AndroidHealthClinic

Kopspijkers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Zijn er nog liefhebbers van kopspijkers!

vind t echt geweldig, vooral dat cabaret. Paul Groot heet ie (stan uit gtst) geloof ik. Jan Wolkers (beestje), Willibrord, de Bouvrie en nog veel meer geweldige typetjes.

Wolkers: Jaaaa jaaaa ga jij maar lekker uit logeren

Wolkers:komt u toch van het balkon, gezellig hier bij ons aan tafel zitten..

Bernhard: Nee, laat ze daar maar zitten. Dat balkon is gebouwd door een aannemer uit Maastricht

:p :p :p

geweldige dialogen daar
 
Ja, klopt als ik kan kijk ik het ook graag inderdaad een masta programma
 
Kopspijkers ik naar mijn idee het leukste programma op de publieke omroep.
 
Goed programma ja. Vooral als ze die figuren na gaan doen met minister de grave etc.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik alleen jammer vind is dat ze bij bijv. de gouden ezel de filpmjes nooit aflaten zien. t wordt vaak in een verkeerde context gezet. Vaak bedoelen ze iets als gein en komen ze dom over
 
hehehe kopspijkers rules :)
 
Kopspijkers is hardstikke leuk, maar af en toe is het net een promotieteam voor linkse partijen... Voor de rest goede TV!
 
Kopspijkers ben ik ook een fan van... vooral de immitaties aan het eind zijn geweldig. Afgelopen zaterdag rot gelachen om bernard, maar de topper blijft wel :bow: :yell: NOBODY ****S WITH FRANK DE GRAVE :bow:
 
echt lachuh die typetjes.

Studio spaan is ook leuk, vooral toen ze er ook nog typetjes deden.
 
Eric van muiswinkel is ook gewdlig idd als harry va Raay. en uiteraard Willem Oltmans bij kopspijkers. It's a bloody shame, lunatics

hier kun je nog eens nageniten van t cabaretgedeelte. voor diegene die t nog nooit gezien hebben (en waarschijnlijk dit dus niet lezen:rolleyes: ) je bent gelijk verkocht

http://info.omroep.nl/vara/kopspijkers
 
jaaa kopspijkers is egt vet!
het vetste vond ik toen ze een paar weken geleden BZN in irak gingen na doen, helemaal stukgegaan toen:D:D
 
Back
Naar boven