Fitness Seller

korte esters - NPP vs Tren vs High Test

Bezoekers in dit topic

Robke78

Town Drunk
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
56.749
Waardering
17.525
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Collega's

Ik zit even in dubio. Oktober, November wil ik nog even een 6 a 8 weken wat kilo's erop plakken. Gezien ik normaal enkel kuur om te cutten, en dus nog nooit om te bulken, even wat info gevraagd.
6 a 8 weken is max tijd on. Dus liever geen lange esters.

Op dit moment cruise ik even op 200 Sus.

Of:
300 NPP eventueel hoger?
300 Mast P erbij? (vond ik afgelopen kuur net genoeg om me 'goed' te voelen)
600 Test

Of:
400 tren A eventueel hoger?
300 Mast P erbij? (vond ik afgelopen kuur net genoeg om me 'goed' te voelen)
600 Test

Of:
gewoon lekker op een gram test gaan zitten?
300 Mast P erbij? (vond ik afgelopen kuur net genoeg om me 'goed' te voelen)
 
Tjah, moeilijk. Wat kilo's pakken met 400 tren en 300 mast word moeilijk - gezien het feit dat je gewicht meestal hetzelfde blijft. Je krijgt ook snel een platte look als je te weinig carbs neemt.

600mg NPP
400mg Test Prop
200mg Mast Prop

EOD prikken.
 
Zou ook niet gaan voor tren en mast, zelf vind ik nandrolon de betere massabouwer, maar dat komt omdat ik daarop gewoon een veel betere eetlust heb dan op tren.

Ik zou zelf zoiets doen dan;

TEST-P 500mg
NPP 400mg
MAST-P 300mg
 
Tjah, moeilijk. Wat kilo's pakken met 400 tren en 300 mast word moeilijk - gezien het feit dat je gewicht meestal hetzelfde blijft. Je krijgt ook snel een platte look als je te weinig carbs neemt.

600mg NPP
400mg Test Prop
200mg Mast Prop

EOD prikken.

Toch 600 NPP? Het is mijn eerste keer dat ik richting NPP ga... dus wilde al voorzichtig zijn :)

Zou ook niet gaan voor tren en mast, zelf vind ik nandrolon de betere massabouwer, maar dat komt omdat ik daarop gewoon een veel betere eetlust heb dan op tren.

Ik zou zelf zoiets doen dan;

TEST-P 500mg
NPP 400mg
MAST-P 300mg

Klinkt ook goed. Maar jij zet dus wel de test hoger dan de NPP altijd?
 
Toch 600 NPP? Het is mijn eerste keer dat ik richting NPP ga... dus wilde al voorzichtig zijn :)



Klinkt ook goed. Maar jij zet dus wel de test hoger dan de NPP altijd?

Kan ook gelijk, of andersom, is meer persoonlijke voorkeur.
 
Kan ook gelijk, of andersom, is meer persoonlijke voorkeur.

Ik ga dan voor de gouden middenweg van jou en Biomek denk ik :)

TEST-P 500mg
NPP 500mg
MAST-P 300mg

Oral nog erbij? Of wordt dat overkill voor een korte mini bulk?
 
Anavar erbij zou het wel afmaken op 80mg e.d. :D
 
Anavar is overkill IMO. Als kickstart is het niet nodig want je gebruikt korte esters en op het eind moet je het ook niet nemen want het is tenslotte een bulk. Anavar weegt uiteindelijk ook wat op je gezondheid (cholesterol) dus zou ik enkel nemen op het eind van een cut.

Gewoon test p / npp en mast p. Doseringen kan je veel kanten uit, zelf ben ik ook te vinden voor het voorstel van Biomek
 
Anavar is overkill IMO. Als kickstart is het niet nodig want je gebruikt korte esters en op het eind moet je het ook niet nemen want het is tenslotte een bulk. Anavar weegt uiteindelijk ook wat op je gezondheid (cholesterol) dus zou ik enkel nemen op het eind van een cut.

