MuscleMeat

koolhydraten vrije voedsel voor op het werk??

Bezoekers in dit topic

Iedereen die nu nog op elkaar zit te flamen is sneu, maar ben ik nu dan ook sneu omdat ik op de flamers flame?
 
Er is geen miscommunicatie, jij wil gewoon niet luisteren naar de goede antwoorden. Als je het vies vind om koud eten mee naar werk te nemen, zeg dat dan gelijk, maar ga niet mensen zitten afdanken als ze je proberen te helpen.

jij komt net t hoekje omkijken, en gelijk geef je me de indruk van de domste hier......jij spoort echt niet lees even goed van het begin en gebruik eventueel een woordenboek aub!!!!;)

(maar goed jongens ik zoek gewoon vervangers voor op het werk voorbeeld magere kwark, tonijn in blik zo moeilijk is het toch niet alleen ken ik er zelf maar die 2 die ik genoemd heb ik zou graag meerdere optie's/ ideeen willen horen)

thnx alvast:)
 
jij komt net t hoekje omkijken, en gelijk geef je me de indruk van de domste hier......jij spoort echt niet lees even goed van het begin en gebruik eventueel een woordenboek aub!!!!;)

(maar goed jongens ik zoek gewoon vervangers voor op het werk voorbeeld magere kwark, tonijn in blik zo moeilijk is het toch niet alleen ken ik er zelf maar die 2 die ik genoemd heb ik zou graag meerdere optie's/ ideeen willen horen)

thnx alvast:)

Is dat je antwoord hierop? Je bent echt een zielig stukje vuil, ik ga geen woorden hieraan meer verspillen..
 
Is dat je antwoord hierop? Je bent echt een zielig stukje vuil, ik ga geen woorden hieraan meer verspillen..


he he eindelijk lig je uit mijn topic precies wat ik wou:cool:

suc6 nog in het begrijpend lezen in andere topic's!!!
 
maar goed jongens ik zoek gewoon vervangers voor op het werk

vervangers voor wat???
jij begrijpt het volgens mij zelf niet he?
waarom zou je op je werk anders eten dan normaal?
 
Oh man...

In één topic heeft willemjan het voor mekaar gekregen z'n knuppel-gehalte naar 62.9 te brengen.

De vraag was eigenlijk wel degelijk, toen kwam er een beetje een pissig antwoord en toen begon de ellende.

Man je moet echt niet zo serieus op alles ingaan, als er iemand een antwoord geeft dat je niet bevalt ga je niet als heer en meester dit afkeuren en net doen alsof je hier "The ****ing King" bent, want dan zit je hier aardig verkeerd.

Jij stelt hier een vraag, jij wil graag antwoord hebben. Daarom zit je niet in een gunstige positie om anderen te vertellen wat ze moeten antwoorden en dan ook nog eens zo een toon aan te slaan. Negeer het of vertel vriendelijk (dus niet zo uit de hoogte) wat voor een antwoord je dan wel zoekt.

Mijn suggestie is: Bolletje Gebakken Lucht.
 
maar goed jongens ik zoek gewoon vervangers voor op het werk

vervangers voor wat???
jij begrijpt het volgens mij zelf niet he?
waarom zou je op je werk anders eten dan?


ik denk dat hij wil afvallen.

ontopic: veel groenten en fruit, magere kwark en tonijn
en eventuweel wat rijst.
 
ik denk dat hij wil afvallen.

ontopic: veel groenten en fruit, magere kwark en tonijn
en eventuweel wat rijst.

he he shit eindelijk was het zo moeilijk adil18 jij bent de bom man jij snapt het. de andere zijn volgensmij niet klever genoeg!!!
ik eet op werk gewoon veel brood en met standaard beleg.
en dat bedoelde ik dus met vervangers wat ik gewoon op werk kan eten met dus zo min mogelijk koolydraten en het liefst wat eiwitten he dat ik mijn muscles niet verlies.
magere kwark en tonijn die kende ik al maar ik zoek nog wat meer varièrende producten.

