Fitness Seller

Koolvis van de Aldi wat een rommel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Maar weer boodschapjes gedaan bij de Aldi en een paar pakjes koolvis meegenomen ( 1,09 euri per 400gr ) lekker bereid met wat rijst,broccoli,sperziebonen en erwten!
Hap hap hap en ja hoor de bek vol graten!
En beste graten iemand hier ook vaak last van anders gooi ik de rest in de vuilnisbak!
 
idd aldi koolvis zit vol met graten,
daarom eet ik al maandenlang die van de Bas (of Dirk). die kost geloof ik 1,15 euro, en nooit graten en betere smaak. (ook 4 ons btw)
 
Dat geef ik mijn kat nog niet eens te vreten! Aldi heeft een hoop rommel.
 
ZoutZak zei:
idd aldi koolvis zit vol met graten,
daarom eet ik al maandenlang die van de Bas (of Dirk). die kost geloof ik 1,15 euro, en nooit graten en betere smaak. (ook 4 ons btw)

Moet ik ook maar overstappen op iets duurdere dus!
Gooi ik dit spul wel in de vijver verderop :D
 
Die van de Lidl is wel goed, in 2 jaar nog geen enkele graat tegen gekomen.
 
Was vandaag voorpagina nieuws van het AD.
Vis in de supermarkt ligt meestal verrot in de schappen :eek:
Het beste kan worden gekozen voor zalm, bij ruim 95% van de koolvis was de vis bedorven :kots:
 
ik heb t wel altijd..

de ene verpakking zit vol graat :( en de andere weer niet.. je moet een beetje mazzel hebben of gewoon niet zeuren!
 
Justifire zei:
Was vandaag voorpagina nieuws van het AD.
Vis in de supermarkt ligt meestal verrot in de schappen :eek:
Het beste kan worden gekozen voor zalm, bij ruim 95% van de koolvis was de vis bedorven :kots:

zolang koolvis is ingevroren is er niets aan de hand
 
koop gewoon bij de lidl erg goed spul koop er ook zalm is ook niet zo duurdaar
 
Doe mij maar een lekker stukje kabeljauw, in de roomboter gesmoord. Heerlijk. Die pakjes koolvis vind ik echt niet te eten.
Geef toe het is wel prijzig. Maar wel lekker.
 
De Knar zei:
Doe mij maar een lekker stukje kabeljauw, in de roomboter gesmoord. Heerlijk. Die pakjes koolvis vind ik echt niet te eten.
Geef toe het is wel prijzig. Maar wel lekker.

Kabeljauw lekker maar roomboter is not done in de Cut voor mij!
 
omg ik heb vandaag nog 2pakjes gekocht
ging goed bij de eerste hap
maar toen ik bij de 10 aankwam werd het een sprint naar de toilet
het is zo vies ongelofelijk
 
Die van de lidl is idd erg goed te doen!!
 
Als je bij de Aldi koopt moet je niet zeuren over kwaliteit.
 
jorasho zei:
Als je bij de Aldi koopt moet je niet zeuren over kwaliteit.

Bek houden :D
De kwark is om van te smullen van de Aldi dus goeie dingen zijn er wel!
 
jordy zei:
koop gewoon bij de lidl erg goed spul koop er ook zalm is ook niet zo duurdaar

zalm bij de lidl ? Ze hadden hier van die mooie 400 grams blikken, maar die verkopen ze niet meer :-( Maar nu hebben ze helemaal geen zalm meer (geen zalm in blik, moet ik speciaal voor naar de Aldi)
 
Moet je eens kipfilet van de Aldi proberen.

Heb een keer een zak gekocht. Na 1 maaltijd de hele zak weggeflikkerd. Wat een meelballen.
 
Alaska koolvis-filet 4 porties zeegevroren kwaliteit van de Aldi heb ik altijd niets mis mee in mijn ogen. Af en toe een graadje maar ja das met alle vis toch.
 
Koolvis koop ik altijd AH, gewoon Euroshopper en dat eet ik elke dag meestal 1x en soms 2x alweer 2 jaar lang.. gaat nooit vervelen. Althans niet met groenten en ei plus wat pindakaas erbij.

Bij AH: 1,12 euro voor 400g .. en nu niet meer zeiken dat AH zo duur is en ALDI goedkoop en goede kwaliteit heeft.. NOT.
Enige wat ik bij ALDI wel vaak koop is bevroren vlees: lamsbiefstukjes, kipfilet, kalkoenfilet en (lowcarb toch) de wat vettere cevapcici of kebab.
De bevroren kipfilet kan ik vaak zelfs even duur bij de zogenaamd 'dure' buurtsuper Spar kopen!

Nee, ik ga er hooguit 1x per 6 wkn naar toe, naar die .... winkel met hun meuk. Altijd schiet ik daar in de depressie.
Dan de LIDL, een stuk klantvriendelijker ook en ook vrolijker in de inrichting.. mag daar graag huttenkaas kopen (59 cent ipv 95 cent bij Hoogvliet)
 
Dit Staat in de AD op internet vandaag.

Onderzoek: bijna helft is rot

Verpakte vis is vaak bedorven
Van onze redactie economie

Voorverpakte vis is vaak bedorven. Bijna de helft van deze vis, die het merendeel van het aanbod in de supermarkten vormt, is rot. Dat blijkt uit onderzoek van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).

Voorverpakte koolvis kwam het slechtst uit het onderzoek. Bijna 90 procent van de onderzochte koolvis was bedorven. Wie het zekere voor het onzekere wil nemen, kan het beste zalm kopen. De VWA trof maar één verpakking zalm aan die niet aan de normen voldeed.

Supermarkten verkopen de laatste jaren steeds vaker vis, zegt Marc Jansen van het CBL, de branchevereniging voor supermarkten. Ongeveer driekwart van de vis in supermarkten is voorverpakt. Van de onverpakte vis is bijna 17 procent bedorven. Dat komt, denkt de VWA, doordat bederf eerder herkenbaar is bij een verse vis. De vislucht, indicator voor visbederf, ruik je niet of nauwelijks bij een in plastic verpakte vis.

De supermarkten zijn verbaasd over het onderzoek. Branchevereniging CBL:,, De meetmethode komt uit de jaren 60. Toen ging men nog heel anders met vis om.''

Voor het onderzoek mat de VWA de hoeveelheid zogenoemmde 'vluchtige stikstofbasen', die voor de bekende vislucht zorgen. Hoe slechter de kwaliteit van een vis, hoe hoger de hoeveelheid van deze stikstofbasen. En hoe erger de stank.

De Nederlander besteedt volgens het CBL gemiddeld 127 euro per jaar aan vis. ongeveer de helft van de vis wordt gekocht in de sputermarkt, 29 procent in een viswinkel en 19 procent bij een viskraam.

Waar kopen Nederlanders hun vis?

1. Supermarkt 50%

2. Viswinkels 29%

3. Viskraam 19%

4. Overig 2%
 
Back
Naar boven