MuscleMeat

Koolvis van de Aldi wat een rommel!

Bezoekers in dit topic

als ik eerlijk ben, vind ik de koolvis van de aldi wel lekker.. niets mis mee, en heb ook eens kipfilet gehaald, alleen niet zo'n zak, maar zo'n gewone verpakking..

was ook goed te doen.. voor de rest haal ik daar niets.. af en toe kogelbiefstuk.. maar dat is het ook wel
 
Ik vond hem ook lekker van de aldi die 4 stukjes koolvis a 100g.
alleen stond er op de verpakking: ook voor in de magnetron, op een schaal leggen en afdekken.
Maar ik had de schaal met de vis ingepakt zeg maar waarop hij na de 7 minuten voor 2 stukjes nog half was bevroren haha nu leg ik er dus een gedeelte alu folie over en gaat het wel goed! :)
 
johanheeze zei:
Ik vond hem ook lekker van de aldi die 4 stukjes koolvis a 100g.
alleen stond er op de verpakking: ook voor in de magnetron, op een schaal leggen en afdekken.
Maar ik had de schaal met de vis ingepakt zeg maar waarop hij na de 7 minuten voor 2 stukjes nog half was bevroren haha nu leg ik er dus een gedeelte alu folie over en gaat het wel goed! :)

Alu folie in de magnetron?
Mooi sterrenspektakel zeker???
 
ReyMysterio zei:
Alu folie in de magnetron?
Mooi sterrenspektakel zeker???

nee echt niet werkt goed! op 800 watt en 7 minuten als je het er langer in laat liggen gebeurd er misschien wel wat mee maar zo niet! ;)
 
De Knar zei:
Dat geef ik mijn kat nog niet eens te vreten! Aldi heeft een hoop rommel.


How HOw aldi is wel degene met Kwark van 11 gr. eiwit per 100 gr. :cool:
 
ThiasSz zei:
How HOw aldi is wel degene met Kwark van 11 gr. eiwit per 100 gr. :cool:

Niet liegen he? 10.3 :D

Maar je hebt gelijk, en voor de scherpste prijs, eetlepel honing er doorheen en dan kun zeker onbeperkt elke dag wel een bak op!
 
Jeps....heb tot voor een jr geleden altijd koolvis van de Aldi gegeten, maar het werd er alleen maar erger op met die dikke graten.

Toen maar overgestapt op blikjes tonijn van de Sanders.

Alleen daar moet je ook me oppassen want hier en daar zitten redelijke stukjes kraakbeen die je niet in je keeltje wilt hebben.


Verder standaard een tray kwark van de Aldi per week. Beetje dikke bagger zo nu en dan maar verder prima te eten.
 
Back
Naar boven