MuscleMeat

Korte esters, hoe doen jullie het? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.721
Waardering
15.470
Er zijn nogal wat verschillende meningen over korte esters. De één zet ze elke dag, de andere EOD en ik hoor ook mensen die ze maar 3x per week zetten. Hoe doen jullie het en merken jullie verschillen tussen bijvoorbeeld ED en EOD?

Heb zelf eigenlijk alleen maar ervaring met lange esters, maar wil wellicht wel eens wat anders gaan proberen in de toekomst.
 
Korte ester gewoon op maandag, woensdag en vrijdag. Niet te ingewikkeld maken :p
 
Ik zet alle injects op maandag-woensdag-vrijdag ongeacht ester. In principe maakt het allemaal echt geen ene reet uit. Een uitzondering vind ik dan wel dat je een acetaat of propionaat niet maar 1 keer per week gaat prikken lol, en je gaat een enanthaat ook niet 1 keer per 2 weken prikken.

Maar een langere ester zoals enanthaat kan je prima vaker prikken zoals EOD bijvoorbeeld. Qua resultaat en sides biedt het geen enkel voordeel of nadeel, het heeft alleen als voordeel dat alles gewoon makkelijk te verdelen is op de injectiedagen.

Zorg dat het in je bloedbaan komt en het zal werken. Niet teveel mierenneuken en onnodige bullshit stress.
 
ma-wo-vr
 
Ik doe meestal EOD. Volgens de onderstaande grafieken(ED VS EOD) kan het wel wat schelen in stabielere waarden. Je kunt het zelf checken via: https://www.steroidplotter.com/

1619779327291.png



1619779351559.png


Edit: ED moet dan wel wat minder zijn, maar zo krijg je wel een beetje een inzicht wat het eventueel kan schelen.
 
Prop,ace en npp doe ik 3x p week.

(Ma,wo,vr)
 
Heb 3x geprobeerd met een phenylprop ester en eod met een mix van prop ace. Het gaat snel vervelen hoor, het prikken.

Ik hebt het steeds gebruikt voor de laatste 6 weken van een kuur. 10-12 weken zo vaak prikken is kutzooi.
 
Laatst bewerkt:
EOD of ED maakt denk ik niet zo heel veel uit. Die grafiekjes zien er in theorie wel goed uit maar ik betwijfel of er in de praktijk een verschil is qua gevoel / sides / gains etc.

Het vervelende van korte esters is inderdaad, wat hierboven ook al gezegd is, het vele prikken. Op een bepaald moment gaat het je echt tegenstaan als je een paar weken achtereen jezelf ED of EOD moet injecteren.
 
Back
Naar boven