Fitness Seller

Koorts midden kuur

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
beste mensen,

Nu inmiddels bezig in mijn 2e kuur, 500mg test E en 300mg DHB pw verdeeld over 2 injecties

Ik zit nu in week 6 en heb hier en daar wat twijfels.

Sowiso was het typisch dat ik vorige week zaterdag mijn injectie gewoon weer zette (links) en opeens een ziek zware pijnlijke pip opliep, dhb deed dit in het begin ook al wel maar na een week had ik na geen enkele injectie meer last. Deze duurde echter opeens een week en trok zelfs heel mn bekken scheef met afschuwelijke pijn.

woensdag pakte ik dan rechts omdat ik afwissel tussen de kanten en dit heeft me geen pip opgeleverd, echter omdat deze zondag die linker kant nog zo beurs was dacht ik hem maar weer rechts te zetten (2,5ml totaal per injectie). 3 uur later kreeg ik het plots helemaal koud, ging rillen als een gek en voelde me zwaar klote (onregelmatige hartslag die later naar 110 bpm ging), niks hielp om me op te warmen en kreeg er snel zware koppijn bij. Dit ontwikkelde zich erg rap binnen een paar uur tot 38,7 koorts waardoor ik dus gisteren en vandaag ook niet ben gaan trainen en werken. Nu deze ochtend is het al ietswat beter met de temp op 37,4. Ik snap hier helemaal niks van, kan dit komen omdat ik 2x in dezelfde glute heb gezet in 1 week dat dit mijn lichaam van slag maakt? Woensdag wil ik weer beginnen met trainen als het gaat en wil het liefste mijn kuur gewoon voortzetten natuurlijk. Woensdag wil ik ook weer links proberen te zetten maar ben bang dat ik dan weer koorts krijg of is dit vergezocht? En als het door de test en of dhb kwam hoe kan dit dan pas in week 6 zich zo gaan uiten?

Ben benieuwd of mensen dit wel eens vaker hebben gehad en hoe die er mee zijn omgegaan.
 
Het is geen rocket science hoor Frederik. DHB staat bekend om zijn kans op hele nare bijwerkingen rondom de injecties. Dat de ene keer weinig tot geen last ervaren wordt, geeft geen enkele garantie voor de daarop volgende injectie. Ook het lichaam kan na x-hoeveelheid van een bepaalde stof zeggen "nu is het genoeg" en dan begint jouw immuunsysteem te werken, soms heviger dan anders. Daar kan dan koorts het gevolg van zijn.

Injecteren van AAS is geen exacte wetenschap, sterker nog, in het hele verhaal zitten amper exacte variabelen waar je op kunt bouwen of vertrouwen.
 
Het is geen rocket science hoor Frederik. DHB staat bekend om zijn kans op hele nare bijwerkingen rondom de injecties. Dat de ene keer weinig tot geen last ervaren wordt, geeft geen enkele garantie voor de daarop volgende injectie. Ook het lichaam kan na x-hoeveelheid van een bepaalde stof zeggen "nu is het genoeg" en dan begint jouw immuunsysteem te werken, soms heviger dan anders. Daar kan dan koorts het gevolg van zijn.

Injecteren van AAS is geen exacte wetenschap, sterker nog, in het hele verhaal zitten amper exacte variabelen waar je op kunt bouwen of vertrouwen.

Bedankt voor de toevoeging Punjab, beste lijkt me dan dus even doorbijten? Mss is het wel omdat de stoffen nu zijn absolute piekwaarden hebben bereikt oid?
 
Bedankt voor de toevoeging Punjab, beste lijkt me dan dus even doorbijten? Mss is het wel omdat de stoffen nu zijn absolute piekwaarden hebben bereikt oid?

