Fitness Seller

Korte kuur en HCG

Bezoekers in dit topic

swiss

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2004
Berichten
30
Waardering
0
Wilde deze keer eens gaan voor een korte kuur van maar 5 weken, wilde de nakuur gewoon doen met Clomid, vraag mij alleen af of ik HCG in de kuur moet zetten omdat deze maar 5 weken duurt, HCG nodig of niet? wat denken jullie

Zo gaat de kuur eruit zien:

1-5 Sustanon 500mg/wk
1-5 D-Bol 40mg/pd
1-5 Tren Ace 300mg/wk (in 2 Keer)

Looking forward.
 
Denk dat dat je kan volstaan met Nolva of Chlomid, maar zou de Tren. Ac. elke om de dag zetten en de Sust. elke 3 dagen.
 
ik zou de sus vervangen door testprop.
 
ik zou ook voor prop gaan, drogere massa en minder vocht!
 
een korte kuur van 5 weken met sust? maak daar maar een 8 weekse kuur van, gezien de langste ester in de sust.
 
Beast N°1 zei:
ik zou ook voor prop gaan, drogere massa en minder vocht!

Zegt men wel ja, maar testosteron blijft testosteron, of er nu een propionaat, enanthaat of phenylpropionaat ester aanhangt.
 
Navy zei:
DDroge massa en minder vocht van test.prop?
dat moet je me even uitleggen waarom dat zo is volgens jou?

greetz

zal ik het nog een keer uitleggen voor je?

test prop : ====> vaker injecteren ====> mindere pieken en dalen in je hormoonspiegel ===> mindere pieken in je oestrogeenspiegel ====> minder vocht..

Rico
 
Ik ben je redenering even kwijt..kan je hem nogeens opschrijven?

heb je zowel sust, prop, cyp als enanthate zelf gebruikt?

Grt. Rico
 
Zegt men wel ja, maar testosteron blijft testosteron, of er nu een propionaat, enanthaat of phenylpropionaat ester aanhangt.

Daar ben ik het ook mee eens, maar als je op een dag een 250 mg amp enanthate zet, heb je een hoge piekdosis...dus meer omzetting tot oestrogeen, dit is echt wel anders als een bij een 100 mg propionate injectie...

Aromatase remmers zijn leuk, maar hoef je echt niet altijd te gebruiken hoor..

Rico
 
Ik denk dat D.W qua theorie wel gelijk heeft maar dat het in de praktijk wel mee zal vallen hoor.

Ik zou zelf ten aller tijde voor een langwerkende ester gaan.
 
Testo zei:
Ik denk dat D.W qua theorie wel gelijk heeft maar dat het in de praktijk wel mee zal vallen hoor.

Ik zou zelf ten aller tijde voor een langwerkende ester gaan.

Waar hebben we het over maatje Testo?

als ik cypionate of enantate neem heb ik binnen no-time een plofkop..met propionate valt dit heel erg mee...mijn praktijk is dus anders..waarom kies je voor een langwerkende ester?

* gebruiksgemak
* kosten

een virormoontje van 100 mg kost vaak meer als een enanthaatje of sustanonnetje van 250 mg...en dan moet je elke dag zetten

De discussie tussen mij en Navy gaat over waarom je van prop versus een langere ester wel of niet meer vocht vasthoudt.

Ik vindt AAS een heel interssant gebeuren..heb bijna elk boek thuis liggen over deze materie en kan over de praktijk ook een aardig woordje meepraten, bij mezelf of bij bekenden

Een mix van ervaring en kennis dan heb je volgens mij de koe bij de horens..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
een virormoontje van 100 mg kost vaak meer als een enanthaatje of sustanonnetje van 250 mg...en dan moet je elke dag zetten

De discussie tussen mij en Navy gaat over waarom je van prop versus een langere ester wel of niet meer vocht vasthoudt.

Ik vindt AAS een heel interssant gebeuren..heb bijna elk boek thuis liggen over deze materie en kan over de praktijk ook een aardig woordje meepraten, bij mezelf of bij bekenden

Een mix van ervaring en kennis dan heb je volgens mij de koe bij de horens..

grt. Rico

denk dat het voch gebeuren mede dosis afhankelijk is. kijk zet je 100mg test prop eod kom je uit op 350mg test p/w (globaal gezegd), hetgeen een redelijke dosis is.
bij een enath wordt al gauw 500mg p/w gezet. denk dat, ook meespeeld of zeg ik nu iets geks? :rolleyes:
 
Navy zei:
Is volgens mij niet helemaal waar, de afgifte van de 250mg enantaat wordt verdeeld over 14 dgn, en de afgifte van de prop over 2-3 dgn.
Met langere esters is het juist de bedoeling dat de afgifte gelijkwaardig wordt verdeeld over een periode van ongeveer 14 dgn. (ligt eraan welke ester natuurlijk)

Voor een beginner zal een aromatse remmer niet altijd nodig zijn, omdat hun dosis AAS lager ligt.
Naar mate de dosis hoger word, zal een aromatase remmer een pre zijn.

greetz

je vergeet de piekdosis bro...

als je 250 mg enanthate injecteerd en dat door 14 dagen deelt, zou je grofweg 20 mg per dag krijgen?....zo werkt dat echt niet bro...was het maar waar want dat zou ideaal zijn!

grt. Rico
 
dennis999 zei:
denk dat het voch gebeuren mede dosis afhankelijk is. kijk zet je 100mg test prop eod kom je uit op 350mg test p/w (globaal gezegd), hetgeen een redelijke dosis is.
bij een enath wordt al gauw 500mg p/w gezet. denk dat, ook meespeeld of zeg ik nu iets geks? :rolleyes:

Nee hoor klopt zeker wel,
Hoe hoger de dosering des te meer omzetting in oestrogeen.

maar als je dat uitsluit door 100 mg prop per dag te zetten tegenover 250 mg enanthate om de dag kan je dat oplossen..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Nee hoor klopt zeker wel,
Hoe hoger de dosering des te meer omzetting in oestrogeen.

maar als je dat uitsluit door 100 mg prop per dag te zetten tegenover 250 mg enanthate om de dag kan je dat oplossen..

grt. Rico

alleen waarom is het verschil in prijs zo groot?

in een 10 ml vail enanthaat zit 2,5 gr test en in een 10 ml vail prop een gram test.

en dan is prop maar een paar euro goedkoper als enanthaat? reden?
 
DW heeft mijn inziens gelijk.

Hogere piekdosis is hogere aromatisering.
 
Volgens mij gaat iedereen hier voorbij aan de vraag van de topicstarter ;)

swiss zei:
vraag mij alleen af of ik HCG in de kuur moet zetten omdat deze maar 5 weken duurt, HCG nodig of niet? wat denken jullie
Mijns inziens is HCG bij een korte kuur van 5 weken niet nodig, mits je geen abnormale hoeveelheden AS gebruikt.
 
Navy zei:
mmm..de theorie klopt ook wel wat DW zegt, maar ik vind toch dat het hele verhaal 2 kanten heeft.

Heb het zelf iig in de praktijk gemerkt. Van Prop. wordt ik juist iets harder ipv dat ik vocht vasthoud.


Ruff-E zei:
Volgens mij gaat iedereen hier voorbij aan de vraag van de topicstarter ;)


Mijns inziens is HCG bij een korte kuur van 5 weken niet nodig, mits je geen abnormale hoeveelheden AS gebruikt.

Hehe, die vraag was al beantwoord. ;)
 
Back
Naar boven