AndroidHealthClinic

Korte ester, met weinig effect op duursport.

Bezoekers in dit topic

Veterano

Cool Novice
Lid geworden
14 mei 2011
Berichten
108
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
105kg
Simpele vraag: Wat zijn de opties voor een korte cutkuur die weinig invloed hebben op je uithoudingsvermogen en de prestaties bij duursport?
Reden vraag: bekend is dat je bij veel middelen sneller buiten adem bent (tren), en dat bv kuiten of andere beenspieren strak komen te staan bij loop inspanningen.

[Edit] Ter verduidelijking: de AAS is niet om de duursport te verbeteren. Maar voor spierbehoud tijdens cut. Het moet alleen de duursport niet dwarszitten middels snel buiten adem of spieren waar direct huge pump in zit.
 
Laatst bewerkt:
Test Prop is je beste keus
 
gaat juist je prestaties verbeteren in duursport.

zen toch genoeg duursporters positief bevonden op doping.

tren of deca lijkt me daarbij wel geen goede keuze
 
Boldenone? Meer rode bloedcellen.. Meer weet ik ook niet wat goed is voor duursport
 
test verhoogt rode bloedlichamen, dus meer uithouding. Als je een beetje conditie wil hebben geen tren

---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:48 ----------

Boldenone? Meer rode bloedcellen.. Meer weet ik ook niet wat goed is voor duursport

Hoor idd vaker over bold bij vechters
 
Op NPP blijf ik ook conditie behouden
 
Ter verduidelijking: de AAS is niet om de duursport te verbeteren. Maar voor spierbehoud tijdens cut. Het moet alleen de duursport niet dwarszitten adhv snel buiten adem of spieren waar direct huge pump in zit.
 
Wat ik zei; test prop zorgt prima voor spierbehoudt. Dat je prestaties er beter van worden moet je dan maar zien als een positieve bijwerking ;)
 
Test prop ED prikken?

Ik ben er nog niet helemaal uit.
Cutkuur waarbij ik sws 50mg winny oral 6w wil pakken + 2w op, 2w af clen of albu.
Misschien toch uitwijken naar een lange ester daar E5D of EW toch praktischer is, maar dan kom je dus altijd op minimaal 10w uit?
Belangrijkste gegeven is dat ik bij duursport in ieder geval niet last wil hebben van pomp of kortademigheid. Bold klinkt daarin wel aantrekkelijk door rode bloedcellen maar dan zit je gelijk op 14-16w?

Tips?
 
Ik zou voor bold gaan. het heeft ook nog een positief effect op je duursport. Is denk ik best een bijwerking die je voor lief kan nemen? [Link niet meer beschikbaar]
 
Test verhoogt ook je rode bloedcellen.
Je zou best je test prop eod kunnen zetten als je ed niet ziet zitten.
Plus houd je je kuur kort, korte nakuur en sneller herstel.
 
Test prop ED prikken?

Ik ben er nog niet helemaal uit.
Cutkuur waarbij ik sws 50mg winny oral 6w wil pakken + 2w op, 2w af clen of albu.
Misschien toch uitwijken naar een lange ester daar E5D of EW toch praktischer is, maar dan kom je dus altijd op minimaal 10w uit?
Belangrijkste gegeven is dat ik bij duursport in ieder geval niet last wil hebben van pomp of kortademigheid. Bold klinkt daarin wel aantrekkelijk door rode bloedcellen maar dan zit je gelijk op 14-16w?

Tips?

Winny oral? Weet niet of dit bevorderlijk is voor duursport gezien de pijnlijke gewrichten die je hiervan kan krijgen..
 
Winny oral? Weet niet of dit bevorderlijk is voor duursport gezien de pijnlijke gewrichten die je hiervan kan krijgen..


En de pomp, van winny krijg ik backpumps en in de kuiten zo'n pomp dat ik echt niet meer kan rennen.
 
En de pomp, van winny krijg ik backpumps en in de kuiten zo'n pomp dat ik echt niet meer kan rennen.

Dit inderdaad, aan de winny kan ik amper of geen cardio meer doen. Na 5 minuten volledige verzuring van kuiten.. Wat stappen zelfs pijnlijk maakt achteraf!
 
Ik zou het winny en clen verhaal laten zitten als je daarmee echt intensief moet duursporten of een bepaalde prestatie moet leveren. Spreek uit eigen ervaring.
 
Je moet niet ver zoeken. Testosteron prop, enanthaat of gel. Goed voor kracht en goed voor duursport. Spreek uit ervaring wat enanthaat of gel betreft.
 
Winny oral? Weet niet of dit bevorderlijk is voor duursport gezien de pijnlijke gewrichten die je hiervan kan krijgen..

Heb niet alles gelezen maar nooooooit aan de winny met duursport! Jaja, jaja, ik heb ook op Wikipedia gelezen dat een of andere sprinter van atletiek er mee gepakt is maar ik heb het zelf gebruikt in de duursport en heb er nu na 2 jaar nog altijd last van en die last zal ook nooit meer weg gaan
 
lage dosis bold.
 
Heb niet alles gelezen maar nooooooit aan de winny met duursport! Jaja, jaja, ik heb ook op Wikipedia gelezen dat een of andere sprinter van atletiek er mee gepakt is maar ik heb het zelf gebruikt in de duursport en heb er nu na 2 jaar nog altijd last van en die last zal ook nooit meer weg gaan

Klopt, een maatje van me had er ook last van en nog. Zelf heb ik er met lange afstanden ook last van met winstrol.
 
Hmm, behoorlijk uiteenlopende meningen dan. Twee bekenden 6w winny 50mg pd, deden 3x per week hardlopen zonder terugval van conditie of last van gewrichten/pumps.

En toch redelijke gains gemaakt..
 
Back
Naar boven