Fitness Seller

Korte biceps

Bezoekers in dit topic

Gru

Novice
Lid geworden
29 jul 2013
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
2m02
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
Goede avond mede sporters.
Heb al sinds het einde van me pubertijd last van hele korte biceps.
Na een paar jaar redelijk trainen begin ik me hier nu heel erg aan te storen.
Even voor een klein beeld: mijn biceps beginnen in aangespannen staat pas 4,5 a 5 cm vanuit de "binnenkant" van je elleboog. In ontspannen staat pas vanaf een cm of 2.

Nu weet ik dat ik aan de lange kant ben maar ik vindt dit te extreem.

Zijn er hier meerdere mensen die hier last van hebben, en er eventueel iets aan hebben laten doen?

Groeten Gru
 
Wat meten je armen volledig aangespannen ?
 
Dan zou je je aanhechtingen chirurgisch moeten laten verplaatsen

aka

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb trouwens zelf biceps die zowat toen mijn elleboog lopen
 
Ik heb ongeveer overal k*t aanhechtingen inclusief op m'n armen. Dit is de leef waarmee je zult moeten leren leefen
 
Ik heb ongeveer overal k*t aanhechtingen inclusief op m'n armen. Dit is de leef waarmee je zult moeten leren leefen


Gelukkig ben je er niet aangehecht
 
elk nadeel heeft zn voordeel, jij zal weer sneller een dikke piek ontwikkelen. Heb hetzelfde.
 
Voor jezelf moet je het accepteren, voor mensen 'in het wereldje' zal misschien opvallen maar voor de gemiddelde buitenstaander ben je gewoon (of op termijn) groot.

Mijn ene biceps begint zit meer tegen schouder aan dan de andere waardoor je meer een spierbal ziet bij de een dan de ander maar dat komt omdat ik erop let.
 
Nja het is inderdaad moeilijk te accepteren. Vroeg me gewoon af of er meer last van hebben ben ik niet de enigste korte bicep owner op deze wereld.
 
Back
Naar boven