XXL Nutrition

koorts na eerste injects (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

david0ff

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
144
Waardering
7
Hoi,
Ik heb maandag na lange tijd een voor mij nieuw ug lab gebruikt (ik weet niet in hoeverre ik hier namen mag noemen). 2 ml test prop 100 en 1 sustanon. de 2 dagen ervoor 2 ml overdrive (200mg/ml als ik me niet vergis). nu ben ik in de nacht na de injects van der test p en sus ziek geworden. 38,5C' en grieperig gevoel (echt ellendig tot en met) Ik heb nogwel eetlust maar veel minder. De dokter zegt dat het drie dingen kunnen zijn.
griep: kans is klein aangezien ik niet hoest (woorden van de dokter).
virale ifectie: uitzieken
Slechte gear, allergische reactie, infectie.

Ik heb de nodige medicatie gekregen (paracetamol, ibuprofene en antibiotica) Ik KAN geen vrij krijgen van het werk dit is namelijk mijn eerste week bij die firma. Ik moet dus door het "griepje" heen.

Ik ben zo goed als zeker dat het door die ug gear komt. mijn bil is ook heel stijf maar heb al erger gehad.

Hoe lang kan dit duren?
Hoe groot schatten jullie de kans in dat het van de gear komt
Wie herkent dit?

Alvast bedankt nu ga ik wat verder sterven onder 5 dekens.
 
Ik heb dat sommige batches van verschillende merken wel gehad. Ineens koortsig enzo.
Het werd wel per injectie minder en volgens mij na 3 keer zetten geen last meer gehad
 
Hey jongens super bedankt voor de repley echt waar!!! Ik ga nu die site even checken
 
testflu. ;-)
 
Als het echt door een allergische reactie op de gear komt, wordt de injectieplek ook warm, rood en opgezwollen...

Griep heerst, ik heb het zelf met oud&nieuw gehad en daar kwam geen enkel hoestje bij hoor, ja als de misselijkheid komt opzetten...
 
Goede huisarts zeg, dus als je niet hoest heb je geen griep?:rolleyes:
 
Heb het ook elke keer zitten :( Zal idd test flu zijn, 2-3 daagjes en je bent ervan af!
 
Back
Naar boven