AndroidHealthClinic

Korte intro bejaarde man

Bezoekers in dit topic

Liefje

Novice
Lid geworden
19 jan 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Hallo mede-ijzervreters,

Jullie mogen me liefje noemen ;) (das nog eens lief, jaja ik weet het).

Ik ben begonnen aan mijn 2e jeugd en speel al wat jaartjes met gewichtjes. Momenteel train ik 5x per week.
Ik draai 9 Compounds en twee isolatie-oefeningen (bi / tri) in een Push, Pull, Legs schema.
Doelen heb ik niet enkel en alleen mijn "shape" onderhouden en fit blijven, zodoende eet ik rond onderhoud.
De weegschaal vertelt me hoe eea ervoor staat. Ik track mijn intake / macro's met My Fitness Pal.

Het zou mooi zijn als ik hier wat extra kennis opsteek (lees zo nu en dan wel al mee).
Verder heb ik nooit middelen gebruikt (op wat voedingssupplementen na).

Zo dat was de voorstelronde, zodoende hoop ik in de toekomst opmerkingen als "welkom wat zijn je doelen" te kennen vermijden.

Mvg

Liefje
 
Bejaard?
 
Oke nou ja er zijn meer ijzervreters die bejaard zijn ...boven de 50...
Bejaard zit tussen je oren toch :)
 
Oke nou ja er zijn meer ijzervreters die bejaard zijn ...boven de 50...
Bejaard zit tussen je oren toch :)

Zo ist, ik ben niet de enige lees ik in je profiel. :thumb:
Dat is streef voor mij, 54 en nog liften. Dan van daaruit verder.
 
Ik ga geen bejaarde dude liefje noemen.....Hell no!!!!!!

Wat zijn je doelen niet?
 
zal mij boeie... ik ken een enorm relaxte gast die anne heet volgens zijn paspoort. Gekkies die freisen :)
On topic... IMHO, leeftijd is niet iets waar je je naar hoeft te gedragen.
 
Jammer, alle potentieel tot grappen in dit topic opgebruikt voor ik het las...
Veel succes!
 
IMG_4548.JPG IMG_0931.JPG Het kan gewoon allemaal makkelijk liefje. Deze bejaarde wordt maandag 50, is 1.85 lang, 106 kilo op 10%

IMG_0931.JPG


IMG_4548.JPG
 
Welkom oudje. Mag ik zeggen jij bent ouder hahaha
 
Hallo Oudje, ;)

Leuk om te lezen, je post heeft me aangespoord om me ook maar eens aan te melden.
Ik zit in precies dezelfde situatie. :)

Ik was 97 Kilo, 47 jaar oud, lam, veel te dik en had er echt genoeg van. Ben nu bijna 49 en weeg 71 kilo na een "gezonde" dagelijkse 300 caloric deficit (houd ook ALLES bij met myfitnesspal en mijn fitbit) en zwaar trainingsschema van bijna 2 jaar! :) Ben nu bezig met opnieuw mijn lichaam op te bouwen. Het fundament staat! Tijd om wat meer te gaan groeien en om te schakelen naar een caloric surplus. Heb tot nu toe alles zelf gedaan zonder begeleiding. Het is maar hoe graag je het wilt.

Ik train nu 4x per week (kracht) en 2x per week cardio. Geen middelen anders dan multivitaminen en natuurlijk de broodnodige eiwitten.

Lees hier veel over trainingsschema's en voeding en dat heeft veel geholpen.
dat was dan mijn voorstel ronde. :)
 
Back
Naar boven