Gewoon test p / npp en mast p. Doseringen kan je veel kanten uit, zelf ben ik ook te vinden voor het voorstel van Biomek

Denk dat Robke78 eerder zijn cholesterol met zijn voeding en drinkgedrag om zeep helpt, de Anavar zou een mooie stok achter de deur zijn voor hem om in elk geval alcohol links te laten liggen :D
 
Denk dat Robke78 eerder zijn cholesterol met zijn voeding en drinkgedrag om zeep helpt, de Anavar zou een mooie stok achter de deur zijn voor hem om in elk geval alcohol links te laten liggen :D

Moeten we nu massaal kritiek geven op het feit dat hij kuurt en geen degelijk voedingsschema volgt? :D

J/K
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Anavar is overkill IMO. Als kickstart is het niet nodig want je gebruikt korte esters en op het eind moet je het ook niet nemen want het is tenslotte een bulk. Anavar weegt uiteindelijk ook wat op je gezondheid (cholesterol) dus zou ik enkel nemen op het eind van een cut.

Gewoon test p / npp en mast p. Doseringen kan je veel kanten uit, zelf ben ik ook te vinden voor het voorstel van Biomek

True true.

Denk dat Robke78 eerder zijn cholesterol met zijn voeding en drinkgedrag om zeep helpt, de Anavar zou een mooie stok achter de deur zijn voor hem om in elk geval alcohol links te laten liggen :D

Haha. Volgens mijn bloed is er niets mis met mijn cholesterol etc ;)

Moeten we nu massaal kritiek geven op het feit dat hij kuurt en geen degelijk voedingsschema volgt? :D

J/K

Haha. Nee hoor. Ik heb een standaard voedingsschema. Maar soms komt er iets bovenop ;) Snackcident zeg maar :p
 
Gram Test gewoon :D
 
Ga zelf komende winter ook kortwerkend proberen en dacht de doseringen op

Test Prop 400mg
NPP 400mg
Mast Prop 300mg

Lijken me prima doseringen om te ervaren wat het doet met je lichaam, zeker voor de 1ste keer. ( 1ste keer kortwerkend ) - Niet eerste kuur
 
Nog 50mg dbol erbij voor 6 weken :D
 
Ga zelf komende winter ook kortwerkend proberen en dacht de doseringen op

Test Prop 400mg
NPP 400mg
Mast Prop 300mg

Lijken me prima doseringen om te ervaren wat het doet met je lichaam, zeker voor de 1ste keer. ( 1ste keer kortwerkend ) - Niet eerste kuur
Hoe lang wil je dit doen? Eod prikken voor een lange tijd is mij te veel. :oVind een langdurige bulk wel meer zoden aan den dijk zetten vandaar ik benieuwd ben naar de lengte hiervan
 
Gram Test gewoon :D

True true. Maar de sides tov bv NPP erbij...

Ga zelf komende winter ook kortwerkend proberen en dacht de doseringen op

Test Prop 400mg
NPP 400mg
Mast Prop 300mg

Lijken me prima doseringen om te ervaren wat het doet met je lichaam, zeker voor de 1ste keer. ( 1ste keer kortwerkend ) - Niet eerste kuur

Ja idd.

Nog 50mg dbol erbij voor 6 weken :D

Opstijgen als een ballon dan ook?

Hoe lang wil je dit doen? Eod prikken voor een lange tijd is mij te veel. :oVind een langdurige bulk wel meer zoden aan den dijk zetten vandaar ik benieuwd ben naar de lengte hiervan

Gezien ik nogal makkelijk gewicht aanzet, dus de keuze voor een korte bulk. Als probeersel zeg maar.
 
Hoe lang wil je dit doen? Eod prikken voor een lange tijd is mij te veel. :oVind een langdurige bulk wel meer zoden aan den dijk zetten vandaar ik benieuwd ben naar de lengte hiervan

8weken en NPP stop ik na 7weken.
 
Hoe lang wil je dit doen? Eod prikken voor een lange tijd is mij te veel. :oVind een langdurige bulk wel meer zoden aan den dijk zetten vandaar ik benieuwd ben naar de lengte hiervan
Maandag, woensdag, vrijdag werkt ook meer dan prima :) !
 
Back
Naar boven