XXL Nutrition

Kort klein winstrol only kuurtje

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
He mede ijzervreters,

Ik ben aan het twijfelen om een kort kuurtje van 4 weken te gaan doen, 50mg winstrol per dag, verveeld 1x 20mg en 1x 30mg per dag.

ik wil eigenlijk graag jullie mening voor onderstaand.

Ik zit momenteel in een cut, waarmee ik zo goed als klaar ben.
Ik ben benieuwd wat Winny voor toegevoegde waarde heeft op het moment dat je weer aan het overschakelen bent van een cut naar een clean bulk?

kloppen onderstaande punten of denk ik verkeerd? :
- Alle massa wat je dan "extra" pakt met winny is dan ook echt puur spiermassa en geen vet, toch?
- Zou het ook zo kunnen zijn dat je dan zelf nog iets droger wordt in deze fase, omdat je nog aan het overschakelen bent van cut naar clea bulk? of is dit niet zo?

ik snap dat dit niet veel zal brengen hoor, ik verwacht er ook niet veel van.

Ben erg benieuwd naar jullie meningen!

Wil eigenlijk op basis van jullie input beslissen of dit zonde van me geld is, of dat het toch een kleine toegevoegde waarde heeft!

Oja ter info, heb in het verleden (volgens mij 4 of 5 jaar geleden) een winy kuurtje gedaan van 6 weken en dat is me toen prima bevallen, maar er daarna vanaf gebleven en weer lekker naturel verder gegaan. Vond het gevoel wel erg lekker!
 
de cortisol rebound gaat het beetje effect van je kuur gewoon verpesten dus niet doen
 
Je gaat geen ‘extra’ massa pakken door 4wk winny te draaien. Je pakt massa door fatsoenlijk te eten.

Als je wil gaan bulken zou ik een nette test-e kuur pakken van een week of 10 naast een goed dieet.
 
Test en primo/mast kuur doen.
 
Oke bedankt voor de reactie, besloten om het dan toch niet te doen!
 
Back
Naar boven