XXL Nutrition

koolhydraten vrije voedsel voor op het werk?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

van ZIJN topic he jongens... dus pas op :roflol:
 
LOVE and PEace gasten Love and PEace
 
De toon in je post bevalt mij totaal niet!!
Dus even vriendelijk van tevoren zeggen.....of je wil oprotten van mijn topic als je toch maar oftopic gaat praten zou je dan alstublieft willen stoppen met posten!!!

mvg;):)

7 brutal posts....

als je alleen wilt horen wat je wilt horen ben je hier op het verkeerde forum.
 
ey jan willemke, je mag je wel wat anders opstellen als je nog serieus genomen wilt worden.
 
Wat een knuppel die gozer.. het beste antwoord wat ie krijgt vind ie waardeloos :roflol: Vraag dan gewoon niks :roflol:
 
haha juzzme probeert je te helpen gast, en hij heeft gelijk!
wat denk jij, dat je alleen je Liga hoeft te vervangen door een PROTEIN BAR?
 
plz iedereen read pagina 1 again!!!!

heeft er nog iemand antwoorden op mijn vraag of nog wat tips.???
 
ja
hetzelfde wat je anders zou eten als je koolkydraat arm eet maar dan in een potje meegenomen naar je werk of heb je gewoon weinig kennis van dieeten?
 
Gewoon wat je normaal eet maar niet warm en van een bord maar koud en uit een bakje! :D
 
Wat je normaal ook uit eet, maar ipv van een bord, uit een bakje!
 
wat een sukkels eig. op dit forum :D
 
ja
hetzelfde wat je anders zou eten als je koolkydraat arm eet maar dan in een potje meegenomen naar je werk of heb je gewoon weinig kennis van dieeten?


de 2e volgens mij????
anders had ik toch deze topic niet geopend als ik informatie tekort had!!!!

maarjah nog meer goeie tips??
 
Gewoon wat je normaal eet maar niet warm en van een bord maar koud en uit een bakje! :D


kijk daar heb ik nou niks aan.
:D:Dvolgens mij probeert gij gewoon een beetje leuk te doen:rolleyes:

maarjah
 
kijk daar heb ik nou niks aan.
:D:Dvolgens mij probeert gij gewoon een beetje leuk te doen:rolleyes:

maarjah

Hoezo heb je daar niets aan?! Als je thuis iets klaarmaakt en dat in een bakje stopt, dus naar eigen wens en vers, is dat toch altijd beter dan een kant-en-klaar voorverpakt iets?!

Gouden tip man!
 
Hoezo heb je daar niets aan?! Als je thuis iets klaarmaakt en dat in een bakje stopt, dus naar eigen wens en vers, is dat toch altijd beter dan een kant-en-klaar voorverpakt iets?!

Gouden tip man!

Snap die jongen ook niet echt, hij blijft vragen om een antwoord dat hij al erg vaak heeft gekregen..Sommige zijn echt hardleers! :p
 
nee hoor, hij kent niets van voeding en is te lui om het zelf op te zoeken en te leren
dus zegt hij
ik vraag het gewoon ff
 
Jongens toch, dit is een dikke miscommunicatie.

Ik wil een voeddingsschema voor op het werk.
voor alle duidelijkheid:

ike-wat-moet-eten-op-werk
 
Jongens toch, dit is een dikke miscommunicatie.

Ik wil een voeddingsschema voor op het werk.
voor alle duidelijkheid:

ike-wat-moet-eten-op-werk

Er is geen miscommunicatie, jij wil gewoon niet luisteren naar de goede antwoorden. Als je het vies vind om koud eten mee naar werk te nemen, zeg dat dan gelijk, maar ga niet mensen zitten afdanken als ze je proberen te helpen.
 
Back
Naar boven