Fitness Seller

Korte kuur en HCG

Bezoekers in dit topic

younggod zei:
alleen waarom is het verschil in prijs zo groot?

in een 10 ml vail enanthaat zit 2,5 gr test en in een 10 ml vail prop een gram test.

en dan is prop maar een paar euro goedkoper als enanthaat? reden?


maar mijn vraag niet? :rolleyes:
 
younggod zei:
alleen waarom is het verschil in prijs zo groot?

in een 10 ml vail enanthaat zit 2,5 gr test en in een 10 ml vail prop een gram test.

en dan is prop maar een paar euro goedkoper als enanthaat? reden?

Ja dit klopt iderdaad ...prop kost nog geen 20% van enanthate bvb (de grondstof dan)...dus zou het 10% van de prijs van enanthate moeten zijn (theoretisch dan)...10 ml test prop voor 5 euro..klinkt goed!

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Waar hebben we het over maatje Testo?

De discussie tussen mij en Navy gaat over waarom je van prop versus een langere ester wel of niet meer vocht vasthoudt.


grt. Rico

En op theorie ga je ook zeker de discussie winnen want ik kan niet anders zeggen dat je gelijk hebt,bro.

Alleen ken ik meerdere mensen die zonder een aromatase-remmer ook weinig vocht vasthouden van de langwerkende esters.(mazzel-ecto's) :D

Ikzelf ben er ook een voorbeeld van alleen gebruik ik HGH dus dat is geen eerlijke vergelijking dan.
 
Dank voor jullie reactie, heb het schema aangepast Test Prop,Tren Ace en d-bol. Heeft iemand nare ervaring met het zetten van Test Prop en Tren Ace in een injectie? Ik gebruik de Trenol50, schijnt slecht te combineren te zijn met de Test, iemand?
 
Back
Naar boven