er niet beter op.

Dus ik herhaal zijn antwoord maar even:

Wat je normaal ook uit eet, maar ipv van een bord, uit een bakje?
 
Back
Naar boven