XXL Nutrition

korte kuurtjes

Bezoekers in dit topic

gielhamer

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
17
Waardering
0
Ik heb wel eens gehoord over het nemen van korte kuurtjes (tot 4 weken). Je zou op deze manier sneller herstellen na je kuur, en vaak is de groei er na 4 weken toch al grotendeels uit.

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier het betere (of mindere) vanaf??

Een vb kuur zou dan bv kunnen zijn:

wk 1-4 strombaject 1 amp ed of eod
wk 1-4 d-boll 50 mg
wk 1-4 propionaat 1 amp ed of eod
wk 5-6 nakuren met clomid.

grtz Gielhamer
 
injects doen toch pas na ong 4 weken volledig hun werk?
ik zou dus iets langer doorgaan....
iemand anders beter advies misschien???
 
Voor zover ik weet doen injects op oliebasis pas na ongeveer 4 weken volleding hun werk, en zouden injects op waterbasis al na enkele dagen door de spier vrijgelaten worden....

Ik kan ernaast zitten maar voor zover ik weet......

grtz giel
 
propionaat is een snel werkende test met een kort half leven dus veel injecteren.
maar heb toch mijn bedenkingen bij die korte kuren...zit je er net lekker in moet je alweer kappen,en die dbol en die test zullen toch zekker wel je eigen testpruductie aantasten.

wat ik wel eens hier gelezen heb is eerst zo'n korte kuur dan een weekof 4 tot 6 bridgen en dan een kuur van 10 weken met een lang werkende test etc.
 
Korte kuurtjes waarom???

Je hebt heus niet hetzelfde aan winst dan een 8-12 weken kuur, en je moet dus 2 maal een korte kuur doen voor het resultaat van een lange kuur, dat betekend 2 x zware belasting van je lichaam (komt bijna op hetzelfde neer) voor de helft van de winst.
 
Korte kuur zeorgt ervoor dat je eigen productie sneller herstelt. minder winst dan een kuur van 10 weken maar ook minder verlies dan op een kuur van 10 weken. je kan vaker korte kuren doen waardoor je meer massa kan winnen. je receptoren zijn na een week of 6 a 7 toch al aan het verzadigen en dan is de meeste groei eruit. Ik groei zelf nooit meer veel in de laatste weken van mijn kuur. de winst haal ik meestal in de eerste 4 tot 5 weken.

Ken een aantal mensen die op deze manier kuren en goed resultaat hebben gehaald.
 
'Je kan vaker korte kuren doen'
Hoezo? je moet na 4-5 weken ook nakuren en een stop periode aanhouden, het enige verschil is dat je veel meer kuurtjes moet doen op dezelfde periode waar je maar 1 kuur doet voor net hetzelfde resultaat.
Dat betekend voor 10 kilo 2x een aanslag op je gezondheid, 2 x een herstel van je endocrien systeem enz. ipv slechts 1 keer bij een lange kuur.
Of dat herstel korter is (zal echt niet veel uitmaken aangezien je test altijd onderdrukt is bij elke dosis en/of termijn) doet niet ter zake, herstellen van een kuur moet je altijd of die nu 5 of 8 weken duurt.
Mijn mening...als je kuurt, doe het dan goed geen half werk.
Het zijn geen 'tussendoortjes' waar je mee bezig bent.
 
ik ben het met diver eens, ik haal ook de meeste massa winst in de eerst 4 a 5 weken van een kuur, daarna gebeurd er niet veel meer. Waarom dan langer doorgaan?
 
Originally posted by John Sustanon
ik ben het met diver eens, ik haal ook de meeste massa winst in de eerst 4 a 5 weken van een kuur, daarna gebeurd er niet veel meer. Waarom dan langer doorgaan?
O.a. Omdat veresterde AS op oliebasis vanaf ong. 3 weken pas echt effectief werken. Jullie stoppen na 4 weken dus ben je 1 week goed bezig. Je reinste onzin dat je dan alle groei hebt gehad.
AS op water basis/ zonder ester vormen enkele grote nadelen to. de veresterde vormen:

1. je moet zeer frequent injecteren
2. onvermijdelijk onstabiele bloedwaarden piek>dip.
3. geen aftapering van dmv ester. Wil zeggen als je stopt dan stop je ook echt, geen zachte landing maar van hoge test naar 0.0 en snelle/sterke feedback van oestrogeen wat herstel bemoeilijkt.

De mensen waarmee ik gesproken heb en waarvan ik de resultaten las gingen na 4-5 weken nog flink vooruit, als dat niet zo is dan ligt de fout meer bij de samenstelling vd kuur en je dieet dan bij wat anders.
 
Nou misschien zit ik er naast, maar hier heb ik een lijstje met androgenen esters. Daar staat in dat bijvoorbeeld propionaat tussen 48 en 72 uur wordt opgenomen. Als je 500 mg sustanon zet, dan is daar dus 60 mg testosteron propionaat van, wat binnen 72 uur wordt opgenomen. Een gemiddelde man maakt in een week, das 168 uur, 50 mg testosteron aan. Trek zelf je conclusies...
 
De enige reden dat sustanon pas in de 4de week "echt" gaat werken is de volgende:

Sustanon bevat 4 esters die elkaar allemaal opvolgen, is de ene ester uitgewerkt, dan start de volgende. Hierdoor is sustanon een medicijn voor mannen die zelf geen testosteron aanmaken, maar ook geen zin hebben om iedere week of dag iets in te nemen. Sustanon hoeft, als het om medische redenen wordt gebruikt, ook maar 1 keer in de 4 weken gezet te worden.

Als je iedere week een injectie sustanon zet en we er voor het gemak even van uitgaan dat iedere ester elkaar opvolgt na een week, dan kun je zien in het onderstaande schema dat in de 4de week alle esters werkzaam zijn.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dus ja, sustanon werkt het best vanaf de 4de week, maar dat is dus niet zo met alle injecties die op olie basis zijn. En waarom de uitspraak dat sustanon de eerste weken niet werkt onzin is heb ik in mijn vorige post uitgelegd.
 
Ja vertel me iets nieuws. De eerste weken zijn lagere dosissen dan de latere en prop moet je om de 2-3 dagen injecteren, en sust is wel het laatste wat je wil gebruiken in een event. korte kuur.

4 weken aanmodderen, sorry maar kan je net zo goed niets doen.
 
Als je zegt dat sustanon eigenlijk niet geschikt is voor korte kuurtjes dan geef ik je gelijk, maar er werd in deze thread gezegd dat alle op oliebasis zijnde injecties pas na 4 weken hun werk doen. En dat is niet waar.
 
Nee dat je dan pas echt wat merkt. Na +- 3weken
 
Back
Naar boven