MuscleMeat

korte kuur nandrolon winny resultaten

Bezoekers in dit topic

the bear

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
58
Waardering
0
Zit naar aanleiding van artikelen op meso rx te denken aan een kuur van twee weken. Bijvoorbeeld 600mg nandrolon phenylpropinoate (per week) en 100 mg winstrol(per dag) Zou ik hiermee 3kilo in twee weken kunnen aankomen? Iemand ervaring met twee weekse kuren? Zou het enorm verschil maken om met 200/400 mg primobolan 4 weken te overbruggen naar de volgende 2 weken zwaarder gebruik. Alternatief zit ik te denken aan 40 milligram tren + 40 millligram test prop. per dag ipv. nandrolon. Beter idee? Ik ben een beetje huiverig voor de psychische bijwerkingen van die kombo, ik houd niet zo van dat opgefokte/ geirriteerde gevoel (krijg ik al bij 4-ad-ec, tribulis etc.).

Reacties?

hieronder wat links enzo waar ik m'n info vandaan heb.


http://www.mesomorphosis.com/articles/pharmacology/steroid-case-study-01.htm

http://www.mesomorphosis.com/articles/pharmacology/anabolic-steroid-cycle-planning.htm

http://www.mesomorphosis.com/articles/pharmacology/recovery-of-natural-testosterone-production.htm

"Where AAS doses are sufficient for good gains, an interesting pattern is seen. For the first two weeks of the cycle, only the hypothalamus is inhibited, and it produces much less LHRH as a result of the high levels of coïtus hormones it senses. The pituitary is not inhibited at all: in fact, it is actually sensitized, and will respond to LHRH (if any is provided) even moreso than normally. After two weeks however, the pituitary also becomes inhibited, and even if LHRH is provided, the pituitary will produce little or no LH. This then is a deeper type of inhibition. After this point, there seems to be no definite further "switching point" where inhibition again becomes deeper and harder to reverse. As a general rule, I would say that there seems to be little difference between using AAS for 3 weeks vs. 8 weeks: recovery is about the same either way. Between 8 and 12 weeks, it becomes more and more likely that recovery will be difficult and slow, though even at 12 weeks it is common for recovery to not be too problematic, taking only a few weeks. Cycles past 12 weeks seem much more likely to cause substantial problems with recovery. In the hundreds of consultations I have done for people with recovery problems, very few (I can recall two) were for very short cycles such as 6 weeks, while most were for usages of 12 weeks straight or more".

Ik ben benieuwd of dit wat reacties los maakt !!!!
 
Laatst bewerkt:
heb al die verhalen niet gelezen. en aangezien niemand reageert zal ik dat doen.

De keus om Deca 600 en winny 100 te nemen vind ik helemaal niet erg. is een leuk mild beginners kuurtje ;)

3kg in 2 weken is onzin. Je mag blij zijn als je 3kg aankomt in 4 weken..
De resultaten zullen wel kwaliteit zijn.

Zoals ik al had gezegt dat verhaal heb ik niet gelezen, maar zal dan mijn visie laten zien.

Week 1-8 : deca 600mg
Week 4-10: Winny depot 50mg ED

de Deca duurt lang voordat je er wat aan hebt dus door daar mee te beginnen kan dat opbouwen. als het dan opgebouwd is begin je met de winny zodat je effect verbeterd wordt.
Nadeel is dat je de eerste paar weken kans heb op een deca dick. Voordeel is dat je je winny niet verspild.
De winny overlapt de deca zodat de deca uit je lichaam, zodat je direkt na de laatste winny spuit je clomid kan nemen.

als je 100mg depot ED wilt.. dan kan ik je verzekeren dat je goed gaat.. ondanks de mogelijke extra lichaamsbeharing.
 
Nandrolon, 2x zo suppressief als Test. Winny, hepatoxisch. Waarom wil je perse zo'n kuur? Omdat je wat sneller opgefokt raakt van de rest? Van de winny zal je ook opgefokt raken, en de gehele kuur zal je meer lichamelijke onderdrukking en mogelijke schade geven dan met test/eq bijvoorbeeld. Dus geef nu nog eens een reden waarom je je zinnen zet op deze combi's...
 
Wat die artikelen aangaat: Als die auteur mensen neemt die niet weten hoe ze moeten nakuren dan werken korte kuurtjes natuurlijk beter...

Maar je moet geen goed materiaal gaan verspillen vind ik, kuur ineens goed, liefst niet met deca erbij.
 
opgefokt door de tribulis... dat is grappig, dt is toch die troep wat helemaal een hype is en wat gewoon niet werkt volgens de onderzoeken....
 
Tijdje niet op het forum geweest, eerst waren er geen reacties.
Ja de keuze voor deca en winstrol: Ik ben me bewust van de neagative eigenschappen van deca (supressie, erectieproblemen), maar had het idee dat het toch een vrij mild middel is, maar misschienis boldenon inderdaad toch een betere keus, is er dan ook minder supressie? En waar haal je vandaan dat deca twee keer zoveel onderdrukt dan test; ik heb begrepen dat zowel deca als test al bij 100 mg per week supressie veroorzaken in onderzoek, dus is het echt zo, of bedoel je dat deca twee keer zoveel onderdrukt voor een zelfde hoeveelheid gewonnen massa (test is een betere massa bouwer)?
Winstrol leek me een goede keus omdat het zoveel verschillende goede werkingen heeft, shgb omlaag, anti-progestageen, kracht omhoog, toch noch wat binding aan de (microsomale)AR,geen aromatisering,etc
Tja, ik ben er nog niet uit. Misschien moet ik ook maar helemaal van de AS afblijven. Mijn recente ervaring met tren heeft me wel doen denken...
 
Back
Naar boven