alvast zeer bedankt adil18 voor je begrip en advies!!!!!:):cool:
 
Laatst bewerkt:
he he shit eindelijk was het zo moeilijk adil18 jij bent de bom man jij snapt het. de andere zijn volgensmij niet klever genoeg!!!
ik eet op werk gewoon veel brood en met standaard beleg.
en dat bedoelde ik dus met vervangers wat ik gewoon op werk kan eten met dus zo min mogelijk koolydraten en het liefst wat eiwitten he dat ik mijn muscles niet verlies.
magere kwark en tonijn die kende ik al maar ik zoek nog wat meer varièrende producten.

alvast zeer bedankt adil18 voor je begrip en advies!!!!!:):cool:

Yea sure.. het zal altijd aan anderen liggen heh
 
Yea sure.. het zal altijd aan anderen liggen heh

je blijft maar door gaan jij dit jij dat wat hebben jullie mensen.
I BLAME FOCKING NIEMAND WIL GEWOON SIMPEL ANTWOORD OF EEN FOCKING SIMPELE VRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PEOPLE HOW HARD IZZZZZ IT MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::D
 
Ik zit me werkelijk kapot te lachen, heerlijk werkelijk prachtig om te lezen.
Maar even zonder dollen.

Nu ben ik geen voedsel wetenschapper en ben ik ook geen twintig jaar bezig met bb, dan zou ik tenslotte al vanaf m'n 3e bezig zijn hahaha.
Als jij wil weten in welke voeding veel eiwitten zitten en weinig koolhydraten dan zoek je toch gewoon even in de sticky's. Er zijn genoeg tabellen te vinden waar de voedingswaarden bij het product staan, het enige wat jij hoeft te doen is te zoeken naar wat jou aanspreekt en wat je makkelijk mee kunt nemen naar je werk.

Dit lijkt mij de meest logische stap of je vindt dat teveel werk? Maar nu ben jij uiteindelijk meer werk kwijt aan het lezen van al deze posts en heb je in verhouding minder antwoord op je vraag. Terwijl als je een beetje initiatief had getoond wat eigenlijk en ik quote "focking simpel is" dan hadden de mensen op dit forum misschien wat behulpzamer gereageerd.
 
wat een heerlijk topic weer.
oldschool je frustraties afreageren op anderen..
WillemJan had gewoon een vraagje.. juzzme gaf daar antwoord op.
ik zie het probleem van frustratie niet :\.
ik had denk ik het zelfde antwoord gegeven.. meestal wat je gewoon thuis eet
maar dan uit een bakje.
niet alles direct hatelijk opvatten.
maar er staan genoeg serieuze antwoorden tussen willemjan waar je wat aan
hebt volgensmij, succes man :)!
 
jij komt net t hoekje omkijken, en gelijk geef je me de indruk van de domste hier......jij spoort echt niet lees even goed van het begin en gebruik eventueel een woordenboek aub!!!!;)

(maar goed jongens ik zoek gewoon vervangers voor op het werk voorbeeld magere kwark, tonijn in blik zo moeilijk is het toch niet alleen ken ik er zelf maar die 2 die ik genoemd heb ik zou graag meerdere optie's/ ideeen willen horen)

thnx alvast:)

psy9e.jpg
 
AH Knabbelbacon, vrijwel geen koolhydraten, per zakje bijna 30 gram eiwitten en 200 kcals.

thumb_d91b1fcf6a8eab20fb3ce0885cfb473e.jpg


AH notenmix naturel, veel goede vetten, noten zijn ongezouten en ongebrand.

600x450_notenmix.jpg



Verder kan je met door whey-poeder te kneden met een klein (!) beetje water een soort deeg maken. Gooi er wat gehakte noten door en je hebt een soort nougat. Wat laten uitharden en in folie doen en klaar.
 
Back
Naar boven