XXL Nutrition

Koorts/misselijk na het zeten van testo

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenjansen

Novice
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier ben Jeroen, 25 jaar en ben bezig aan mijn 3e kuur.
Hiervoor heb ik een d-bol only kuur gedaan en een test-e/dbol kuur.

Nu zit ik in me 3e week Test-e 500mg p/week kuur en het zetten ging ieder keer goed alleen iedere keer dag erna flink pijn van de test.

Het is me ook opgevallen dat ik de 2e en 3e keer na het zetten koorts krijg, misselijk wordt en koude rillingen krijg en hoofdpijn. de eerste keer duurde dit 4 dagen en nu heb ik het weer na het zetten van de 3e inject dag erna. Koorts/niets kunnen eten/zweten/hoofdpijn en pijn aan lichaam.

Je hoort wel eens van gebruikers die zeggen dat het normaal is en dat je lichaam moet wennen aan de dosis test in je lichaam en dat je immuunsysteem erdoor verzwakt. De een is er gevoeliger voor dan de andere.


Wie kan me hier meer over vertellen.. hebben jullie dit ook meegemaakt?
 
Het gaat me meer om dat ik koorts heb de injectie pijn trekt na dagje weg.
Tis meer de verhoging en misselijkheid na het zetten..
 
Als ik injecteer gebeurt het soms dat bij het verwijderen vd naald er enkele druppels vloeistof terug uitloopt...hoe komt dat en wat doe je eraan?
 
Huid zijwaarts straktrekken en dan zetten. Door het verschuiven vd huid zit dan de uitgang in de huid niet meer boven de IM injectiesite.
 
Is je gear van een UG lab?
 
Als ik injecteer gebeurt het soms dat bij het verwijderen vd naald er enkele druppels vloeistof terug uitloopt...hoe komt dat en wat doe je eraan?

Wat frko zegt idd en je kan de luchtbel-techniek toepassen.
Dus bij het voorbereiden van de spuit een belletje lucht erin laten en deze als laatste inspuiten om het vacuum af te dichten.
 
bij koorts (wat test flu zou kunnen zijn) kan anti-histamine helpen
 
Gisteren bijna naar spoed door abnormale hartkloppingen. Heb ibu ingenomen en het was een tijdje rustig. Nu iedere keer hoofdpijn, koorts, koude rillingen, geen eetlust, niet trainen, alleen in bed liggen, versnelde hartkloppingen.

Heb dit nog nooit gehad. Zelfs in 25 jaar niet!

Gebruik (5e letter alfabet en 16e letter). Slaat trouwens nergens op dat je geen namen van gear mag noemen. Je helpt elkaar zo beter lijkt me.

Ik geloof niet dat er allleen test-e in zit. It's f*king killing me!
 
Das ook niet best wat die jonge heeft.....

Iemand die dezelfde klachten als mij had met test only??
 
Ja zo kan die wel weer...:)

Sterker nog hij schijnt bij je in bed te liggen.:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven