Fitness Seller

Kooptip, voor degenen die op zoek zijn naar een nieuw horloge.

Bezoekers in dit topic

Paypal houd de huidige koers aan (nouwja, die van gisteren), anders zou het gewoon oplichting zijn. Ik denk dat je creditcard maatschappij hetzelfde doet. Of misschien update je creditcardmaatschappij die wisselkoers om de week, veel zal het in ieder geval niet schelen op relatief kleine bedragen.
 
Paypal ging uit van een koers van ongeveer 1.13 en dat is dus echt lager dan de huidige koers.
 
Paypal wisselkoers zuigt zwaar, die kopen valuta in maar berekenen dus zelf een opslag. Creditcard zit er 1,5% boven, ze gaan mij niet wijs maken dat zij zulke slechte koersen betalen bij Paypal. Creditcard is dus 1,5% voordeliger, ook al hangt dat nog wel een beetje af van welke card je hebt. Zelf had ik 1,5% voordeel, heb ook gelezen dat sommigen 1% voordeel. Maar creditcard koers is dus altijd beter dan de Paypal koers.
 
Welcome to the world of (big) money ;) Als je bedenkt dat creditcard maatschappijen per dag ook miljarden omzetten en een spread hebben van een paar procent kan je wel bedenken wat die per transactie verdienen aan hun ingekochte valuta. Paypal zit daar dus nog boven, maar zet weer minder om. Paypal verdedigt het dat ze een kleinere speler zijn, maar dat is crap. Als je voor tig miljoen inkoopt op de valutamarkt krijg je gewoon goede koersen. Dat krijg je zelfs al bij duizenden dollars als je een rekening opent om in valuta te handelen. Spreads op valutahandel in de valutahandel zijn vrij klein, dan praat je dus echt over een verschil van duizendsten of tienduizendsten tussen de vraag en biedprijs. De spread die een creditcardmaatschappij hanteert is daarentegen al snel 2%.
 
EricR zei:
Paypal wisselkoers zuigt zwaar, die kopen valuta in maar berekenen dus zelf een opslag. Creditcard zit er 1,5% boven, ze gaan mij niet wijs maken dat zij zulke slechte koersen betalen bij Paypal. Creditcard is dus 1,5% voordeliger, ook al hangt dat nog wel een beetje af van welke card je hebt. Zelf had ik 1,5% voordeel, heb ook gelezen dat sommigen 1% voordeel. Maar creditcard koers is dus altijd beter dan de Paypal koers.

Dan ben ik dus genaaid door die paypal mother****ers :o

Volgende keer maar via m'n cc (Mastercard) laten berekenen.
 
Echt een hele grote schop omhoog maar bestaan deze verkopers nog altijd? Link werkt namelijk bij mij niet. Verder vroeg ik me af of een feedbackrating van bijv 99,9% met 20000 beoordelingen een soort van garantie bied dat je een echte krijgt?
 
Haha :D
Nee ik doe em niet weg ;) Ik ben ook nog een klein pubertje soms. Ik houd wel van die niet-volwassen dingen.
Maar als je je horloge alsnog wilt verkopen, www.doemaarniet.nl aan. Zei kunnen een horloge verkopen voor een vaak betere prijs. Ik denk dat zei wel iets meer geven dan 3/4;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarvan akte
 
Post van 13 jaar geleden. Nieuw record :roflol:
 
Hoe kan ik verzekeren dat ze real zijn though?
 
Godverdomme wat een topic kick. 13 jaar geleden... Heb dat horloge nog steeds en aangezien ie op zonne-energie werkt still going strong. Doe er vrijwel geen zak meer mee maar toch... Heel soms op vakantie als ik ga bushtucken.
 
Godverdomme wat een topic kick. 13 jaar geleden... Heb dat horloge nog steeds en aangezien ie op zonne-energie werkt still going strong. Doe er vrijwel geen zak meer mee maar toch... Heel soms op vakantie als ik ga bushtucken.

Hoe weet je trouwens zeker dat je een real one koopt op ebay? Ik zie bij de top searches vaak wel een aanbieder die refurbished horloges aanbied, die geeft me wel een vertrouwd gevoel voor de rest.
 
Back
Naar boven