AndroidHealthClinic

Kooptip, voor degenen die op zoek zijn naar een nieuw horloge.

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Leuk ding, maar ik heb een hekel aan analoge weergave. Ik moet altijd digitaal zien, dan zie ik de tijd veel vlugger.

Heb vandaag deze binnen gekregen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Name : Casio G-Shock G-7300D-8
SKU # : G-7300D-8

Kreeg hem niet gevonden in NL. Niet echt goed gezocht maarja... Dus maar uit Frankrijk laten komen. Geen verzendkosten of wat dan ook. Keurig :)


ook een zeer mooi horloge . maar zulke horloges vind ik zo passé zo puberaal . ik zie dan liever een ingewikkelder maar klassevol horloge .

maar indien je je door bovenstaande slecht voelt en van het horloge afwilt .
mag je me een pm sturen ik geef je 3/4de van de prijs ervoor
 
hebben hebben hebben!
Laat het materialisme hoogtij vieren, ik wil een horloge:D
 
koetje zei:
ook een zeer mooi horloge . maar zulke horloges vind ik zo passé zo puberaal . ik zie dan liever een ingewikkelder maar klassevol horloge .

maar indien je je door bovenstaande slecht voelt en van het horloge afwilt .
mag je me een pm sturen ik geef je 3/4de van de prijs ervoor
Haha :D
Nee ik doe em niet weg ;) Ik ben ook nog een klein pubertje soms. Ik houd wel van die niet-volwassen dingen.
 
Bench man, digitale horloges zijn leuk als ze uit de kaugomballen automaat komen of zo, maar niet als je een sTfvol horloge wil :p
 
Rob G zei:
Bench man, digitale horloges zijn leuk als ze uit de kaugomballen automaat komen of zo, maar niet als je een sTfvol horloge wil :p
Als ik een sTvol horloge moest hebben kocht ik wel een Rolex ofzo. Ik hoef geen sTvolle shit.
 
Mja er zijn meer merken dan rolex die sTvolle horloges hebben.

Maaruh beetje lastig dat je op die site de bandjes niet kan zien.
 
Ik koop meestal de zwitserse replica,s.
Niet van echt te onderscheiden,net zo,n goed uurwerk.
liggen in de etalage van de juwelier voor braakschade.
Moeten dus wel perfect gelijkend zijn.
Volledig RVS,heb zelf Breitling horloges.
www.luxuryreplica.co.uk.
 
BramHoogkamer zei:
Ik koop meestal de zwitserse replica,s.
Niet van echt te onderscheiden,net zo,n goed uurwerk.
liggen in de etalage van de juwelier voor braakschade.
Moeten dus wel perfect gelijkend zijn.
Volledig RVS,heb zelf Breitling horloges.
www.luxuryreplica.co.uk.


ja idd heel leuk . maar een kerel zoals ik van de middenklas


oude werkkledij aan , een oudere auto en dan een horloge die meer dan mijn auto kost . zulke dingen vallen voor iedereen wel op
 
Zitte hele geile tussen. Bedankt!


BramHoogkamer zei:
Ik koop meestal de zwitserse replica,s.
Niet van echt te onderscheiden,net zo,n goed uurwerk.
liggen in de etalage van de juwelier voor braakschade.
Moeten dus wel perfect gelijkend zijn.
Volledig RVS,heb zelf Breitling horloges.
www.luxuryreplica.co.uk.
Ik neem aan dat er wel ergens "replica" in gegrafeerd staat.
Anders koop ik er meteen 10 en goot ze op marktplaats als echt. :evil:
 
Laatst bewerkt:
BramHoogkamer zei:
Ik koop meestal de zwitserse replica,s.
Niet van echt te onderscheiden,net zo,n goed uurwerk.
liggen in de etalage van de juwelier voor braakschade.
Moeten dus wel perfect gelijkend zijn.
Volledig RVS,heb zelf Breitling horloges.
www.luxuryreplica.co.uk.

Ik vind dat echt diep triest, die menneke's met 2000 euro horloges :)
Vind ik persoonlijk dan... Koop dan gewoon iets wat bij je past.
 
Homer17 zei:
Ik vind dat echt diep triest, die menneke's met 2000 euro horloges :)
Vind ik persoonlijk dan... Koop dan gewoon iets wat bij je past.


Klopt,ik koop uitsluitend staal en horloges die normaal de 3000 euro niet overschrijden.
Als mensen er naar vragen zeg ik ook gewoon dat het een replica is.
Ik koop ze niet om er mee te patsen,ik vind ze echt gewoon mooi.
Maar het worden bij mij igg geen gouwe klokkies;)
 
BramHoogkamer zei:
Klopt,ik koop uitsluitend staal en horloges die normaal de 3000 euro niet overschrijden.
Als mensen er naar vragen zeg ik ook gewoon dat het een replica is.
Ik koop ze niet om er mee te patsen,ik vind ze echt gewoon mooi.
Maar het worden bij mij igg geen gouwe klokkies;)
Achso, dat is andere taart.
 
