Fitness Seller

Koptelefoon

Bezoekers in dit topic

Ice leovince

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
3.918
Waardering
181
Lengte
1m88
Beste BB'ers,

Ik durf te wedden dat een paar mensen hier wel met eigen muziek aan trainen, de muziek die bij 'mij' wordt gedraaid is niet erg motiverend..
Ik heb nu een paar keer met me ipod oortjes getraind, maar die maken heel snel m'n oren kapot doordat ik het geluid hard moet zetten om over de muziek heen te komen.
Koptelefoon! Is wat er bij mij opkwam omdat die over me oren zitten en dus me afsluiten van de rest van de herrie daar. En dan hoeft het geluid niet zo debiel hard zodat ik me oren nog degelijk kan houden:)

Nu de vraag:

Als jullie met koptelefoon's trainen, waarom heb je de koptelefoon die je hebt? Sluit hij goed af voor andere muziek? Was hij duur etc?
want ik wil er dus zelf een kopen! Maar heb niet teveel geld (student). Ik ken verder alleen het merk skullcandy maar volgens mij is die erg duur..

Stef
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik gebruik zelf deze. Goede geluidskwaliteit en sluit goed af. Heb hem zelf voor 30 euro gekocht bij de Dixons, maar dat was een tijdelijke actie.
 
Wesc, is een vrij bekend merk.
Heel goeie apparatuur, en aan vrij goedkope prijs !
 
Als ik iets neem, neem ik Sennheiser. Altijd.

Gebruik nu in-ear: Sennheiser IE 7

Ze zijn wel prijzig, anders

CX 300 2

Alles word afschermd en ik heb kraakhelder geluid met enorme bass!
 
Ik vind degene die bij de iphone zaten perfect. Wel heb ik niet zo'n grote oren dus krijg altijd wat last van die dingen als ik ze te lang in heb.
 
Skullcandy heeft wel een goei kwaliteit imo

Koss zou ik je niet aanraden , slechte kwaliteit
 
Ik heb zelf een goedkope (18 euro) sennheiser hd 201 en die sluit redelijk goed af en klinkt niet slecht. (maar ik train er niet mee)

Maar wat oordopjes betreft zat ik laatst te denken aan een manier om ze beter op mijn oren aan te kunnen laten sluiten zodat het geluid van buiten beter weggefilterd wordt.
 
Bedankt mensen ik denk dat ik er nu wel uit kom!
 
Skullcandy in-ear: 20 euro bij de mediamarkt, zonder muziek aan sluit het omgevingsgeluid al aardig af - muziek hoeft helemaal niet hard te staan zo.
Reden dat ik deze goedkope dingen heb: ik ben niet heel voorzichtig :o Doppen hebben al een keer klem gezeten tussen 2 schijven van 20kg (deadlift schijvenwissel)...
 
Skullcandy in-ear: 20 euro bij de mediamarkt, zonder muziek aan sluit het omgevingsgeluid al aardig af - muziek hoeft helemaal niet hard te staan zo.
Reden dat ik deze goedkope dingen heb: ik ben niet heel voorzichtig :o Doppen hebben al een keer klem gezeten tussen 2 schijven van 20kg (deadlift schijvenwissel)...
Ik weet wat je bedoelt:o
Mijn gemiddelde levensduur oordopjes is zo ongeveer 3-4 maanden en dan is er altijd wel iets aan kapot :(
MOmenteel heb ik nu de sennheiser CX-300 II (die hierboven toen straks al werd genoemd)
heb ze al 3 maanden en ze leven nog :o, wel goede kwaliteit
 
[Link niet meer beschikbaar]

Alles word afschermd en ik heb kraakhelder geluid met enorme bass!

CX 300 in ear plugs gebruik ik in mijn helm op de moto. Goe gerief. Inderdaad heel goeie bas

In de gym ( enkel bij cardio ) scull candy lowrider. Oren afgesloten, licht materiaal, goed geluid.
 
Doe gewoon in-ear headphones.. Dan heb je niet zo'n ding over je hoofd maar ben je wel goed afgesloten van de ruimte om je heen..
Ik gebruik zelf de Sennheiser CX400, niet in de gym trouwens ook al is de muziek pauper :P.
 
Ik heb ook de CX 300. Veel beter kan je het niet krijgen
 
ok, dus dan wordt het denk ik maar in-ear headphones, denk dat ik toch voor de CX 300-ll ga, ook al is die 38 euro....
 
ik zouook voor inears gaan,
ik gebruik zelf in de sportschool gewoon apple oordopjes(die van mn ipod dus)
voor 'normaal' gebruik heb ik sennheiser hd 205.
vind ik een erg fijne!
 
Sennheiser CX300-ll net besteld!
38 euro, best prijzig maar ik was overtuigd door de reviews hier en op kieskeurig.nl :)

kan een slotje op!
 
Back
Naar boven