AndroidHealthClinic

Kort voorstellen in deze tijden van corona

Bezoekers in dit topic

Amadagon

Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
3
Waardering
4
Lengte
1m68
Massa
57kg
Hey Dutch bodybuilders!

Ik ben Ronald en ben 19 jaar, ik ga nu ongeveer een jaar naar de sportschool met doel veel spiermassa aan te komen en aan bodybuildilng te werken.
Tijdens dit jaar van sporten ben ik niet heel strikt met voeding bezig geweest en ook niet super consistent geweest qua trainingsschema's.

Hier wil ik graag verandering in gaan brengen zodra ik weer naar de sportschool kan gaan, Ik wil het graag weer heel serieus op pakken en een strikt schema en dieet volgen.
Totdat de sportscholen weer opengaan zal ik mij bezighouden met een goed voedingsschema maken en ben ik van plan om een 6 dagen split schema te maken.
Ik wil in dit schema de ene dag van de week(per spiergroep) kracht trainen en de dag van de week hypertrophy. Ik splits het dus in chest triceps, back biceps en schoulders legs.
Qua voeding ben ik van plan richting de 3000kcal te gaan eten verdeeld over 6 maaltijden en eventueel wat tussendoortjes.

Voor dit forum maak ik nu een account omdat ik hier vroeger al veel kennis heb opgedaan door wat topics te lezen die ik door wat googelen tegen kwam en wil nu ook graag deel uit maken van een community.

Ik wens iedereen succes met creatieve oplossingen te bedenken om nu thuis te sporten!
Ikzelf doe nu het een en ander met een dumbell die ik nog heb liggen en ben begonnen met me abs specifiek trainen omdat ik dit vroeger nooit lang vol hield.
 
Welkom :)
 
Welkom maar less is more, 6x per week gaat je niet significant meer opleveren tov 4x per week.
Alleen dat het je veel meer tijd kost. Vrije tijd is ook wat waard :)
 
Bedankt voor je feedback,
Zal ik dan voor 2 keer upperbody 2 keer lowerbody per week of alsnog opdelen in spiergroepen?
 
Succes!
 
Welkom en succes, met een dumbell kan je veel doen. Met 2 nog meer. :)
 
Hallo en welkom.
 
Back
Naar boven