Nee zo werkt het niet, jouw klachten zijn waarschijnlijk niet veroorzaakt doordat er piekwaarden bereikt zijn. Jouw klachten komen door een vreemde stof in jouw lijf, waarvan jouw lijf nu kennelijk zo iets heeft, dit hoort er niet dus gaan we het bestrijden. Normaliter zijn het dan bacteriën of virussen, door je lichaamstemperatuur te verhogen kunnen die veelal gedood worden. Maar de door jou exogeen toegediende stoffen gaan niet minder worden door jouw lichaamstemperatuur te verhogen. Ook is niet duidelijk waarom exact jouw lichaam nu zo reageert. Het kan ook goed zijn dat het komt doordat de exogeen toegediende stof teveel irriteert vlakbij een zenuw, wat ook een reactie kan veroorzaken. Bij twijfel altijd langs een arts gaan, tot die tijd kun je natuurlijk para en evt. ibu nemen om de koorts wat te temperen. Maar nooit te lang NSAID's zoals ibu's nemen als je kuurt.
 
Wat Punjab zegt... er staat niks vast met betrekking tot bijwerkingen en kwaaltjes. Wel wat er bekend is. Absolute piekwaarden of niet. Ieder lichaam reageert anders.
 
Interessant! Dan hoop ik dat dit dus snel over is en we gewoon lekker door kunnen gaan met trainen, vandaag voel ik me al beter dan gisteren dus verwacht geen week ziek te zijn. Hoop dat het niet te vaak gaat terugkomen dan!
 
Ik help het je hopen, succes! :thumbs:
 
beste mensen,

Nu inmiddels bezig in mijn 2e kuur, 500mg test E en 300mg DHB pw verdeeld over 2 injecties

Ik zit nu in week 6 en heb hier en daar wat twijfels.

Sowiso was het typisch dat ik vorige week zaterdag mijn injectie gewoon weer zette (links) en opeens een ziek zware pijnlijke pip opliep, dhb deed dit in het begin ook al wel maar na een week had ik na geen enkele injectie meer last. Deze duurde echter opeens een week en trok zelfs heel mn bekken scheef met afschuwelijke pijn.

woensdag pakte ik dan rechts omdat ik afwissel tussen de kanten en dit heeft me geen pip opgeleverd, echter omdat deze zondag die linker kant nog zo beurs was dacht ik hem maar weer rechts te zetten (2,5ml totaal per injectie). 3 uur later kreeg ik het plots helemaal koud, ging rillen als een gek en voelde me zwaar klote (onregelmatige hartslag die later naar 110 bpm ging), niks hielp om me op te warmen en kreeg er snel zware koppijn bij. Dit ontwikkelde zich erg rap binnen een paar uur tot 38,7 koorts waardoor ik dus gisteren en vandaag ook niet ben gaan trainen en werken. Nu deze ochtend is het al ietswat beter met de temp op 37,4. Ik snap hier helemaal niks van, kan dit komen omdat ik 2x in dezelfde glute heb gezet in 1 week dat dit mijn lichaam van slag maakt? Woensdag wil ik weer beginnen met trainen als het gaat en wil het liefste mijn kuur gewoon voortzetten natuurlijk. Woensdag wil ik ook weer links proberen te zetten maar ben bang dat ik dan weer koorts krijg of is dit vergezocht? En als het door de test en of dhb kwam hoe kan dit dan pas in week 6 zich zo gaan uiten?

Ben benieuwd of mensen dit wel eens vaker hebben gehad en hoe die er mee zijn omgegaan.
Hoe zijn de gains verder van de DHB?
 
Hoe zijn de gains verder van de DHB?

Goh het is een bijzonder goedje, vooral mentaal doet het me veel meer als test en dbol deden, krijg er echt een kort lontje van en mn hartslag ligt de hele dag door stukke hoger. Voor de gains zou ik het niet laten liggen, nu na 6 weken ga je het pas een beetje merken dus kan er niet al te veel nog van zeggen maar het is een slow but steady buildertje, omdat het niet veel vocht vast houd lijken de gains wat langzamer te gaan maar mss gaat dit dus wel sneller dan het lijkt. Kwa kracht merk ik wel al redelijk verschil. Maar vind het nog te vroeg om te oordelen, eind kuur zou ik als er behoefte aan is eens een dhb review/ervaring op het forum plaatsen. Inmiddels op lichte koppijn na helemaal hersteld. Straks weer links zetten, hoop niet weer een week niet te kunnen lopen en daarnaast weer koorts te krijgen want moet ook gewoon nog naar het werk straks
 
Back
Naar boven