BramHoogkamer zei:
Ik koop meestal de zwitserse replica,s.
Niet van echt te onderscheiden,net zo,n goed uurwerk.
liggen in de etalage van de juwelier voor braakschade.
Moeten dus wel perfect gelijkend zijn.
Volledig RVS,heb zelf Breitling horloges.
www.luxuryreplica.co.uk.

klinkt perfect, heb paar vraagjes aangezien jij ervaring ermee hebt

behalve dat het precies hetzelfde lijkt, is het ook net zo duurzaam en werken die functies erop ook? maw betaal je bij het origineel eigenlijk gewoon voor de merknaam en is de replica in alle opzichten net zo goed?

daarnaast, als je een horloge met stalen bandje besteld hebt heb je niet zelf de tools om m op jouw polsbreedte af te stellen lijkt me. maar dit kan je ff laten doen bij de juwelier misschien
 
Heb voor m'n 18e een Breitling gekregen van pa en ma :D :D (verwend joch hé). Horloge for life is dat.. loop er nog steeds mee rond, geen kras, niks te zien.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Vraag me toch nog steeds af hoe die gasten op ebay die prijs zo laag kunnen krijgen: het argument als: we zijn een internetzaak gaat hier niet echt op. Bedoel ruim onder de helft van de echte prijs. Laat staan dat dit mooie namaak is(tot miss wel certificaat toe)op ebay. koop je toch eigenlijk precies hetzelfde wat je op www.luxuryreplica.co.uk. kan kopen.
 
coltivatore zei:
klinkt perfect, heb paar vraagjes aangezien jij ervaring ermee hebt

behalve dat het precies hetzelfde lijkt, is het ook net zo duurzaam en werken die functies erop ook? maw betaal je bij het origineel eigenlijk gewoon voor de merknaam en is de replica in alle opzichten net zo goed?

daarnaast, als je een horloge met stalen bandje besteld hebt heb je niet zelf de tools om m op jouw polsbreedte af te stellen lijkt me. maar dit kan je ff laten doen bij de juwelier misschien


Ik heb er een van 6 jaar oud,alleen gebruikerskrasjes,nog steeds eerste batterij.
Krasvrij glas,alles werkt.
Zie het als een dure seiko maar dan als een breitling uitvoering.
Heb er inmiddels 8,ook zelfopwindbare.
Heb er net weer een besteld.
 
haazebr zei:
Vraag me toch nog steeds af hoe die gasten op ebay die prijs zo laag kunnen krijgen: het argument als: we zijn een internetzaak gaat hier niet echt op. Bedoel ruim onder de helft van de echte prijs. Laat staan dat dit mooie namaak is(tot miss wel certificaat toe)op ebay. koop je toch eigenlijk precies hetzelfde wat je op www.luxuryreplica.co.uk. kan kopen.[/QUOTE

Zit veel troep tussen,meestal goedkope japanse .
Vaak ook koperen band met laagje chroom.
Ik koop alleen via mensen die ik vertrouw of op dit soort sites.
Ben tot op heden nog niet teleurgesteld.
 
haazebr zei:
Vraag me toch nog steeds af hoe die gasten op ebay die prijs zo laag kunnen krijgen: het argument als: we zijn een internetzaak gaat hier niet echt op. Bedoel ruim onder de helft van de echte prijs. Laat staan dat dit mooie namaak is(tot miss wel certificaat toe)op ebay. koop je toch eigenlijk precies hetzelfde wat je op www.luxuryreplica.co.uk. kan kopen.

Horlogefreaks op het Seikoforum bestempelen die Seiko's uit Singapore als authentiek. Als personen met een eigen horlogewinkel die horloges als echt zien dan twijfel ik daar niet aan.

De catch zit hem er in dat je geen garantie hebt en dat je het doosje mist. De verkopers kopen groot in bij Seiko, wat ik er van begrepen heb via een tussenpersoon. Seiko laat het oogluikend toe, ook al verpesten ze de markt voor de normale horlogewinkels.

Ik heb bij die Pokemonyu gekeken naar de feedback en zie dat andere horloge handelaars ook bij hem inkopen.
 
Offtopic

Wie legt me uit wat de toegevoegde waarde is van de kilometerteller, luchtdrukmeter, dieptemeter en toerentellen op een horloge? Ziet er leuk uit maar wat MOET je ermee. Of is dat een jongens-iets?
 
Dani zei:
Offtopic

Wie legt me uit wat de toegevoegde waarde is van de kilometerteller, luchtdrukmeter, dieptemeter en toerentellen op een horloge? Ziet er leuk uit maar wat MOET je ermee. Of is dat een jongens-iets?

Toegevoegde waarde van een barometer of hoogtemeter is er als je de bergen in gaat. Ook al zijn ze niet zo accuraat, je hebt met de nieuwste hoogtemeters wel een goede indicatie hoeveel meters je gestegen en gedaald bent. In Nepal had iemand een Casio Protrek die ongeveer 50 tot 100 meter afwijking had met de werkelijke hoogte.

Dieptemeter is voor duikers erg handig.

Als je die functies niet gebruikt kan je beter een ander horloge kopen.

Zelf ben ik nog in de running voor een Casio met hoogtemeter, vooral omdat die de hoogteverschillen ook meet. Dus aantal meters gestegen en gedaald op 1 dag. Accuratesse is ongeveer 5% afwijking, dat voldoet omdat je in de bergen toch geen tientallen kilometers per dag loopt.
 
Back
Naar boven